" Yun.. " panggil seseorang.
Aku tersedar dari jaga apabila aku terdengar suara seseorang memanggil namaku. Apabila aku tersedar, aku kini berada di dalam ruang kosong. Putih bersih. Sekeliling aku putih.
" Hello? " bergema suara aku tika itu. Suara tadi kedengaran lagi.
" Yun.. " aku kenal sangat suara itu. Itu suara ayah aku.
" Appa! Eomma! Mana appa dengan eomma? Muncul kan diri " pintaku. Air mataku laju mengalir membasahi pipi.
" Kami disini sayang.. " eomma berkata. Aku menoleh ke kiri dan terlihatlah wajah ibu dan ayahku yang sangat aku rindui. Aku berlari mendapatkan mereka. Dipeluk tubuh mereka seerat-eratnya.
" Kenapa eomma dengan appa tinggalkan Yun sorang-sorang. Yun terseksa tiada eomma dan appa dekat sisi Yun.. " rintihku sayu. Kepala aku diusap lembut.
" Maafkan kami sayang.. " ucap appa pula.
" Yun, kamu sudah tidak cukup masa lagi. Lupakan hajat kamu tu. Bila-bila masa saja semuakan akan berakhir.. " kata appa.
" Yun takut appa, eomma. Apa akan terjadi pada Yun selepas ini jika semuanya kembali seperti asal..Yun hanya ada Irene unnie saja sekarang. Yun tak nak dia bersedih " balasku.
" Eomma tahu kamu boleh lakukan. Apa yang berlaku sekarang mungkin ada hikmahnya. Sampai bila kamu nak hidup dalam dunia macam ni. Menipu semua orang demi kepentingan sendiri. Cukuplah.. "
YOU ARE READING
[ © ] 𝗗𝗔𝗬𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠𝗜𝗡𝗚 𝗚𝗔𝗠𝗘 ( 𝗦𝟭 ) - 𝗡𝗖𝗧 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠
Fanfiction𝙵𝙵 : 𝙽𝙲𝚃 𝙳𝚁𝙴𝙰𝙼 ! ' 🌱 . ⚠️ 𝐝𝐢𝐥𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐩𝐲 𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐜𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚! ⚠️ 𝟏𝟎𝟎% 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 . START : 23 / 6 / 2021 END : 7 / 7 / 2021 STATUS : COMPLETE (✔)