Keesokan harinya dimana hari semua pelajar yang terlibat dengan program ke Daegu itu berangkat. Senang kata, hari pertama percutian mereka berlangsung setelah sekian lama tidak mengadakan program sedemikian.
Hyuna dihantar Irene ke kampusnya sebelum Irene masuk kerja.
Segala beg pakaian dan barang yang diperlukan disatukan sekali. Maksudnya Hyuna membawa hanya satu beg sahaja. Mudah dan ringan untuk dibawa.
" Terima kasih unnie. Jumpa selepas tiga hari " ujarnya sambil melambai ke arah Irene.
" Take care yourself sweetie. Kalau apa-apa berlaku, terus call unnie dekat Seoul ni. Setakat Daegu tu apalah sangat. Love ya! " ucap Irene. Keretanya meluncur laju pergu meninggalkan perkarangan kampus.
Hyuna struggle nak angkat bagasi miliknya masuk ke dalam kawasan kampus. Dapat lepas masuk selepas pagar pun jadi lah.
" Let me " ujar seseorang.
Hyuna terkejut sebab Jaemin datang membantunya. Hairan dia. Kemana-mana dia pergi, salah seorang boyfriend Dreamiesnya mesti ada saja. Iyalah. Kampus ni pun tak adalah besar mana kan. Setakat tujuh pelajar lelaki macam Dreamies tu apa lah sangat.
Jaemin mengangkat bagasi milik Hyuna hingga ke kawasan pintu pagar belakang kampus. Disitu, sudah ada beberapa orang baru sampai termasuk Hyuna dan Jaemin. Ada lagi yang tak hadir. Bas mereka pun baru saja sampai disitu.
YOU ARE READING
[ © ] 𝗗𝗔𝗬𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠𝗜𝗡𝗚 𝗚𝗔𝗠𝗘 ( 𝗦𝟭 ) - 𝗡𝗖𝗧 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠
Fanfiction𝙵𝙵 : 𝙽𝙲𝚃 𝙳𝚁𝙴𝙰𝙼 ! ' 🌱 . ⚠️ 𝐝𝐢𝐥𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐩𝐲 𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐜𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚! ⚠️ 𝟏𝟎𝟎% 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 . START : 23 / 6 / 2021 END : 7 / 7 / 2021 STATUS : COMPLETE (✔)