1

113 38 31
                                    

Çamlıca Karakolu,Gece,01:59

Evet,evet kesinlikle yanlış değil saatler ikiyi gösteriyor ve bir karakol merkezinde polis memurunun açtığı arabesk fm radyosunu dinleyerek saatlerin çıkacağım vakti göstermesini bekliyorum.

Neden bir velim yok?Açıkçası bu uzun zamandır sorduğum bir soru kendime.Neden benimde diğer çocuklar gibi benden olan bir parçam yok?Şimdilerde üstesinden gelebildiğim bu durum,10'larımın başındayken her geceyi ağıt ile kapatma sebebimdi.

7 yaşıma kadar pek sevgili büyükannem ile kalan ben onu da kaybedişim ile beraber amcamlar ile yaşamaya başladım.Bu pek tahmin edilebilir bir cadı yenge vakasının içine sürükledi beni.Fakat merak etmeyin biricik dostlarım üstesinden gelebiliyorum.

Günün başına dönmek ve sebeplerle yüzleşmek gerek biliyorum.Kafanı azıcık aşağıya eğ,bizim geçmişe dönüş baloncuğumuz televizyondakilerin aksine maalesef biraz sade ve konumu baya bir çirkin.

Halim Çoban Üniversitesi,Öğlen,13:48

"Azıcık çekil lütfen,resmen ben buradayım diyorsun."

"Daha ne kadar görünmez olabilirim ha?!Koca bi' çöplüğün ardındayız,görseler bile acıyıp görmemiş gibi yapmaya devam ederler."

"Sessiz ol,ne dediklerini duyamıyorum."

Matrix gözlükler,siyah şapkalar ve pek tabii iki siyah maske.Tüm bunlar ne için mi?

Pek sevgili gelecekteki eşim ve onun güzide dostlarının akşam gidecekleri partinin konumunu öğrenmek için.

Kulağa ezikçe geldiğini söyleyen tüm o sesleri geriye atalım birlikte,başaramayacağımız bir şey olmasa gerek.Sen ve ben,benim bu çürümüş muz ve maydonoz kokulu planımdan sıyrılabilecek güce sahibiz öyle değil mi?

Umarım öyleyizdir çünkü en az Mete'yi kaybetme ihtimalim kadar korkutuyor beni bu hikayede yalnız kalmak.

Mete.

Küçükken bazı hayaller kurar planlar yaparız ya hani,benim hayallerim Meyase babaannem ve Halim dedem gibi bir aşka sahip olmaktı.

Zamanla bu hayal bir plana dönüştü ve plan beni her defasında yakar hale geliverdi.

Bir yerde yanlış yapıyordum fakat öyle çok şey deniyordum ki yanlışın hangisi olduğunu bulacak durumun yörüngesinden bir hayli uzaklaşmıştım.

Gece kurduğum hayallerle başlayan serüvenim,aşçımız Halide teyze'nin aldığı defter ile taçlandığı noktada bir ilahinin elimden defteri alıp beni tıpışlaması gerekiyordu.

Fakat defter 'yapılacaklar listesi'ne dönüştü.Ve benim pek sevgili can yoldaşım Lale ile buluştuğu noktada sayfalar öyle hızlı dolmaya başladı ki bulanın okuması,okuyanın bitirebilmesi imkanın ötesinde bir noktaya geldi.

"Hoşlanılan kişiyi gizlice takip etmek." yapıldı.

Bir Parti fakat Metesiz,Akşam,21:17

Çöplük,çürük muz ve maydonoz kokusu.Parti,ter ve ne olduğu belirsiz içki kokusu.Hayır elbette içkiyi hayatımda ilk defa görmüyorum.

"Şarap içip cheers darlin' dinle." 18.yaş günü,Lale eşliğinde,yapıldı.

Söylemiştim.Gerçekten bu konuda deneyimlere sahibim fakat burası oldukça garip bir yer.Hiç partiye gitmemiş de değilim.

"Bir partiye katıl." Ah O Eski Günler Partisi,Halim Bey ve Meyase Hanım eşliğinde,yapıldı.

Tüm bunlar ve 6 sezon Gossip Girl deneyimimle diyebilirim ki hayır dostlarım bu partide normal olmayan bir şeyler var.Mesela içeri giren polisler gibi,kesinlikle doğru olmayan bir şeyler var.

Çamlıca Karakolu,Gece,2:16

Yanlış partiye gitmişiz.

Çöplük,çürük muz ve maydonoz;parti,ter ve ne olduğu belirsiz içki kokusu;karakol,hâlâ ter ve biraz rutubet kolusu.

Yapılacaklar listesinde tamamlanan yeni bir madde.

"Karakolluk ol." yapıldı.

Mete baş karakter değil yanlış anlaşılma olmasın.🤍

Sol Atölyesi'nin PrensiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin