פרק 3-יוצאים למועדון

1.6K 39 0
                                    

LIAN & DAN
▪︎נקודת מבט של ליאן▪︎
"ביי" אמרתי לאפיק כשהוא יצא מהבית שלי
ישבתי על הספה בבית עם גל, גיא, לירן, וינאי
אמא שלי הלכה לאנשהו.
הדלת של הבית נפתחה וכולנו הסתובבנו לראות מי בדלת זה היה אדם הוא נכנס והתקדם אלינו "קומו תעלו להתארגן ותרדו לפה" אמר אדם לכולנו לא הבנו מה הוא רוצה אבל בכל זאת קמנו ועלינו להתלבש נכנסתי לחדר שלי והתקדמתי לארון וחיפשתי מה ללבוש..
הגעתי להחלטה שאני אלבש את הבגדים האלה👇

ולקחתי את הג'קט ג'ינס שלי ושמתי את מה שהייתי צריכה לשים תכשיטים, פתחתי את הדלת וירדתי ללמטה מה השעה בכלל 17:38 ישבתי בסלון וחיכיתי עד שהם ירדו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ולקחתי את הג'קט ג'ינס שלי ושמתי את מה שהייתי צריכה לשים תכשיטים, פתחתי את הדלת וירדתי ללמטה מה השעה בכלל 17:38
ישבתי בסלון וחיכיתי עד שהם ירדו.
אחרי זמן קצר הם כולם ירדו "בואו" אמר אדם ויצא מהבית כשהוא מחזיק לינאי את היד ויוצא ויצאנו אחריו נכנסנו לאוטו

אחרי זמן קצר הם כולם ירדו "בואו" אמר אדם ויצא מהבית כשהוא מחזיק לינאי את היד ויוצא ויצאנו אחריו נכנסנו לאוטו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ואדם התחיל לנסוע..
אחרי שהגענו למקום הזה ראיתי שבאנו למסעדה נכנסנו לבפנים וישבנו בשולחן עם ספות מסביב אדם קרא למלצר והזמנו אוכל..
^אחרי זמן מה^
הספקנו כבר לאכול לשתות ולחזור לבית, אני עכשיו בחדר שלי ולירן למטה ואיתן וכולם אמורים להגיע עכשיו אבל אין לי כח נכנסתי למיטה ושמתי עליי שמיכה ולירן נכנס לחדר "שומעת בואי ללמטה כולם הגיעו" אמר "אה וגם ינאי רוצה אותך אבל ממש" אמר וקמתי מהר וירדתי איתו ללמטה וינאי רץ אליי "מה קרה?" שאלתי אותו אבל הוא לא ענה התקדמתי איתו לעבר כולם "היי" אמרתי וישבתי על הספה הרמתי את ינאי כך שהוא יושב עליי וחיבקתי אותו "מה עשית לו?" שאלתי את לירן "לא עשיתי לו כלום הוא בא לפה ואמר שהוא רוצה אותך" לירן אמר וראיתי שדור איתן ואופיר בסלון ואפיק וליעד בחוץ "אפשר לצאת לבחוץ?" שמעתי את ינאי אומר "מחר נצא אני אתה אייס ובוס טוב?" אמרתי והוא הנהן ושם את הראש הרמתי אותו והעלתי אותו לחדר שלו הנחתי אותו על המיטה כיסיתי אותו וירדתי לאפיק וליעד..
הבאתי לאפיק וליעד חיבוק וישבתי בינהם "מה קרה?" שאלתי והסתכלתי כל פעם לצד של אחד מהם "לא קרה כלום חוץ מזה שהסתום הזה פה לא מבין כלום" ליעד אמר ולא הבנתי מה יש להם "סתום?! אני אראה לך מה זה סתום" אפיק צעק עליו וקם וזה גרר שגם ליעד יקום "למה מה תעשה לי?!" ליעד אמר "אשפץ את הפרצוף הזה שלא בא לי בטוב" אפיק ענה לו "וואלה?! מה אתה מקנא?!" ליעד ענה וניסיתי להפריד בינהם "דיי תפסיקו כבר ליעד דיי ואפיק תירגע!" אמרתי והסתכלתי עליהם מתי שדיברתי אבל הם החזירו את המבט שלהם אחד לשני והתעלמו ממה שאמרתי "נו תראה את מה שאמרת!" ליעד אמר ואפיק בא להרביץ לו אבל עמדתי לו בדרך "ליעד שב פה אתה" אמרתי ולקחתי לו את היד והושבתי אותו בכורסא בחצר "ואתה בוא איתי בבקשה" אמרתי לאפיק ומשכתי אותו איתי למעלה לחדר שלי נכנסנו לחדר וסגרתי את הדלת "אתה מוכן להפסיק?" שאלתי אותו והוא רק היה עצבני החזקתי לו את היד ועצרתי אותו מללכת הלוך חזור, "את שמעת מה הוא אמר איך אני יכול להיות בשקט ולעשות כאילו לא שמעתי?!" אמר והסתכל עליי "בשבילי אתה תפסיק, אפיק זה ליעד, אתה החברים הכי טובים שראיתי אם לא אחים, אז אני מתחננת אלייך אני אוהבת את שניכם וממש לא בא לי שתריבו לי עכשיו דיי" אמרתי והסתכלתי עליו "עכשיו אתה נרגע ויורד איתי ללמטה וסולח לו או איך שאתם הבנים לא עושים את זה" אמרתי וירדנו ללמטה וראיתי את ליעד מעשן אפיק נשאר בתוך הבית ואני יצאתי לחצר לדבר עם ליעד, לקחתי לו את הסיגריה מהיד זרקתי אותה ואז מעכתי אותה, "אתה סולח לו?" שאלתי והסתכלתי עליו במבט מתחנן "למה לקחת לי את הסיגריה?" אמר והוציא עוד אחת הוא בא להדליק אותה אבל גם אותה לקחתי, "אתה תקבל את זה.. ואת זה" אמרתי אחרי שלקחתי לו את הקופסא של הסיגריות מהיד "אחרי שתגיד לי שאתה סולח לו" אמרתי "בסדר בסדר סולח אפשר את הסיגריות" אמר זרקתי עליו את הקופסא ונתתי לו את הסיגריה "בוא לבפנים" אמרתי ונכנסנו התיישבתי אבל מישהו דפק בדלת קמתי ופתחתי אותה וראיתי את אן. צרחתי מאושר וקפצתי עליה ובכיתי מהתרגשות כמובן "מה קרה?!" כל הבנים באו וראו אותה אבל לא שיחררתי "לא הגזמת קצת עם החיבוקים?" שמעתי מהצד ולא הבנתי מה זה הקול הזה הסתובבתי וראיתי את יריןןן "סתום היא שלי עוד הרבה לפני שהיא שלך" אמרתי והוא צחק וכל הבנים שכמובן קפצו עליו.
( ה.כ אן זו החברה הכי טובה של קים וליאן מגיל 0 שלושתן חברות אבל אן עזבה לתקופה ושבה ובגדול, וירין זה חבר של אן שגם הוא וגם אן עזבו ביחד לתקופה אבל שבו ובענק!;)
אחרי ששיחררנו מהם הם נכנסו לבית. עברנו כבר את שלב החקירות אז לקחתי את אן לצד לחצר, וישבנו על הספה "אני לא מאמינה סוף סוף אני רואה אותך" אמרתי כמובן שהדמעות לא מפסיקות לרגע וממשיכות לצאת דמעות שלא ידעתי שקיימות עד כדי כך "אני אוהבת אותך אל תבכי בגללך אני גם בוכה" אמרה וניגבנו את הדמעות וצחקנו "איפה קים?" שאלה
"היא לא יכלה לבוא היום אבל את יכולה לראות אותה מחר אחרי שנסיים את הבית ספר" אמרתי "אה כן אנחנו חוזרים אליכם עוד יומיים" אמרה והתכוונה לזה שהם חוזרים לבית ספר עוד יומיים "בנות קומו יוצאים למועדון" לירן אמר וכולנו התחלנו לצאת לרכבים, נכנסנו כל אחד והרכב שלו, ונסענו.
נכנסנו למועדון שהם נסעו אליו מועדון חדש שנפתח פה באזור, ולי לא הייתה הרגשה טובה
גם בגלל שכואב לי הראש וגם בגלל שמשהו פה עושה לי רע לא יודעת למה.
לא שתיתי בגלל הכאב הראש הזה אבל כן שתיתי מים,
ישבנו כולנו במין ספה כזאת ומי שנשאר בה זה אני, אן, ליעד, אפיק, וירין. השאר שאלה לירן איתן ואופיר הלכו לשתות.

▪︎נקודת מבט של דן▪︎
נכנסתי למועדון והלכתי ישר לבר ושתיתי שאט אחד ועוד אחד ועוד אחד לוקח לי זמן להשתכר ולא להיות יציב.
עשיתי סריקה מהירה וקלטתי אותה פה את הילדה הזאת נו איך קוראים לה נועה לא איזה נועה אהה.. נו כוסעמאק.. ליאן! כן מה יש לה לעשות פה? טוב אל תיהיה טמבל, קיצור לא באת לפה בשבילה לך תעשה את מה שאתה צריך לעשות וסתום את המוח שלך ממחשבות כאלה!.

---
מחשבות?
אשמח שתגיבו ותצביעו❤

המלאך באדום והנסיכה בורוד/גמורWhere stories live. Discover now