פרק 25-הצד שלא הכרת

443 14 2
                                    

▪︎נקודת מבט של דן▪︎
"--ודן הכל בסדר איתי אני אחזור אבל לא עכשיו
עכשיו זה מסוכן אני אוהבת את כולכם והכל בסדר ביי" כואב לי בייבי כואב
"דן אתה בסדר?" לירן ניגש אליי יצאתי מהבהיה העמוקה שלי "מה?" אמרתי מסתכל עליו מוזר קמתי ממקומי ופשוט יצאתי משם ירדתי במדרגות עוד שניה ונופל "דן אתה בסדר?" עומרי ואליה החזיקו אותי התאפסתי על עצמי העברתי יד על הפנים "כן כן הכל טוב" אמרתי ממשיך ללכת..
נכנסתי לרכב "דן מה לעשות איתם?" שאל עומרי "תשחרר אותם" אמרתי ונסעתי לבית שקניתי לפני חודש אני חושב קיבלתי שיחה
אני: הלו
My baby girl❤: דן..
-שמעתי את הקול שלה לא ידעתי שזאת
היא על הצג-
אני: בייב איפה את?
My baby girl❤: אני רק צריכה לסיים דבר אחרון אני מבטיחה ואני אגיע אלייך
אני: ליאן אני משתגע מזה! אין לי מושג איפה את וקשה לי בלעדייך אני מפחד שיקרה לך משהו..
אני לא רוצה שתעשי דברים בלי שאני אדע מה הם זה עולם שהוא חרא אין לדעת מי יבוא אלייך מאחורה
My baby girl❤: אני מבטיחה לך שאני אהיה איתך עוד מעט
אני: בסדר אבל תבטיחי לי שאת לא תיפגעי
My baby girl❤: קצת קשה להבטיח משהו כזה
אני: נו..
My baby girl❤: אני מבטיחה
אני: תזכרי שהבטחת!
My baby girl❤: אני אוהבת אותך הכי שבעולם לא יקרה לי כלום אני נשבעת לך אל תעשה שטויות!
My baby girl❤: תבטיח לי שלא תעשה שטויות
אני: מבטיח
My baby girl❤: אוהבת אותך ביי
"---" השיחה התנתקה
את הבטחת יפה שלי ואני מאמין לך, החנתי
את הרכב ונכנסתי לבית
..
▪︎נקודת מבט של ליאן▪︎
ניתקתי הדמעות יצאו במהלך השיחה ניגבתי את הדמעות ונסעתי למקום שקבעתי עם כמה שומרים בשביל להתחיל בצעד הבא.
אני עדיין מכוסה בחלק העליון של החולצה מדם של אותם חראות שהרגתי במחסן,

אני ישובה בתוך האוטו שומריי מפוזרים בכל האזור לחצתי על הקשר שיש לי ביד "נוף אתה לשמאל קקטוס לימין בלי פאשלות" אמרתי יש קבוצה של שומרים (3 קבוצות של 5) שמחולקות "קיבלנו בוס" שמעתי מהקשר "כולם בעמדות?" שאלתי "קקטוס בעמדה" שמעתי "גם נוף בעמדה" שמעתי "מה עם אריה?" "אריה אני צריכה לקבל עידכון איפה אתם" אמרתי לקשר ואחרי חמש שניות שמעתי "גם אריה בעמדה" שמעתי "יופי, קקטוס פעל אריה להגנה ונוף להרוג" אמרתי לקשר הסתכלתי דרך השמשה רואה את קקטוס מניחים את המטען שביקשתי מהם במקום בזמן שנוף הורגים בשקט את השומרים ואריה מחפים עליהם "מצויין קקטוס יש אישור לסיום?" שאלתי "כמה דקות בוס רק מייצבים את זה" ענו "אין זמן מהר נוף אצלכם יש אישור לסיום?" שאלתי "רק רגע בוס" שמעתי ואחרי שניה נשמעה יריה שקטה "סיימנו בוס" אמרו "נוף לחזור חזרה אריה תחפו על קקטוס" אמרתי "אין זמן קקטוס עוד שניה והם פה" אמרתי מחכה למענה לפני שיתפסו אותם ויתחיל פה קרב יריות הסתכלתי דרך המראה השמאלית בודקת אם מתקרבים לאזור הזה "בוס אני חייב שתי דקות אחרת זה לא יעבוד" אמר "אני חייב את האישור שלך" אמר חשבתי מעט אם זה לא יקרה עכשיו הם יתפסו לי הסתכלתי שוב בלחץ על המראה השמאלית רואה מרחוק שמתקרבים "קקטוס יש אישור לא פחות מדקה עכשיו!" אמרתי "אריה לחזור חזרה" אמרתי מרעידה את הרגל הרכב מאחור מתקרב קקטוס עדיין לא סיימו "קקטוס מה קורה? הם עוד שניה פה" אמרתי התחלתי לראות יותר קרוב את הפנסים סימן לזה שאם הם לא יסיימו עכשיו הם יתפסו הרכב עבר לידי והתקרב אל הבית "קקטוס תעזבו עכשיו! שמעתם עכשיו!!" אמרתי לקשר הם לא ענו הפנסים של הרכב נכבו ויצאו ממנו שלושה שומרים ועוד מניאק אחד שאני צריכה להרוג "בוס לא נלך על האופציה להוריד את המניאק" שמעתי מהקשר צחקתי מעט "אל תדאגו אותו נשמור לפעם הבאה אני מבטיחה לכם שהוא עוד ימות" אמרתי אחרי שתי שניות "בוס סיימנו אנחנו יוצאים עכשיו" אמרו ואני רק קיוויתי שלא יתפסו אותם המניאק ושומריו התקדמו אל השער לא ראיתי את קקטוס הם נכנסו הם כל כך עיוורים שהם לא ראו שאין להם שומרים על השער עד כמה טמבל אתה מניאק אע?

המלאך באדום והנסיכה בורוד/גמורWhere stories live. Discover now