פרק 51- לא קיימת.

470 11 4
                                    

*תגובות/הצבעות יתקבלו בברכה😊 פרק ארוך כפיצוי על הזמן הארוך עד שהעלתי💓*

▪︎נקודת מבט של דן▪︎
הסתכלתי עליה, הסתכלתי על השעון, ידעתי שאני צריך לצאת.
עיניה הירוקות והממכרות הביטו בי בשאלה, באותו רגע הבנתי שהיא יותר ממכרת מכל סם מזויין שהייתי לוקח "בייב אתה איתי?" שמעתי וישירות יצאתי מהבהייה בעיניה "כן כן אני איתך" עניתי ראשה היה מונח על רגליי כשאני מזיז את השיער שלה לאחור ודואג להניח לה נשיקות לפני שאני הולך, "עדיף לי או שלא?" שאלה איבדתי אותה "אתה לא איתי. הבנתי" אמרה וסובבה את ראשה..
ואז פתאום נזכרתי במה שאמרה "אני איתך בייב עדיף לך לצאת בין הצהריים לערב." אמרתי לקח לה כמה דקות עד שענתה "אתה חושב?" שאלה "ממ" עניתי
"טוב בסדר" ענתה הסתכלתי שוב על השעון, עברו כבר כמה דקות וכל דקה שעוברת רק מראה לי שאני מאחר עוד "בייבי.." קראתי לה "מה" ענתה כשהיא בטלפון "אני חייב לעוף" אמרתי "מה למה?" הסתכלה עליי במהירות נאנחתי לא יכלתי להגיד לה אחרי כמה שניות הבינה לבד "לעזאזאל עם זה." אמרה "אני מצטער נסיכה אבל את יודעת שלא הכל מושלם בעולם הזה ואת יודעת את זה גם טוב מאוד" אמרתי יצא לה להכיר את העולם הזה לפחות את הצד הבסדר שבעולם הזה וכמו שאמרתי וכמו שאני אמשיך לומר לה תמיד שאם יש לי אישה מהי החובה שלי?
להגן עליה מהכל. ובמיוחד אם כשאני בתוך העולם האפל הזה אין סיכוי שאני נותן למישהו לגרור אותה
לשם (להכיר לה את הצד האפל) לא משנה מה גם אם אני אצטרך למות אני אמות רק שהיא לא תגיע לשם ואם כבר אני אמות זה יהיה למות למענה.
היא הסתכלה עליי במבט עצוב ומבואס "אני מבטיח לחזור לראות אותך לפני שאת יוצאת בסדר?" שאלתי מביט בה "בסדר" ענתה "אז יאללה נשיקה ואני יוצא" אמרתי "לא מגיע לך." אמרה צחקתי והנחתי נשיקה ארוכה על שפתיה "חתיך של אבא שלך" אמרתי הנחתי נשיקה על בטנה וקמתי מהמיטה כשאני כבר מאורגן ליציאה "ביי קטנה ביי חתיך של אבא" אמרתי יצאתי מהחדר וסגרתי אחריי את הדלת, ירדתי אל הסלון ויצאתי מהבית.

הגעתי למקום שבו נמצאים השומרים שלי תמיד -חלק מהשומרים- יצאתי מהרכב והתקדמתי אל עבר הכניסה להעביר תידרוך לצעירים שפה על המצב כרגע זאת אומרת על המצב עם רועי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הגעתי למקום שבו נמצאים השומרים שלי תמיד -חלק מהשומרים- יצאתי מהרכב והתקדמתי אל עבר הכניסה להעביר תידרוך לצעירים שפה על המצב כרגע זאת אומרת על המצב עם רועי.
הגברתי את השומרים סביב הבית, סביב ליאן (בעיקר), סביב העסקים שלי, סביב המשרדים שבבעלותי, סביב הכל בעיקר.
זה על בטוח יראה שאני מפחד ממנו בגלל האבטחה שתיגברתי וואלה אני אהיה ישיר בלי לבלבל תשכל
הוא על הזין שלי.
הפחד שלי זה שהוא יגע בליאן אם רק יעז להתקרב אליה אני יכול להישבע שאני אוריד אותו בלי לחשוב
כל מי שרק יעז להתקרב אליה יותר מידי לא משנ מי זה יהיה הוא ימות מוות כואב ופה אני כבר נשבע.
"יאללה קדימה לפה" אושרי קרא לחיילים הצעירים
"מה הבוס עושה פה?" "למה הבוס הגיע?" שמעתי ליחשושים ידיי היו מונחות על השולחן כשאני נשען עליו קדימה והראש שלי מטה "היי! דיבורים אחר כך. הבוס פה כי קרו מקרים שהשפיעו על העסק." אמר אושרי "אבל אדון אושרי אנחנו לא אמורים לראות את הבוס לא?" שמעתי את אחד החיילים "אתם-" אושרי התחיל לומר הרמתי את ידי בכוונה שיעצור
"אתם צודקים. אתם לא אמורים לראות אותי אתם לא אמורים להכיר אותי לפחות לא כרגע. אבל כמו שאושרי אמר קרו מקרים, מקרים שאנשים הולכים לשלם עליהם בדם ולכן אני פה." אמרתי הרמתי את ראשי הבטתי בכל אחד מהם (ה.כ הם לפחות 30+ חיילים) "בוס אני יכול בבקשה לשאול שאלה?" הבטתי במי שדיבר כרגע נעצתי בו מבט ואפשרתי לו לדבר "אני לא רוצה להישמע גס אבל למה אתה בעצם פה?" שאל "זה בסדר אני מבין את השאלה שלך. אתם אמורים לעבור היום תידרוך שמי שאמור להעביר לכם את התידרוך הוא... עומרי ועומרי לא איתנו יותר." אמרתי הורדתי את ראשי והרמתי אותו בחזרה "ובגלל שעומרי לא איתנו יותר אני אצטרך להעביר לכם את התידרוכים בזמן הקרוב. אנחנו יוצאים למלחמה נגד כל מי שפגע בו זה אני מבטיח לכם כרגע התידרוך יהיה על משהו אחר," אמרתי סימנתי לאושרי להביא את התמונות והתחלתי בתידרוך..

המלאך באדום והנסיכה בורוד/גמורWhere stories live. Discover now