פרק 28-כן המפקדת!

526 12 8
                                    

●•●•נקודת מבט של ליאן●•●•
- - בוקר שלאחר אמש - -
מאז כל מה שקרה בערב של אתמול לא נרדמתי דן היה עם הקאות שנמשכות לו גם עכשיו עם חום וכאבי ראש לא נרדמתי כל הלילה כי מרוב הדאגה שלי אליו לא הצלחתי לעצום עין,
"בייב תעבירי לי את המים" אמר גם לדבר הוא בקושי מצליח נאנחתי מעצמי והעברתי לו את הכוס מים שמונחת בשולחן ליד "נו דן אני אומרת לו שיגיע זה לא מצחיק תראה איך אתה נראה כולך מזיע" אמרתי מתכוונת לרופא, "לא צריך אף אחד אני בסדר בייב תפסיקי לדאוג" אמר ושוב אני נאנחתי טיפה בעצבים "תנסה להירדם לפחות אני אלך להביא לך לאכול" אמרתי הוא לא ענה כמובן ניגבתי לו את הזיעה עם המגבת שהייתה מונחת על השידה לידו וירדתי ללמטה לסלון.
סידרתי את הירקות עם החביתה על הצלחת ואת הכוס מים שלו עליתי לחדר שלנו להביא לו את האוכל ושמעתי שהוא מדבר בטלפון הנחתי את הדברים ליד השולחן והתיישבתי בצורה של 'לא ישנתי כל היום שחררו ממני באמא שלכם'.
"טוב טוב אני בא ביי ביי" דיבר לטלפון וניתק לא היה לי כח כבר מלרדוף אחרי דברים "אני צריך ללכת" אמר לא העזתי להסתכל עליו כי כל מילה שאני אגיד תהפוך להיות חסרת טעם "לך מה אתה רוצה שאני אעשה" אמרתי לא מסתכלת עליו מסתכלת לתקרה בתנוחה שבקושי נוחה לי "בייב," אמר נשמע כאילו מנסה להבין אותי "לא בייב ולא שמייב דן אתה כולך לא מרגיש טוב אתה רוצה ללכת אין לי בעיה עם זה לך גם ככה אתה לא מועיל בטובך להבין אותי אז זה כבר מה זה לא מעניין אותי מה שאתה עושה מצידי גם תטוס לאן שבא לך אני כבר חסרת כל טעם בעינייך ו-וואלה אני אגיד לך תאמת זה דופק לי תחיים כל פעם מחדש, לחפש את עצמי בתוך היחס שלך זה כבר נמאס לי על החיים וכדי שלא תרגיש כמו אריה בתוך כלוב בוא נגיד שאני 'משחררת אותך לחופשי'." סיימתי לדבר מול מישהו שלא נראה מעוניין בחיי "בייב אני האחרון שיגיד לך שאת חסרת כל טעם בעיניי אני האחרון שיגרום לך להרגיש מולו קטנה, אני לא מוכן, אני אתן לך את כל חיי אם צריך בשביל שאת לא תרגישי ככה. אני אהפוך עולמות שלמים אם צריך כדי שאת תרגישי הכי שלמה שיש מולי ועם עצמך. ואם אני גורם לך להרגיש מולי חרטה או אם אני גורם לך להרגיש מולי קטנה אני! לא שווה את היחס והדאגה שאת נותנת לי אם אני זה שמתנהג אלייך חרא אני סוטר ויורק לעצמי בפנים. אני לא אומר לך את הדברים האלה סתם אני רציני לכל מילה שיש כשאני קם בבוקר ואומר לך שאני אוהב אותך אני באמת מתכוון לזה ואם אני זה שגורם לך להרגיש חרא תרביצי לי תוציאי עליי את העצבים שלך במקום שתתייסרי עם עצמך, אני אתן לך את כל מה שתרצי גם אם תרצי את השמיים אני אשיג לך גם אם תרצי את היהלום הכי יפה בעולם אני אשיג לך למרות שאת היהלום הכי יפה בעולם, את הדבר האחרון שארצה לפגוע בו גם את כל האנשים הקרובים אליי אני אקריב למענך את הבן אדם הכי מדהים שפגשתי ואני כל כך מצטער יפה שלי אם גרמתי לך להרגיש חרא"
אמר אני אוהבת אותו אבל לפעמים יש מילים שפשוט יוצאות ממני כמו עכשיו למרות שהוא הבן שהכי מתייחס אליי והכי דואג לי אוף מה אני עושה סתומה זה מה שאני סתומה.
התחלתי לבכות בגלל המילים שאמר הנחתי את ידיי על הפנים והוא בא וחיבק אותי מלמעלה.
"תסתכלי עליי זה בסדר" אמר והניח נשיקה על היד שלי "אני סתומה פשוט סתומה" אמרתי וחיבקתי אותו והוא בתגובה ליטף לי את השיער
"בחיים אל תגידי שאת סתומה את חכמה ומדהימה ואם עוד פעם אחת אני שומע שאת אומרת שאת סתומה אני לא יודע מה אני עושה לך" אמר הזזתי את הראש מול פניו וחייכתי "ככה אני רוצה לראות אותך מחייכת לא בוכה, תפסיקי לבכות מה את תינוקת?" אמר וניגב לי את הדמעות בזמן שאני עונה לו "אממ אתה כל פעם קורא לי בכיינית אז אני לא בטוחה בזה" אמרתי "מצחיק מצחיק יאללה את בוגרת מספיק דיי כבר לבכות כל דמעה שיוצאת לך מהעין לוקחת ללב שלי עוד חתיכה" אמר "עוד יומיים שלוש הלב שלך יהיה שבור שים אותו בארגזים של השביר" אמר ועשה לי פרצוף ואני החזרתי לו פרצוף "טוב לך" אמרתי "עכשיו עשית לי חשק להישאר פה למרות שאני חייב לעוף" אמר "אז עוף פרוש כנפיים ועוף" אמרתי "יאללה אמא ברווזה זוזי" אמר "אין לי כח" עניתי "וואי על החיים שלי לאיזו אישה הצעתי נישואים לאישה עצלנית יאללה יאללה שתיים שלוש ואת דופקת את הראש" אמר "ממש מצחיק לפני רגע היית חולה פתאום אתה פיקס" אמרתי "כן ראית מה זה עבר לי" החטפתי לו כאפה וקמתי (חייבת לציין שהיא הייתה חזקה) "אחח למה זה היה טוב" אמר "היה טוב תאמין לי" אמרתי "אע ככה?" אמר "ככה" החזרתי לו תוך כדי שאני מסדרת תשיער דרך המראה ממלמלת לעצמי כמה מילים עד שהוא בא כמו לא יודעת מה ועוד שניה העיף אותי לעזאזאל "בייב סתכל שניה מה יש לי פה?" שאלתי אותו "איפה? פה?" שאל "כן שם" אמרתי והוא נשך אותי שם ואני צחקתי למרות שזה עצוב "וואי אתה זה משהו" לקחתי את הטלפון וראיתי ששליו שלחה לי הודעה לפני 2 דק דן חיבק אותי מאחורה בזמן שאני נכנסתי לראות מה היא כתבה "עם מי את מדברת?" שאל לא עניתי לו כי הייתי עסוקה בלהתעסק בטלפון
כלבונת שליי😍: שומעתתת
אני: אע?
כלבונת שליי😍: תעני דחוף
אני: תקשרי 
כלבונת שליי😍: מתקשרת
"אין לי יחס בעולם הזה" אמר "אהה מה מה" עכשיו נזכרתי בו הנחתי תטלפון ושניה אחרי היא התקשרה השארתי אותו איפה שהוא ועניתי לה "הולהההה" אמרה "הולה הולה" עניתי "מי זאת? קים או שליו?" שאל "מה זה ליאןןן אני שומעת נכון??" אמרה "תלוי מה את שומעת" עניתי "את בוגדת בדן מה זה עם מי את שם?" ואני הוצאתי גיחוך "מצחיקה, ביום שהיא תבגוד בי עם בן שרמוט אני אשפד לו תפנים לתקרה עלאק בוגדת בדן" אמר לא הייתי צריכה אפילו לענות "אה זה אתה, מה אתה מבאס עד שיש קצת אקשן" אמרה "בואנה שליו שאני לא אתחיל לפתח לך אקשן במערכת היחסים חבל על ליעד" ענה לה "וואה וואה מה אתה לוקח קשה נשמה להירגע"
אמרה "זין, עלאק בוגדת בדן" אמר "שליו את מתה" אמרתי לה "אופסי" החזירה כתשובה "סתם סתם דן אל תתפוס אותי במילים אתה יודע שזכית בדבר מאמי למה לך להרוס" אמרה "אהה עכשיו אני אשם מדהים איך שסובבת את הגלגל אליי" אמר והיא בתגובה נקרעה מצחוק "איזה כיף זה לעצבן אותו ליאן אני אומרת לך תעשי את זה יותר את תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך" אמרה דן שיחרר את אחיזתו בי ואני בתגובה החזרתי את אחיזתו בי "יאללה אני אדבר איתך יותר מאוחר וליאן פעם הבאה שבוגדים בדן תעדכני שהוא בשיחה שלא ישמע מה היה עם רון אתמול" אמרה "נשבע לך ביקר לי את מתה שליו תעדכני את חבר שלך שלא תהיה חתונה" אמר דן בעצבים שליו צחקה צחוק אחרון וניתקה את השיחה.

המלאך באדום והנסיכה בורוד/גמורWhere stories live. Discover now