פרק 24- נקמתה של ליאן

481 15 0
                                    

LIAN&DAN
▪︎נקודת מבט של דן▪︎
נכנסתי למשרד אחרי שנפרדתי מליאן וכמו בכל בוקר מדהים וכרגיל בחיי נכנס למשרד יושב על הכיסא שלי ומתחיל לחתום על מסמכים איזה חיים נהדרים אע?
"מה?" שאלתי לא מוריד את העיניים מהמסמך שמולי "הקפה שלך בוס" שמעתי את ג'נה "שימי את זה פה" אמרתי והיא הניחה את זה לידי "תקראי לאליה להיכנס" אמרתי "אין בעיה בוס" אמרה ויצאה המשכתי לחתום
אליה- בן 19 הוא עם דן כבר מגיל 16 חייל שלו.
"קראת לי בוס?" שמעתי וסימנתי לו על הכיסא שישב, והוא התיישב "שמעתי שמועה אליה" אמרתי מרים את הראש מהמסמך שעיצבן אותי יותר נכון חוזה "איזו שמועה בוס?" שאל "זה דבר ראשון דבר שני מה זה החוזה הזה?" שאלתי והסתכלתי עליו זורק לעברו בשולחן את החוזה "זה החוזה שגלבוע הציע.." אמר "קראת את זה?" שאלתי "לא כל כך" אמר "אז אני אגיד לך מה רשום בחוזה הזה רשום שם שגלבוע בע"מ רוצים 70% מהחברה ומעזרתנו ושאנחנו נקבל 20% אחוז כולל 270 אלף שקל." אמרתי הוא לא הבין מה אני רוצה ממנו "זה לא ריווחי בשבילנו אליה, שאני אתן לו 70% מהחברה בזמן שאני יכול למצוא הצעה יותר משתלמת? שילך להזדיין. תגיד לו שהתשובה שלנו היא לא ושהוא יכול לקפוץ לי" אמרתי "אין בעיה בוס" אמר "שלא יתקרב לי למשרד בקשר לחוזה הזה ואל תכניסו אותו בלי אישור שלי גלבוע בתחת שלי גלבוע" אמרתי הוא הנהן וקם "תודה אליה" אמרתי נרגע "אין על מה בוס רק עושה את העבודה שלי" אמר חייכתי חיוך צדדי וקטן הדלת נפתחה בסערה אוהו מי שישמע מה קרה עומרי נכנס מתנשף "רצת מרתון עומרי?" שאלתי מסתכל עליו מתנשף "בוס.. הייתה התקפה על.. המחסנים של אזולאי של ליאן ליאן אזולאי" אמר פאק!
"מי?" שאלתי "לא יודעים עדיין" אמר "יש להם הרוגים חמש-שש וכמה פצועים הם הצליחו להשתלט על זה זאת אומרת ליאן הגיעה לשם עם אלמוג הם נכנסו וירו בכולם אחרי שניקו הכל סיימו הם הלכו משם אני לא יודע לאן" אמר מסדיר נשימה "פאקינג שיט!" אמרתי "תארגן לי את 5 עכשיו!" אמרתי "הם כולם למטה בוס" אמר "אליה אתה בא איתנו" אמרתי שולף תנשק בודק שהכל תקין ויוצא מהמשרד כשהם בעקבותיי..
"כולם הקשבה אליי!!" אמרתי וכולם עמדו דרוכים "כן בוס" ענו פה אחד עמדו מולי חיילים בסביבות הגילאים 15-20
"הייתה התקפה לא עלינו אבל על הקרובים שלי
אנחנו יוצאים כולם להיות ערניים כל דבר חריג פונים אליי כל יריה קטנה ששומעים אומרים כל דבר הכי קטן שיש אומרים אני ברור?!" שאלתי "כן בוס" ענו פה אחד "תעלו לרכבים" אמרתי והתקשרתי לליאן היא לא ענתה לי בפעם השלישית להיום
עליתי לאוטו עם עומרי ואליה ונסעתי לבית
של משפחת אזולאי
. . .
השומרים שלי התפזרו סביב השער והאוטו ועומרי ואליה נכנסו ביחד איתי דפקתי על הדלת וינאי פתח אותה "היי ינאי יש מישהו בבית?" שאלתי הוא הסתכל עליי ואז על עומרי ואליה "כן, כולם חוץ מליאן הם עצבנים הם במשרד של אבא בואו" אמר והתחיל להתקדם למדרגות קומה למעלה וסימנתי לעומרי ואליה לבוא איתי עלינו בעקבותיו של ינאי קומה ועוד קומה וכבר הבנתי איפה המשרד לפי הכמות של החמש שומרים שיש מחוץ לדלת גם בכניסה לבית ובשער היה מפוצץ בשומרים "תודה ינאי" אמרתי הוא החזיר לי בבקשה וירד בחזרה ללמטה התקדמתי לעבר הדלת המוקפת שומרים "תחכו לי פה" אמרתי לעומרי ואליה אחד השומרים שעמד ליד הדלת פתח אותה ונכנסתי "שלום למשפחת אזולאי" אמרתי אחרי שראיתי את כל המשפחה חוץ מליאן וינאי התקדמתי לעבר אב המשפחה ללחוץ את ידיו לומר שלום "דן.." שמעתי את אדם לקחתי כיסא וישבתי מולם כל אחד במקום אחר בחדר אך בצד אחד "אני באתי לפה לא בשביל יותר מידי דיבורים תראו.. אני מבין אותכם אתם מבינים אותי באתי בשביל דבר אחד.." אמרתי והסתכלתי על כל אחד מהם "אחד ממכם יודע איפה ליאן?" שאלתי והסתכלתי כל פעם על העיניים של מישהו אחר אף אחד לא ענה סימן לזה שהם לא יודעים כלום "טוב הבנתי להתראות" קמתי מהמקום לכיוון היציאה "תגיד מה אתה חושב לעצמך?" שמעתי את אדם נעצרתי והסתובבתי מחכה שימשיך לדבר "אתה בא לפה בגישה שהכל טוב וסבבה בגישה של עבר עליי יום נהדר בזמן שאנחנו אוכלים חרא על הפנים!" אמר ולא סיים "ארוסתך פאקינג אחותי הקטנה נעלמה אף אחד לא יודע איפה היא ואתה בא אליי בגישה של החיים שלי טובים?!" אמר "תקפו אותם פגעו בשלושת החיילים שקרובים אליה הם פתחו באש והכריזו על מלחמה!
ואתה? אתה נינוח על הכיפאק תתעורר דן לפני שהמכות יעירו אותך" אמר מתקרב אליי בגישה מאיימת "תגיד אתה חושב שלא אכפת לי? אע? אתה חושב שהחיים שלי בסדר עכשיו בלעדיה? אע? תגיד לי? תחשוב לעצמך מזה להיות בלי אביה? קשה נכון? אז לפני שאתה מזיין במוח לפני שאתה מבלבל לי תשכל תחשוב!
ואם קשה לך אני אעזור לך, כן פקאינג לי לי דן אמסלם קשה להיות בלי ליאן אזולאי אחותך הקטנה זה שאני ישבר עכשיו לא עוזר לי בסנטימטר זה שאני אראה חולשה עכשיו לא עוזר לאף אחד אז תעשה טובה ותחשוב לפני שאתה תוקף אחרת יתקפו אותך במקומות לא נעימים" אמרתי מסיים את העסק שלי שם ויוצא מהמשרד לסלון וליציאה מהבית.
"עומרי תעדכן אותם שנוסעים לבית חולים של האזולאים" אמרתי והוא עדכן את 5 באוזניה התחלתי בנסיעה עצבנית לבית חולים שלהם
"אליה תבדוק לי מי ההרוגים ומי הפצועים לעכשיו." אמרתי "אין בעיה בוס על זה" אמר
^כעבור מספר דקות^
"בוס יש חמישה הרוגים ו14 פצועים
ההרוגים הם...
הפצועים הם... טל מזרחי אורי שלום לואיס רודריגו ואיתי דנינו" פאק רציני
היא סיפרה לי על איתי ולואיס פעם גם על אורי לא מזמן, בני זונות כולם.

המלאך באדום והנסיכה בורוד/גמורWhere stories live. Discover now