(המשך מאותה נקודה;)
▪︎נקודת מבט של ליאן▪︎
"אז אם יש לי אישה חובתי היא להגן עליה מהכל" אמר עברה בי צמרמורת התקדמתי לעברו ופשוט נישקתי אותו,
"אני אוהבת אותך הכי שבעולם יפה שלי" אמרתי מסתכלת על עיניו שעיניו מסתכלות על פי חייכתי והוא יצא מהבהיה שלו והסתכל עליי "אני חולה על החיוך המושך שלך" אמר צחקתי, "גם על הצחוק שלך שמהפנט אותי, יש לי שאלה" אמר "כן אדוני מה השאלה?" שאלתי ידיי מונחות על כתפיו הוא יושב על הכיסא כשידיו מחזיקות מעט ובעדינות במותניי הוא קרוב אליי לא יותר מידי אבל קרוב "השאלה שלי אלייך היא" התחיל הסתכלתי עליו "כן?" אמרתי "עד כמה את.." אמר הסתכלתי עליו מחכה שימשיך "חושבת שאני חתיך?" אמר וצחקתי "זאת השאלה שלך?" שאלתי "כן מה" אמר "חשבתי שיש לך שאלה יותר מעניינת" אמרתי "אל דאגה פעם הבאה תגיעה שאלה מכשילה" אמר חייכתי חיוך הוא נתן לי נשיקה קצרה וזירז אותי לענות לו על השאלה "עד כמה אתה חושב שאני יפה?" אמרתי מסובבת את הגלגל אליו "היי! זאת רמאות, את משחקת מלוכלך" אמר "מלוכלך זה שם המשחק" עניתי הוא חייך "יפה יפה" אמר והתקדם אליי נישקתי אותו באיטיות "עוד אחת" אמר ונתתי לו עוד אחת "עוד" אמר וקיבל "עוד" קיבל "עוד" קיבל יותר "יאללה זוז תן לעבור" אמרתי "מה את נכנסת להתקלח?" שאל "לא אני הולכת לבדוק מה עשית לי" אמרתי "טוב אני נכנס" אמר הלכתי למקלחת שיש בה גם מראה הורדתי את החולצה והסתכלתי על מה שיש לי בצד, דן נכנס עם מגבת על כתפיו "כואב?" שאל "כן.." אמרתי "עוד מעט זה יעבור" אמר נתן לי נשיקה בעורף ונכנס להתקלח במקלחת לידי (אני והוא במקלחת הוא פשוט במקלחת עצמה ואני במראה...) "בייב זה שורף" אמרתי "אל תגעי בזה זה ישרוף לך יותר" אמר וכל הזמן הזה נגעתי בזה "אתה רציני היית אומר לי לפני!" אמרתי והוא צחק "טוב אני יוצאת" אמרתי "איזה שיחוד את רוצה בשביל שתישארי?" שאל "אתה מתקלח מה שיחוד" אמרתי הוא צחק "אז את נשארת?" שאל "לא אתה משהו לא מהעולם הזה" אמרתי ישבתי ליד הכיור כרגיל מחכה לו שיצא "אה ולגבי השיחוד שלך.." אמרתי "חשבתי ששכחת" אמר "טעית" עניתי "אני רוצה.." אמרתי חושבת מה בא לי "לאכול בא לי אוכל! אתה או שמכין לי משהו וזה מאוד מומלץ או שאתה מזמין שזה גם מומלץ אבל עדיף שתכין" אמרתי "מה בא לך לאכול?" שאל "תאמת אני לא יודעת נזרום עם הזרם" אמרתי... "נו מתי אתה יוצא? בא לי ללכת" אמרתי מחכה לו שיצא "יצאתי דחפור" אמר "ממש מצחיק זוז" אמרתי ויצאתי מהמקלחת לקחתי לי בגדים ונכנסתי להתקלח.
...
YOU ARE READING
המלאך באדום והנסיכה בורוד/גמור
Romanceליאן- בת כמעט 19 בת למשפחת פשע חזקה בעולם התחתון, אביה של ליאן נכנס לכלא בגלל שהלשינו עליו. יש לה רק אחים שאותם תכירו בפרק הבא , כשאביה של ליאן נכנס לכלא הם לקחו את השלטון לידיים שלהם ומאז הם שומרים על ליאן יותר מששמרו בעבר. אויבהם רק הולכים ומצטבר...