*הבוקר שלמחרת*
▪︎נקודת מבט של ליאן▪︎
"כן אני חייבת לצאת אין לי זמן" עניתי לשאלתו של דן כשדיברנו 5 דקות מהרגע שקמנו..
"בסדר, את צריכה שאני אקח אותך?" שאל "כן" אמרתי "רגע אתה לא אמור ללכת למשרד?" שאלתי "יום חופשי בייב" אמר ואני קמתי לשטוף פנים לצחצח שיניים ולהתארגן על עצמי ואיזה מנחוס אין לי פה בגדים ואני בכלל לא מכירה את הבית שאני נמצאת בו🤦♀️
"צריך לעבור דרך הבית שלי או שלך אני צריכה להחליף בגדים" אמרתי "סבבה" ענה והמשכתי להתארגן ולבשתי חולצה של דן שגדולה עליי ושורט קצר מתחת,
ירדתי למטבח עם דן התחלתי להכין סלט וחביתות ולהכין נס..
"בייב תגיד של מי הבית הזה? אני כבר פה מעל כמה שעות ואין לי מושג אפילו למי שייך הבית הזה" אמרתי מסתכלת סביבי
"סוף סוף, הבית הזה שייך לי.." אמר באתי לשאול אותו שאלה אבל הוא קטע אותי בזה שהמשיך "ושלך. קניתי אותו עד לא מזמן" אמר "אתה רציני? או שאתה צוחק עליי?" שאלתי מסתכלת עליו הוא חייך וצחק "אני לא צוחק נשבע לך" אמר ואני קפצתי משמחה ורצתי אליו "אין מצב" אמרתי ורצתי לראות שוב את כל הבית ואת החדרים שלא הספקתי לראות "שני דברים להגיד לך הוא גדול ויפה" אמרתי "אבל אהבת?" שאל "יותר מאהבתי התעלפתי" אמרתי מנשקת אותו וממהרת "אני חייבת לצאת עכשיו" אמרתי חזרתי למטבח לסדר את הדברים ולחזור חזרה אליו..
"יאללה ביי" אמרתי בזריזות עומדת מול החלון שלו ברכב "מה ביי? תביאי נשיקה" אמר נישקתי אותו זריז "צריכה מישהו שיחזיר אותך?" שאל "וואי כן תבוא בשלוש אבל יש מצב שאני לא אגיע בשלוש.. יודע מה עזוב לא משנה אני כבר אסתדר אני גם צריכה לעבור דרך הבית שלי" אמרתי "תתקשרי אליי שאת מסיימת אני אקח אותך" התעקש "טוב יאללה לך אני הולכת אני גם מאחרת קדימה סע ביי אוהבת אותך" אמרתי שלחתי לו נשיקה והלכתי במהירות לכיוון בניין המשרדים שלי..
"היי בוקר טוב" אמרתי מתקדמת אומרת שלום למזכירה שלי ונכנסת לחדר ישיבות "בוקר טוב לכולם מתנצלת על האיחור" אמרתי מתקדמת אל הכיסא שלי "בוקר טוב" שמעתי וכמובן איך אפשר שלא לראות פה פרצופים מוכרים: דוראל ושמו יעלם, קוץ בתחת הבן אדם הזה.
"טוב אז נתחיל?"▪︎נקודת מבט של דן▪︎
--13:28--
הגעתי לבית של ירין לאחר ששמתי את הבייב שלי במשרדים שלה, דפקתי על הדלת ופתחתי כמו תמיד הוא גם ככה יודע שאני מגיע אז זין
פתחתי תדלת סגרתי והתקדמתי אליו ואל אן שיושבים על הספה ורואים טלוויזיה "הולה הולה" אמרתי והתיישבתי בכורסא לידם הם הסתכלו עליי ואן רצתה לקום "שבי שבי הכל טוב" אמרתי קמתי להגיד להם שלום וחזרתי לשבת על הכורסא "מה קורה?" שאלה "הכל טוב על הכיפאק מה איתכם?" שאלתי חזרה "מצויין" אמרו מזגתי לי כוס קולה "נו אז.." ירין דיבר "אז.." לא הבנתי מה הוא רוצה "הבית ידבע הבית" אמר "אה כן סיפרתי לה היום" אמרתי "מה אמרה?" שאל "אהבה" עניתי לשאלתו..
"מה השעה?" אן שאלה "13:40 אוטוטו" ירין ענה לשאלתה "שיט טוב אני צריכה ללכת תהנו לכם" אמרה במהירות היא וליאן אם לא הייתי יודע שהן החברות הכי טובות הייתי אומר שהן אחיות.. "מה זה? לאן?" ירין שאל בטון טיפה גבוה "נו מה אתה משחק את עצמך ראש קטן אתה יודע" אמרה לו הוא חשב ואז נזכר "מה זה עכשיו?" שאל "כן חמוד זה עכשיו" אמרה "אני לא כלב. איך את הולכת?" שאל "רוצה לתת לי את האוטו שלך ואני אלך? האוטו שלי נדפק ואמרתי לך תסדר לי את זה" אמרה "למה מה קרה לו?" נדחפתי לשיחה שלהם "המנוע החליט לא לעבוד! דפוק." ירין אמר "טוב טוב קחי אם את תצטרכי אותי תתקשרי אני לא מקשיב להודעות" אמר לה היא תפסה תמפתחות "תודה טוב ביי דן ביי מכוער" אמרה נתנה לחבר שלה נשיקה לי חיבוק ויצאה מהבית "ביי מכוערת" ענה לה לפני שיצאה,
"כן בערב ישיבה לא איתכם אבל ישיבה כן רוצה לבוא?" שאלתי "לא איזה יש לי את אן בערב לפני שתהרוג אותי ועוד כמה דברים לעשות"
אמר "בסדר בסדר נשמע כאילו אתה רוצה להרוג אותי" אמרתי לו בזמן שאנחנו מנסים לסדר תרכב של אן "תביא תזה נו" אמר לא ברור "מה?" לא הבנתי מה הוא רוצה למרות שידעתי מה הוא רוצה "נו תזה" אמר לא ברור "דבר ברור ידביל" עניתי "אל תשגע אותי דן תביא את זה כבר" אמר בעצבים "מה מה את מה?! תדבר מה אין לך פה מה אתה רוצה את זה?!" שאלתי גם בעצבים "כן!" ענה "יש לזה שם יחמור מברג יחמאר מברג!" עניתי "כן זה!" אמר "יש לי עסק עם מטומטם באמא שלי" אמרתי והבאתי לו את ה- זה זה, חמור "טוב מה אתה רוצה שכחתי אל תשגע אותי" אמר "טוב טוב אחי סתום תפה ותעבוד" עניתי לו והוא המשיך במה שעשה.
YOU ARE READING
המלאך באדום והנסיכה בורוד/גמור
Romantikליאן- בת כמעט 19 בת למשפחת פשע חזקה בעולם התחתון, אביה של ליאן נכנס לכלא בגלל שהלשינו עליו. יש לה רק אחים שאותם תכירו בפרק הבא , כשאביה של ליאן נכנס לכלא הם לקחו את השלטון לידיים שלהם ומאז הם שומרים על ליאן יותר מששמרו בעבר. אויבהם רק הולכים ומצטבר...