פרק 12-המשבר המעצבן

687 22 0
                                    

LIAN & DAN
▪︎נקודת מבט של ליאן▪︎
'בוקר'
קמתי מהמיטה רואה שדן ישן התארגנתי והסתדרתי הרגשתי חרא לא יודעת מה עובר עליי

LIAN & DAN▪︎נקודת מבט של ליאן▪︎'בוקר'קמתי מהמיטה רואה שדן ישן התארגנתי והסתדרתי הרגשתי חרא לא יודעת מה עובר עליי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ירדתי לסלון אכלתי שתיתי ויצאתי מהבית למשרד שלי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ירדתי לסלון אכלתי שתיתי ויצאתי מהבית למשרד שלי.
נכנסתי למשרד הגעתי מוקדם יחסית אדם גיא גל דן ולירן ישנים בבית וינאי או שלקחו אותו לגן או שהוא הולך עם אדם יותר מאוחר
ואני התחלתי לחתום על מסמכים כמו בכל בוקר..
^כעבור 5 שעות^
אחרי שישבתי על כל המסמכים והדברים סיימתי את העבודה שלי יצאתי מהמשרד ונכנסתי לרכב

נכנסתי לאוטו אבל לא ידעתי לאן לנסוע אז נשארתי בתוך האוטו עם המחשבותמהרגע שקמתי הרגשתי על הפנים אני מרגישה שאני לא יודעת מה אני רוצה בחיים האלה אם טוב לי ככה אם טוב לי שנכנסתי לתוך כל העולם הזה לכל האימפריה הזאת שאלות של אם נכנסתי לעולם הזה איך זה ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

נכנסתי לאוטו אבל לא ידעתי לאן לנסוע אז נשארתי בתוך האוטו עם המחשבות
מהרגע שקמתי הרגשתי על הפנים אני מרגישה שאני לא יודעת מה אני רוצה בחיים האלה אם טוב לי ככה אם טוב לי שנכנסתי לתוך כל העולם הזה לכל האימפריה הזאת שאלות של אם נכנסתי לעולם הזה איך זה משפיע על העתיד שלי ואני יודעת טוב מאוד שזה משפיע לא רק על עתיד אלה גם על הזוגיות שלי עם דן לא קשור לעולם הזה אני לא יודעת מה באמת עדיף לי כל החיים שלי כרגע בסימן שאלה גדול האם כדאי להיכנס לעולם הזה?
האם כדאי לי להמשיך בזה?
האם כדאי לי להיות בקרבת האנשים שאני אוהבת?
האם כדאי לי להמשיך את הקשר עם דן???
אני לא יודעת כלום אני מרגישה שאני חוזרת לאותו היום שאבא שלי נכנס לכלא איך שהתבודדתי מאנשים זה עשה לי כל כך רע אני הפסקתי לאכול הייתי בדאון רציני
לא התקשרתי לאף אחד לא לאחים שלי לא לקים לא לאף אחד ואני ממש לא רוצה לחזור לזה אבל אני מתחילה לחזור לשם
החיים שלי כרגע תלוים על חבל דק שעוד קצת והוא נקרע
אולי אני לא צריכה להיות פה?
אולי אני צריכה להתבודד? למרות שזה רק מזיק לי?
אולי אני צריכה שקט וזמן לעצמי?
אני אוהבת את האחים שלי ברמות הזויות ובלתי פוסקות הם דאגו לי וממשיכים לדאוג לי תמיד ואני אוהבת אותם מאוד!
אבל מצד אחד לא בא לי כלום ובמיוחד לא בא לי להיכנס לדאון הזה
אבל מצד שני אני צריכה שקט
אותו דבר עם דן אני אוהבת אותו מאודדד!!!
יותר מאת החיים שלי אני אוהבת את המגע שלו בי,
אני אוהבת את הנשיקות שלי איתו,
אני אוהבת את החיבוקים שלי איתו,
אני אוהבת אותו!
הוא היצור שלי ורק שלי!!!
אבל אני לא יודעת אם זה כדאי לי כי אני יודעת טוב מאוד שאם אני איתו אני מסכנת את החיים שלי למרות שזה ממש לא מעניין אותי ושגם ככה החיים שלי בסכנה
אני מרגישה את זה הולך לקרות משהו רע
ואני לא רוצה לסכן אף אחד אז כנראה שהשיטה שלי היא לבודד אותם ממני ואני יודעת שאני מסכנת את הקרובים אליי אז אני מעדיפה להתרחק מהם שידעו כמה שפחות,
דבר אחד ויחיד אני יודעת
החיים שלי בסכנה ואין מי שיציל אותם.
התנעתי את האוטו עם דמעות בעיניים ועם המחשבות, לא יודעת לאן לנסוע פושט נוסעת
נמאס לי אוף לחצתי על הגז ובהיתי בנקודה.
שמעתי בום רציני והתחלתי לראות שחור מאז אני לא זוכרת מה קרה.

▪︎נקודת מבט של דן▪︎
נכנסתי לאוטו בדרך לסדר עניניים..

הוצאתי את האקדח ויריתי לעבר האנשים שהיו במשרד של ישי בן חמו המניאק שחייב לי מעל 50 מיליון ש"ח "תתפזרו" קראתי לעבר אנשיי יריתי במי שראיתי עליתי לקומה של המשרד של המניאק יריתי בשומרים שעמדו לו מחוץ למשרד בעטתי בדלת היא נפתחה ומולי נגלה הזין הראשי הת...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הוצאתי את האקדח ויריתי לעבר האנשים שהיו במשרד של ישי בן חמו המניאק שחייב לי מעל 50 מיליון ש"ח "תתפזרו" קראתי לעבר אנשיי יריתי במי שראיתי עליתי לקומה של המשרד של המניאק יריתי בשומרים שעמדו לו מחוץ למשרד בעטתי בדלת היא נפתחה ומולי נגלה הזין הראשי התקדמתי אליו והוא נראה המום לא יודע מאיפה זה בא לו "מה קרה בן חמו אתה מופתע? המום? סגור סגור תפה שלא יכנס לך זבוב" אמרתי "א.. אני.." התחיל לגמגם "כן כן אתה יבן זין חייב לי יותר מ50 מיליון שקל אמרתי לך הזדמנות אחרונה למרות ששנינו יודעים טוב מאוד שאין אצלי הזדמנויות שניות ולמרות שנתתי לך עוד זמן פישלת ולא החזרת את הכסף" אמרתי עם אקדח מכוון אליו תמיד "אני אני אחזיר את הכסף אני מבטיח בבקשה רק.. עוד יום אחד.. אחד" אמר "אין יום אחד יש כסף או אין כסף?" שאלתי מסתכל ישירות אל עיניו "א.." גימגם "א.. או.. אי.. מעניין לי, איך קוראים לאשתך?.." שאלתי יודע את התשובה "אה כן חני, חני בן חמו" אמרתי "אתה לא תעז" אמר "מצחיק שאתה חושב שאני מקשיב לאנשים כמוך. חבל שהיא תיפגע ואני נשבע לך שלא כדאי לך לנסות אותי הרי כבר היינו בסצנה הזאת כבר וזה לא השתלם לך אז למה לחזור על זה שוב?" שאלתי "בסדר בסדר הנה אני מביא לך" אמר והושיט את היד שלו למגירה "אני מזהיר אותך בלי שטויות" אמרתי וסימנתי לאחד מחיילי לעמוד לידו ולראות מה הוא עושה הוא כיוון אליו אקדח וכך גם אני הוא הוציא את הכסף "יש פה 50" אמר "או איזה כיף לסכם איתך עניניים" "מה עם עוגמת נפש איזה פיצוי לא תשלח לאחיך?" שאלתי והוא הסתכל עליי במבט שנאה "צוחקים איתך" אמרתי החייל שלי אסף את הכסף התקדמנו ליציאה הסתובבתי יריתי לו ברגל והמשכתי ללכת שמעתי את הצרחה שלו מגיע לך מניאק.
ויצאנו מהמבנה של המשרד שלו "בוס" שמעתי את עומרי קורא לי "עומרי זה דחוף? אני צריך לנסוע לישיבה" אמרתי מתקדם לאוטו "בוס אני חושב שתרצה לשמוע את זה" אמר הסתובבתי עם הפנים אליו "דבר" אמרתי "אה.. זאת ליאן" אמר כשאמר את השם שלה פני הרצינו "מה איתה?" שאלתי מסתכל עליו "היא.." אמר "היא מה עומרי אל תעצבן אותי" אמרתי בעצבים "היא עשתה תאונה דן" אמר לא ידעתי מה לענות לו "היא בבית חולים הפרטי" אמר נכנסתי לאוטו ונסעתי בטיל לאן שאמר
איך עשית תאונה יפה שלי איך?!
....

▪︎נקודת מבט של ליאן▪︎
חזרתי כבר לבית אחרי כל הבדיקות של הרופאים וכל זה.
אני לא נפגעתי רק שריטות אבל האוטו נפגע רציני נשלך למוסך.
ישבתי על המיטה ודן הגיע "מה רצית לספר לי?" אמר וסימנתי לו לשבת לידי "אני רוצה הפסקה" אמרתי משפילה מבט ומנסה כמה שיותר שלא להסתכל עליו "את רצינית? למה נסיכה?" שאל "כי אני לא רוצה שתיפגע ממני ואני לא יכולה להסביר יותר מזה דן, סליחה" אמרתי "תסתכלי עליי" אמר לא רציתי, "בבקשה ממך ליאן תסתכלי עליי" אמר והרמתי את הראש אליו לאט "אני אוהב אותך תסבירי לי מה קרה מישהו איים עלייך? למה?" שאל שוב עם מבט מאוכזב לא יכולתי להסתכל עליו כואב לי אבל אני לא רוצה שהוא יפגע כי הולך לקרות משהו אני מרגישה את זה! הדמעות התחילו לבצבץ מעיניי "אף אחד לא איים עליי דן, אני פשוט צריכה זמן לעצמי" אמרתי ודמעה זלגה לי מהעין "אל תבכי אני הבטחתי לך שאני אשמור עלייך תמיד וזה מה שאני אעשה אני נשבעתי לך שאת שלי תמיד לא משנה איפה תהיי ועם מי, אני אתן לך את הזמן שלך אבל אני חייב ממך שתזכרי שאני אוהב אותך ברמות! נסיכה יפה שלי לא משנה מה" אמר גם אני אוהבת אותך חתיך שלי "אני מצטערת דן לא רציתי את זה" אמרתי ראיתי שהוא עצבני אני מכירה אותו וכואב לי אוף למה למה אני חברה חרא?!?!
הוא יצא מהחדר שלי ואני בכיתי כפול טריליון אני מצטערת יפה שלי מצטערת כל כך!

---
פרק עצוב בשבילי ואני מאמינה שגם בשבילכן/בשבילכם🤧😭
תגיבו לי אם תרצו שהחזיר אותם או שלמצוא לליאן מישהו אחר?
אוהבת🖤
הלכתי לשבת שבעה💀

המלאך באדום והנסיכה בורוד/גמורWhere stories live. Discover now