🤴🏻14🤴🏻

47 5 22
                                    

Yixing

Kralın odasından çıktıktan sonra ilk işim sarayın içinde Luhan'ı aramak oldu. İlk olarak odasına baktım ama yoktu. Ardından mutfağa gittim çünkü zamanın çoğunu orada geçiren biriydi ama orada da yoktu. Son olarak bahçeye bakmaya karar verdim. Şansıma orada oturuyordu ama yanında baş asker Sehun da vardı. En son Chanyeol ile göreve gitmişlerdi ama çabuk dönmüşler.

Yanlarına gitmek yerine uzaktan konuşmalarını dinlemeye karar verdim. İkisini beraber görmek şaşırtmıştı çünkü beni. Arkalarında kaldığım için beni fark etmediler.

"Üzgünüm Hun ama biraz daha bekleyelim. Hem zaten her türlü fırsat buldukça beraberiz. Evet bunu gizlice yapmak zor ama biraz daha sabret lütfen"

Yanlış anlamadıysam eğer Luhan ve Sehun beraberler yani. Aslında gereğinden yakın olmalarından da belliydi ama şimdi tamamen emin olmuştum.

Düşüncelerimden sıyrılma sebebim Sehun'un kalkıp gittiğini görmemdi. Luhan ise aynı yerde oturmaya devam ediyordu. Bir süre bekleyip yanına gittim.

"Luhan?"

Sesimi duyunca panikle yerinden kalkıp bana baktı.

"Komutan Yixing..?"

"Ne yapıyorsun burada tek başına?"

Bunu dememle rahatlamış gibiydi. Sanırım onu Sehun'la görmüş olmamdan endişe etmişti.

"Ben... Özel bir sebebi yok. Sadece hava almak için çıktım"

"Anladım... Ben aslında sana teşekkür etmek için geldim. Suho ile konuştuğun için"

"Önemli değil. Hem yeni bir arkadaş edinme şansım olacak bu şekilde"

Gülümseyerek söylediği cümleye karşılık ben de gülümsedim. Luhan bana Baekhyun'u anımsatıyor. Baekhyun bu aralar duygusal bile olsa normalde sanki hiç kötü şeyler yaşamamış, mutlu bir hayatı var gibi davranırdı.

"Kendisiyle tanıştığında eminim çok seveceksin kendisini"

Dedim ve ayağa kalkıp oradan ayrıldım.


Akşama bir yb daha atacağım.

Kris olayı yüzünden yeterince yıprandım ve olayın patlak verdiği günden beri moralim bozuk. Ben bile bu kadar yıpranmışken Kris'in ne halde olduğunu düşünemiyorum bile...


¿𝐂𝐨𝐦𝐦𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫? | 𝐒𝐮𝐋𝐚𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin