Chaeyoung anlatımı
Nefessiz kalmam ile gözlerimi açtım. Derin bir kaç nefes alıp gözümden damlayan yaşı sildim. Hâlâ o acıyı içimde hissedebiliyordum. Biraz sakinleştikten sonra ayaklarımı yataktan aşağı sallandırdım.
Ayak bileklerime gelen beyaz elbiseme ve ayağımdaki topuklu ayakkabılarıma bir bakış attım. Geçmişteki bedenime giderken bu bedenimi bu haliyle bırakmıştım ve öyle de duruyordu. Koskoca odada ki hiçbir şey değişmemişti. Yatakta oturmayı bıraktım ve ayağa kalktım.
Uzaktaki büyük kapıya sert adımlarla ilerledim. İki tarafı da ileri doğru ittim. Gerçek dünyama uzun zaman sonra geri dönmüştüm. Odadan dışarı ilk adımımı attım. Merdivenin korkuluklarına tutunarak inmeye başladım.
Son basamaktan da indikten sonra evin giriş kısmına ulaşmıştım. Ana salona doğru ilerledim. 3 kız endişe ile bir o tarafa bir bu tarafa gidiyordu. Gülümsedim ve onlara ilerledim. Ayakkabımdan çıkan seslerle bana döndüler. Yüzlerindeki kocaman gülümseme ile onlar da bana gelmeye başladı.
"Geri döndün Chaeyoung..." Üçüne de sarıldım. "Onu kurtarabildim mi?" Dedim onlardan ayrılırken. Jennie öne atıldı. "Kurtardın... Şimdi ise en büyük sınavını vereceksin. Onu tekrar kendine aşık etmek." Derince bir nefes çektim. Hem mutlu hem üzgündüm. "Chaeyoung sen başardın..." Dedi Jisoo. Gözlerimi kapattım ve başımı salladım. "Ben başardım..." Lisa kollarını belime doladı.
"Bunu daha önce başaran olmadı! Sen bir ilksin Chaeyoung. Ne kadar endişelensek de, dönmeyeceğinden korksak da sen başardın. Sen bu dünyadaki en güçlü kişisin artık eminim." Dedi. Gözlerimden damlayan yaşları Jisoo ve Jennie aynı anda sildi.
Kötü bir önceki hayata sahiptik. O zamanda çıkan o savaşta yapılan anlaşma yapıldı, sevdiğim adamı ve kendimi korumam adına. O gün bir anlaşma yaptık ama o anlaşma sağlam temellere sahip olmadığı için bozuldu ve Jimin öldü. Geçmişi ve geleceği arasında tek onun bağı vardı. Bu yüzden orada öldürülmesi demek burda öldürülmesi,burada öldürülmesi orada öldürülmesi demek. Kendi süresi bittiğinde ölmesi dışında ölürse iki dünyada da yok olurdu.
Ben geri dönüp o anlaşmayı kanımla imzaladım ve bir daha asla bozulamazdı. Bunun için ödeyeceğim bedeller de çok büyüktü üstelik başarma şansım bile çok düşükken başardım bunu... Zaten tüm arkadaşlarım başarabilecek tek kişinin ben olduğunu düşünüyordu,bu yüzden ben gitmiştim. Onu kurtarmaya çalışırken bir çok acı çektim, şimdi ise kurtardığımda ödeyeceğim bedel onun beni unutmasıydı.
Tekrar beraber olmak için onu kendime bir sefer daha aşık edip herşeyi hatırlamasını sağlayacaktım. "Seni son anına kadar hatırladı Chaeyoung. Unutmamak için büyük bir çaba gösterdi. Sürekli senin adını sayıkladı ama bir işe yaramadı, unuttu herşeyi..." Beklediğim bir şeydi,kendimi acı çekmemek için önceden hazırlamıştım ama yinede acı çekiyordum.
"Biz üstümüze düşeni yaptık. O kendini bir normal insan sanarak yaşıyor. Diğerleri de onunla gitti. Ama onlar kim olduklarını biliyorlar. Biz seni karşılamak için geldik. Şimdi ise dördümüz de herşeyi eskiye döndürmek için yanlarına gideceğiz." Başımı salladım. "Hemen gidelim! Hâlâ kalbinde olduğumu biliyorum,kalbi herşeyi hatırlıyor. Ama gidip beynine de tüm vücuduna da her bir organına,uzvuna kendimi hatırlatacağım..." Dedim kararlı sesimle.
Onlar ise gülümsedi. Hem acı hem mutluluk ile gülümsediler. "Bir dakika bekleyin,Mina ve Bambam'i kontrol etmeliyim." Dedi Jennie. Doğru ya onların son zamanlarda garip olmasının sebebi Jennie'ydi. Geçmişteki Jennie kılıcına dokunduğunda kendimi kontrolü etmiyorum demişti,gerçekten o değil de bu zamanda ki Jennie kontrol etmişti. Sonra oradan Mina ve Bambam'i Joohyun'un rüyasında gördüğü yere sürüklemişti.
O ikisi uyarılmış ve bana yardımcı olmuşlardı. Olanları kendi hafızam ile bilmiyordum,sadece burada kalanların yön göstermeleri ile idare etmiştim. Yanımızdan ayrılıp gittiğinde koltuklara oturduk. "Nasıl hissediyorsun? İyi misin?" Diye sordu Jisoo. Gülümseyerek baktım. "Olabildiğince iyiyim,siz nasılsınız?" Ne hissettiğimi tam olarak bilmiyordum şuan bu yüzden başka konuya yönelmek daha iyiydi.
"Biz iyiyiz,senin için endişelendik şimdi ise yanımızdadın." Başımı salladım. Ardından aklıma gelenle yine dudaklarımı araladım. "Yeniden başlamamız için ne uydurdunuz? Hepimiz insanız ama konu ne?" Ana konu üstünden nasıl ilerleyeceğimizi merak ediyordum. "İdolüz,burada gruplaşmış herkes K-pop grubu. Biz dördümüz dünyayı sallayan bir kız grubuyuz,Jimin ve diğerleri de dünyayı sallayan bir erkek grubu. Diğer tüm arkadaşlarımız da Kpop grupları olarak orada olacak." Eğlenceli olabilir. Bekleyip göreceğiz.
Jennie aramıza döndüğünde sorun yok gibi duruyordu. "İyiler,problem yok." Başımı salladım ve ayağa kalktım. "Gidiyor muyuz?" Diye bir soru attım. Beni onaylayıp ayağa kalktılar. Kapıdan çıktığımızda ben fazlasıyla heyecanlıydım.
-------------------------
"İlk karşılaşma olarak tabii ki ödül töreni seçtik. Diğerleri ile de orada karşılaşacaksın. İdol olmanın en işe yarar tarafı burası oldu,herkes bir yerde toplanmış olabiliyor." Diye söze girdi Jennie. Geleli bir saat olmuştu ya da olmamıştı. Bana temel bilgileri vermeye çalışıyorlardı. Ben sadece onları dinliyordum. "Birazdan stilist,menajer gibi kişiler gelecek ve tören için hazırlanacağız. O zamana kadar dinlenebiliriz." Dedi Lisa da.
Başımı sallayıp kalktım. Bana verdikleri odaya girip yatağa uzandım. Gözlerimi kapatıp bir süre öyle bekledim. Yorgun değildim ama yorgun hissediyordum. Aylarca uyuyarak beklemiştim yorgun olmam imkansızdı. Ama geçmişte yaşadıklarım yormuştu galiba. "Bir şey sormak istiyorum,o kadar meslek varken niye gidip en uğraş verici olanını seçtiniz? Hayır ne yapsak linç!" Dedim biraz sinirli bir şekilde. Çok yorucu,zaten yorgunum.
"Seslerimiz güzel,dans edebiliyoruz. Ben bu konuda çok iyi olduğumuzu düşünüyorum -ki diğerleri de- o yüzden öyle yaptık." Dedi Lisa. Yani aslında güzel bir iş ama yorucu. Umarım başımıza bir şey gelmeden kurtulacağız. "Anlatılacaklar bitti,biraz dinlen hadi." Dedi Jisoo. Başımı sallayıp ayağa kalktım ve bana verdikleri odaya ilerledim. Yatağa yatıp gözlerimi kapattım. Sadece uyumak istiyordum.
Evet yaptım yapacağımı,biraz daha oturur artık kafanızda. Ama hâlâ bir çok şey bilinmez olduğu için yorumlarda sorularınızı cevaplayacağım aklınıza takılan her şeyi sorun lütfen. Ve lütfen vote ve yorumları yükseltelim böyle olunca yazma isteğim kalmıyor,şimdiden teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Princess | Jirose
Historical Fiction"Onu kurtarabildim mi?" "Kurtardın... Şimdi ise en büyük sınavını vereceksin. Onu tekrar kendine aşık etmek." Chaeyoung × Jimin Kitap kapağı @_nightmaria tarafından yapılmıştır.