Chaeyoung anlatımı
"Ben zaten yorgundum iyice yordunuz beni bu ne ya?!" Diye isyan ettim kuliste. Böyle bir şey olmazdı,inene kadar ağlamamak için zor tutmuştum kendimi. "Bırak sızlanmayı geri dönelim sırada Bangtan var,Jimin'i görünce düzelirsin." Gülümsedim sonra da of'ladım. "Beni hatırlamayınca hiç düzelemiyorum,ağlayacak gibi oluyorum." Üçü de dudaklarını büzüp bana sarıldılar. Onlara karşılık verdim.
Biz sarılırken içeriye görevli girdi. "Artık çıkmanız gerekiyor." Ayrıldık ve onu onayladık. Ayaklanıp geri yerlerimizr oturduk. O sırada Bangtan yeni çıkıyordu. Dikkatle Jimin'i izlemeye başladım. Her hareketini kusursuzca yapıyordu. Bende onu hayran hayran izliyordum. Performansları bitince sahneden indiler. Kızların planına göre şuan aşağı inmem gerekiyordu.
Bu yüzden ayaklanıp gitmeye başladım. Peşime Lisa'yı da takmıştım tek gitmek istemiyordum çünkü. O bizi uzaktan bekleyebilirdi veya Jungkook ile görüşebilirdi. İşine gelir. Kulise gelince derin bir nefes alıp onların odasına ilerledim. Lisa'yı kullanacaktım açıkçası. Jimin,Jungkook'un Lisa ile sevgili olduğunu biliyordu bende yanında koruma gibi gelmiş olacaktım.
Bir süre sonra kapıyı açtığımda içeriye girdim. Arkamdan Lisa gelip Jungkook'un yanına gitmişti. Bende geçip koltuklara oturdum Jimin'e yakın olacak şekilde. Beni sadece arkadaş olarak görmese daha iyiydik. Kısa bir selamlaşma sonunda herkes kendi haline geçmişti ama pekte öyle değildi. Jimin ile nasıl konuşabilirim onu düşünüyorlardı. Taehyung bir anda ayağa kalkıp göz kırptı ve sırıttı.
Anlamsızca ona bakarken odadan çıktı ve geri elinde kahve tepsiyle döndü. Jimin ve bana doğru gelirken elinde ki tepsiyi üstüme düşürdü. Sadece bana değil Jimin'e ve Yoongi'ye de sıçramıştı. Kahveler o kadar sıcak değildi. Bilerek yaptığı da belliydi zaten,yakmaya da kıyamıyor. Yoongi,ben ve Jimin ayaklandık. Bir yandan Yoongi Taehyung'a sövüyordu. İçinden geçenleri okumuştum 'bu ikisi yüzünden niye ben bunları çekiyorum' diye bir isyan. Tabii küfür de var. Çok sever beni.
Şaka bir yana gerçekten sever de bunlarla uğraşmak istemez direkt girmek istiyor olaya. "Üzgünüm,Yoongi hyung sen gel benimle,Jimin sende Chae ile git temizlenin." Teşekkür eden gözlerle Taehyung'a bakıp Jimin'e döndüm. "Gel,şu salak yüzünden üstümüz de kirlendi." Dedi ve önden ilerlemeye başladı. Mutlu mutlu arkasından ilerliyordum.
Lavabolara gelmiştik. Suyu açıp ilk ellerimi yıkadım. Kahve dökülen yerlere su attım sonra da peçeteler ile kurulmaya başladım. Hâlâ çıkmıyordu. Of'layım elimde ki peçeteleri attım. Kapı açıldı, içeriye Joy ve Sungjae girdi el ele. Jimin ve ben üstümüzü temizlemeyi bırakıp onlara bakmaya başladık. Onlarda bize bakıyordu. "Çift basmaca!" Diyerek içeriye girdi Baekhyun.
"Benim çiftim yok." Dedi Jimin. "Ben olurum sorun yok." Diyip güldüm. Dalga geçiyor gibiydim ama ciddiyim. O da gülüp. "Arkadaşımla da sevgili olmadım demem." Baekhyun ağzını açtı. Ne diyeceğini çok iyi tahmin ediyordum. "Arkadaş deme lazım olur." Tam da tahmin ettiğim gibi. "Aynen, mükemmel bir insanım benden iyisini bulamazsın kap beni bence." Hâlâ dalga geçiyor gibi duruyordum ama asla öyle bir durum yoktu. "Öyle mi yapsam acaba?" Dedi çapkın bir şekilde ve elini belime attı.
Ama o ciddi anlamda dalga geçiyordu şuan,ben öyle değildim işte. Sırıtıp öpücük attım. "Gel bebeğim biz burayı terk edelim burası bunların mekanı olmuş biz başka yer bulalım. Zaten zor görüşüyoruz." Dedi Sungjae. Hepimiz güldük ve Jimin ile biraz uzaklaştık. Diğer üçü gittiğinde biz üstümüzü temizlemeye devam ettik. Asla çıkmıyordu.
"Gel boşuna uğraşmayalım yenilerini giyeriz." Dedim en sonunda dayanamayıp. Başını salladı. "Haklısın bunaldım yaa." Peçeteleri çöpe atıp beraber çıktık. Geri Bangtan'ın dinlenme odasına döndüğümüzde Jisoo ve Jennie de buradaydı. Büyük ihtimalle törene ara verilmişti çünkü çoğu idolle karşılaşmıştık. "Çok teşekkür ediyorum Tae kıyafetimi mahvettin,çıkmıyor." Dedim isyan ederek ama gayet mutluyum daha çok kıyafetim mahvolabilir. "Ne demek bebeğim her zaman yaparım." Göz devirip rastgele bir yere oturdum.
"Telefonlarınız nerede? Grupta olay var baksanıza." Lisa'nın konuşmasıyla telefonumu çıkarıp gruplara baktım. Linçlere hazırlanıyoruz şimdiden. Az önce lavaboda yaşananlar kameralara yansımıştı. Elim belimde Jimin,ona öpücük atan ben ve aşırı yakınlığımız,Joy ve Sungjae'nin el ele olması artı olarak sırıtan Baekhyun vardı. Elimi anlıma vurdum. Daha yeni geldim bu nedir?!
Farklı alanda öpüşen Sungjoy çiftinin başı daha çok beladaydı bu konuda. Ama kızların ve benim Bangtan'ın odasına girme görüntülerimiz de vardı. Kısaca her anımız medyanın eline düşmek üzereydi. Görevliler halletmeye çalışıyordu, umarım hallolurdu. İçeriye bir çok görevli girdi. Olaylar yüzünden ara kısa kesilmişti. Biz önden kızlarla önden çıkıp masamıza geri döndük. Bizden sonra Bangtan da gelmişti. Diğer gruplarda yerleşirken herkes stresliydi. Tüm grupların en az bir olayı olmuştu. Şimdi hepimiz hareketlerimize çok dikkat ediyorduk.
Tören kaldığı yerden devam etti. Twice'ın performansı vardı. Yerimizde onları izlerken kameralar her yerdeydi. Kadın gruplarda rahatça tepki verebiliyordum ama erkek gruplarda dümdüz duruyordum. Komik bir haldeydim. Doğrusu tek değildim. Kalan zamanlarda bir kaç ödül alıp,konuşma yaptık, performanslarımızdan sonra da bizim kısmımız bitmişti. Zaten yarım saate bitecekti tören.
İyice sıkılmış ve yorulmuştum bu yüzden heyecanla gitmeyi bekliyordum. Tabii bu yorgunluk ile heyecanlı olmak biraz garipti. Son grupta sahneye çıktığında iyice mutlu olmuştum. Sonunda eve gidebilecektim. Grubun performansı bitince törenin bittiği duyurulmuştu. Bizde yanımıza gelen YG korumaları ile çıkışa gitmeye başladık. Hâlâ çok fazla kamera vardı. Bir kaç el sallama sonrası arabaya gelebilmiştik.
Kızlar ile yerleştikten sonra eve yol almıştık. Hiçbirimiz konuşmuyorduk,konuşmaya halimiz yok zaten. Haberleri kontrol etmek amaçlı telefonumu elime aldım. Neyse ki medyada olmaması gereken fotoğraflarımız yoktu. Yorgun olsam dahi görevimi unutmadan Jimin ile çekilen fotoğraflarımızdan en sevdiğimi seçtim ve mesajlara girdim.
Siz
*Fotoğraf*
Shipperlar çok haklı bak çok yakışıyoruz 🙃☺️Beni hatırlamayan sevgilim
Chaeyoung bana mı yavşıyorsun içtin mi sen hahhahahaSiz
Ay olamaz mı sonuçta yakışıyoruz,sende yakışıklısın bende güzelim neden olmasın yani sen düşün bi bunuBeni hatırlamayan sevgilim
Tamam Chae düşünürümSiz
Tamam o zaman amacım buydu gidebilirim görüşürüzBeni hatırlamayan sevgilim
Çok değişiksin,neyse görüşürüzKonuşma bitince telefonu kapattım. Eve geldiğimizde sırayla içeriye girdik. Hepimizin amacı uyumaktı. Bu yüzden iyi geceler diledikten sonra odalarımıza dağıldık. Üstümü ve makyajımı çıkarıp pijamalarımı giyip yatağa girdim. Yorgunluğumla kısa sürede uykuya dalacak gibi duruyordum.
Sonunda bölümü bitirdim!! Umarım beğenmişsinizdir ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Princess | Jirose
Historical Fiction"Onu kurtarabildim mi?" "Kurtardın... Şimdi ise en büyük sınavını vereceksin. Onu tekrar kendine aşık etmek." Chaeyoung × Jimin Kitap kapağı @_nightmaria tarafından yapılmıştır.