Keşke Melek Olsaydım

3.1K 243 31
                                    



Kral saraya geldiğinde kötü haber çoktan yayılmıştı.Bu haberi duyar duymaz çarşı teftişini yarıda bırakıp saraya gelmişti.Bu duyduklarıyla beyninden vurulmuşa dönmüştü.Yıllarca kardeşinden çektiği yetmemiş bi de yeğeni sırtından vurmaya kalkışmıştı.Eğer Yuta olmasaydı şimdi damadı ve iki bebeği yaşamıyor olacaktı.Bunların sorumlusunun kardeşi olduğuna adı gibi emindi.Doğmamış torunlarını öldürmeye kalkanları elbette affetmeyecekti.

Saraya girdiği gibi harkes başını eğmişti.Yalnızca baş Alfa olan oğlu dik duruyordu.Öfkesi çok uzaktan bile belli oluyordu. "Oğlum?" Jeonguk eğilip selam verdi "Hoşgeldin baba" Babası da en az onun kadar öfkeliydi "Neler oluyor bu duyduklarım doğru mu?" Jeonguk başını sallayıp "Malesef doğru baba.İtiraf etmedi ancak,itiraz da etmedi" Babası usulca başını sallayıp "Yine de muhakeme yapılması icab eder" Jeonguk 'da onaylayıp kadılar ve konsey üyeleriyle beraber,muhakeme yapılacak salına geçtiler.Yerlerine yerleştiklarinde kral emri verdi "Jeon Minhyuk'u buraya getirin!" Muhafızlar hızla eğilip ordan ayrıldılar.

Yaklaşık on dakika sonra Minhyuk elleri ve kolları önünde bağlı bir şekilde  getirildi.Başı eğikti Kadılardan biri söze girdi "Baş Omegamız Jeon Taehyung'u zehirlemeye teşebbüsten yargılanıyorsun.Bir savunman var mı?" Minhyuk'un verecek cevabı yoktu.Bunların tek bir suçlusu vardı,o da babasıydı.Babasını da ele veremezdi.Tek yapabileceği susup suçunu kabul etmekti.

"Ortada savunulacak bir şey yok! Eşim ve bebeklerim ölüyordu neredeyse!" Öldürücü bakışlarıyla Minhyuk'a bakıp
"Bu yaptığının cezası ancak idam olabilir!" Diye kükredi Jeonguk.Çok öfkeliydi güzünü kan bürümüştü.

Kırmızının en koyu en korkunç rengini almıştı gözleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kırmızının en koyu en korkunç rengini almıştı gözleri.Babası izin verse parçalayacaktı.Kurt formuna girmemek için kendini zor tutuyordu.Biricik eşini ve doğmamış bebeklerini neredeyse kaybediyordu.Hem de karşısındaki Omega yüzünden.Üstelik o Omega onun kuzeniydi.

Baş kadı söze girip "Son kez soruyorum! Jeon Minhyuk bir savunman var mı?" Minhyuk başını iki yana salladı.Amcası Kral Jeon hayal kırıklığı ile bakıyordu. "Ne için yavrum? Gayen neydi?" Bir şey söylesin kendini savunsun istiyordu ancak hayır.Minhyuk ne söylenirse söylensin sessiz kalıyordu.

"Ben idamını talep ediyorum "
Jeonguk el kaldırıp bunları söylemişti.Minhyuk ise şaşkınlıkla bakıyordu.Bu kadar kötü bir duruma düşeceğini tahmin etmemişti.Beklemiyordu kuzeninden böyle bir hareketi.Ancak birazcık tanısaydı,Taehyung için dünyayı bile karşsına alabileceğini bilirdi.Bu kadar aşık olacağını sanmıyordu.Lakin evdeki hesap çarşıya uymamıştı.Ne amaçla gelmiş olursa olsun aşık olduğu kuzeni ölüm fermanını istiyordu.Buna kalbi dayanmıyordu.Kuzeninin ona olan sevgi ve saygısını yerle bir etmişti.

Babası Sürgün edilmişti uzakta yaşıyor ve bu topraklara adım atamıyordu.Yalnızca kral Jeon yeğenini çok sevdiği için gelmesine izin veriyordu.Ancak yeğeninin bu kötü amellerle geldiğini bilseydi bunu yapar mıydı?Yeğeninin ona ihanet edeceği aklının ucundan bile geçmemişti.Çok seviyordu onu.Ne de olsa abisinin oğluydu.

 Sound Of Him (TaeKook) TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin