7 Fidan (FİNAL)

2.5K 155 52
                                    



"Aşkım hala hazır değil misin?Eminim herkes bizden önce varmıştır" Bu gün piknik vardı ve yakın arkadaşlar toplanıp Hoseok'un hamileliğini kutlayacaktı.Ancak herkes oraya çoktan varmıştı ve telaşlı Taehyung hala hazır değildi.Tatlı omega oflaya oflaya bir şeyler arıyordu "Yah! Bulamıyorum amaaa" bu kadar tatlı tavırlar baş alfa için fazlaydı.Oflarken şişen yanakları Jeonguk'un içindeki kelebekleri uçuruyordu. "Ne arıyorsun miniğim?" Taehyung hızla ayağa kalkıp eşinin yanına vardı.

Başını eğmiş parmaklarıyla oynamaya başlamıştı.Bu kadar tatlılık gerçekten de Jeonguk'a fazlaydı.Bir insan yıllardır hiç mi değişmezdi.Alfa parmaklarıyla eşinin güzel başını narince kaldırdı.Taehyung hala aradığı şeyi bulamamanın üzüntüsünü yaşıyordu. "Oh.Neden üzgün benim meleğim.Ne arıyorsun söyle bakalım kocana?" Taehyung eşinin güven veren sesine karşılık "Ihm.....Şey....Mavi elbisem....Kayboldu" Tıpkı bir çocuğun annesine yakındığı aynı zamanda sığındığı gibi sitemle söylemişti bu kelimeleri.Sahiden de Jeonguk onun hem sığınağı,hemde ailesiydi.

Alfa onun bu tatlı sitemine karşı tıpkı bir ebeveyn gibi yaklaşmıştı."Yüzündeki kederin sebebi bu mu meleğim?" Yüzünü avuçları arasına alıp bükülmüş dudaklarından öptü.Taehyung öyle üzgündü ki hala konuşmaya niyetli değildi. "Umm.Başka bir elbise giysen olmaz mı güzelimn? Sayısız mavi elbisen var dolabında" En sevdiği renk maviydi ve minik omega mavi renk müptelasıydı.Ancak onun için özel olan tek bir mavi elbisesi vardı onu da her nereye sakladıysa bulamıyordu.Kaşlarını çatıp omuzlarını kaldırdı "Hayır ama ben onu çok seviyorum" Aradığı şey üzerinde büyük mavi işlemeli çiçekler olan mavi elbisesiydi ve ondan bir tane vardı.Jeonguk onun bu haline nasıl dayanacaktı.İki bebeği vardı,ama hala bebek gibiydi.

"Tamam söyle hizmetlilere bulsunlar sevgilim" Taehyung başıyla onayladı. "Hangi elbiseyi arıyorsunuz efendim?" Başlarını eğerek konuşmuşlardı.Taehyung'da nazlı bir edeyla "Üzerinde mavi çiçekler olan tüllü mavi elbisem" Bütün hizmetliler başıyla onaylayıp elbiseyi aramak için seferber olmuştu.Kısa bir arayıştan sonra nihayet bulunmuştu. "Efendim buyrun elbiseniz" Taehyung elbisesini görünce yerinden hafifçe zıplamıştı .Sanki aradığı şey bir bez parçası değil de bir sandık dolusu altındı.Böyle küçük şeylere bile büyük bir sevinçle karşılık veriyordu."Yaşasınnn!" Jeonguk onun bu sevincini hiçbir şeye değişmezdi.Ama hamileydi ve böyle fevri hareketler yapmaması gerekiyordu. "Yavaş ol güzelim.Hamilesin" Taehyung bunun farkına sonradan varmış gibi gözlerini kocaman açıp "Ahh-Doğru" deyip sanki yeni hatırlamış gibi karnını sevmeye ve bebeğinden özür dilemeye başladı.Hizmetliler de onun bu tatlı anlarına şahitlik ediyordu.Alfa eşiyle yalnız kalıp bu anın tadını çıkarmak adına hizmetçilere göz ucuyla baktığında hepsi başını eğip dışarı çıktılar.Alfa,hizmetliler çıkar çıkmaz eşinin elinden tutup yatağa oturdu ve onu da karşısına aldı.

Alfa,hizmetliler çıkar çıkmaz eşinin elinden tutup yatağa oturdu ve onu da karşısına aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İki parmağıyla meleğinin çenesinden tutup narin başını kaldırdı. "Söyle bakalım.Neden bu kadar tatlısın?" Taehyung bu soruyu ciddiye almıştı.Bunun cevabını nasıl verecekti bilmiyordu. "Şeyyy...Biraz düşünebilir miyim acaba?" kollarını top karnına sarıp gerçekten de düşünmeye başlamıştı. "Ahh.Jinjja-! Cidden bunu düşünüyor musun?" Daha fazla dayanamayıp eşinin şişkin dudaklarından öptü.Taehyung hala düşünceliydi.

 Sound Of Him (TaeKook) TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin