Susadım(M)

3.1K 197 69
                                    


"Meleğim" öperek uyandırmaya doyamıyordu eşini.Ancak tombul yanaklı Taehyung'un uyanmaya niyeti yok gibiydi.Birkaç mırıltıyla cevap verip arkasını dönmüştü.Her gün bu kadar tatlılık baş Alfanın kalbine iyi gelmiyordu. "Güzelim hadi ama geç kalıcaz.Woosan bile uyandı senin onu doyurmanı bekliyor" dedi gülümseyerek.Taehyung biraz daha mızmızlanıp "Zaten hiç uyumuyorki" dedi ağlamaklı sesiyle. "Çarşıya çıkacaktık ama unuttum mu miniğim?" Taehyung yüzünü eşine hiç dönmeden "Siz gidin Majesteleri ben gelmesem olmaz mı?" Halâ mızmızdı.Ne zordu bu şirin Omegayı uyandırmak.Jeonguk daha fazla dayanamayıp onu kendine döndürdü ve üzerine yerleşti.Taehyung ile gözgöze gelmeye çalışıyordu ancak Taehyung oralı olmuyordu.Biliyordu başına gelecekleri.Jeonguk ona ağırlığını vermeden kasıklarına oturdu.Taehyung'un yanakları yine pembenin en koyu rengini almıştı.Ne zaman alışacaktı eşinin bu hallerine.Evlilikleri bir yılı çoktan geçmişti,lakin Taehyung için halâ dün gibiydi.

En son hamileyken bu kadar yakınlaşmışlardı.Bebeklerini kaybettiklerinren beri Taehyung uzak duruyordu.Baş Alfa ise onu hiçbir vakit üstelememişti.Ancak Alfa onu ziyadesiyle özlemişti.Bir kaç yakınlaşma haricinde aralarında Hiçbirşey yaşanamıyordu.Yaşanacak olsa dahi birileri tarafından muhakkak bölünüyordu.

"Tamam gitmeyelim,burda yatağımızda kalalım" deyip dudağının kenarına bir öpücük bıraktı. "Olmaz mı?" Taehyung onu özlese de utanıyordu işte.Onun için hep ilkmiş gibi geliyordu.Havanın sıcak olduğu yetmezmiş gibi bir de Alfanın ona bu kadar yakınlaşması onu daha ısıtıyordu.Birden elleriyle yüzünü yellemeye başladı minik Omega Jeonguk onun sıcaklarığını farkedince sinsi bir ifadeyle "Üzerindekileri çıkarsan serinleyeceksin miniğim" Taehyung 'un gözleri kocaman açılmıştı.Eliyle eşinin ağzını kapatıp "Şşhh bebiş duyacak Majesteleri" Bebekleri yan odadaydı.Arada kırmızı tül bir perde olmasına rağmen ziyadesiyle büyüktü.Bu yüzden Omeganın olanları duyması mümkün değildi.Duysa dahi o daha bebekti. "Ne dedim ki?Hem duysa nolur?" Taehyung yine gözlerini büyüterek "Daha ne diyecesiniz?Benden soyunmamı istemediniz mi?Ayriyetten bebek duymasa da Hoseok duyar" Hoseok'un duyması baş Alfa için sorun teşkil etmiyordu.

Omuzlarını kaldırıp "Duysun.O bizim hizmetçimiz.Duymaması gereken durumlarda duymaz.
Jeonguk'un bu yaklaşma çabaları Taehyung'un
yutkunmasına sebep olmuştu.Omeganın bu vaziyette olması Jeonguk'u gülümsemişti.Belli ki o da istiyordu Alfasını ancak bunu dile getirmek ne mümkündü.

Jeonguk ellerini,destek alabilmek için dirseklerinin üzerinde durup Taehyung'un iki yanına koydu.Şimdi kapana kısılmış Minicik bir kaplan gibi savunmasızdı. "Pirinç kekimi çok özledim..."deyip boynuna gömüldü "Mmmh o da beni özlememiş mi?" Dedikten sonra gözgözeydiler.Taehyung'un kaçacak yeri yoktu.Kollarını boynuna sarıp "Ö-özled-" Özlediğini söyleyemeden kapı çalınmıştı. "Majesteleri  Kralımız sizi kahvaltıya bekliyorlar" Jeonguk muhafızların bu çağrısını geçiştirdi "Tamam git sen!" Muhafıza tamam demişti ancak yerinden bile kıpırdamamıştı.

Omeganın önce çenesinden,daha sonra da alt dudağından öpmüştü.Taehyung'un istekli mırıltıları onu istediğinin işaretiydi. "Sizi çok....mmh çok özled-" diyemeden bebeğin ağlama sesleri duyulmuştu.Demek ki sevgili eşi onu kandırmıştı.Bebek uyanmamıştı.Taehyung dudaklarından ayrılıp bebeğin olduğunu tarafa bakınca,Jeonguk bıkkınlıkla üzerinden kalktı.Yine olmamıştı,bir şekilde bölünüyordu yakınlaşmaları.
"Dönünce ödeşeceğiz" Taehyung şaşkınlıkla açtı gözlerini "A-ama benim ne kabahatim var ki" Jeonguk kahkahayla gülüp giyinme odasına yöneldi.

Aşağı kahvaltıya indiklerinde Jeonguk'un siniri Jimin'i güldürmüştü.Belli ki yine hiçbir gelişme kaydetmemişlerdi.Genelde o bölerdi onları.Bu durumun Jeonguk'u ne kadar sinir ettiğini bile bile yapıyordu.Şimdi de belli başkası tarafından işleri yarıda kalmıştı.

 Sound Of Him (TaeKook) TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin