Kto powiedział, że marzenia i rzeczywistość są nie do pogodzenia? Że miłość istnieje tylko w romansie? Że to tylko wymysł ludzkiej fantazji? Jeśli do dzisiejszego wieczoru miałam choć trochę wątpliwości co do iluzji miłości, to po tym, co się stało, rozpadły się jak domek z kart. Dzisiejszy wieczór nie pozostawił wątpliwości co do mojej miłości do Zayna Malika.
Otworzyłam oczy. Przez zasłony wpadało jasne poranne słońce. Leżałam na plecach, dłoń Zayna leżała na mojej piersi.
Starając się go nie obudzić, ostrożnie cofnęłam jego rękę, usiadłam na łóżku i owinęłam ręce wokół kolan. Z jakiegoś powodu nagle poczułam się niezręcznie. Po prostu nie wiedziałam, jak się zachować, co powiedzieć i co zrobić.
To było krótkotrwałe szaleństwo! Mój umysł mi powiedział.
,,To jest miłość!'' - odpowiedziało moje serce i zgodziłam się z nim.
Patrząc na śpiącego Zayna uśmiechnęłam się nieśmiało, przypominając sobie wydarzenia z poprzedniej nocy. Było cudownie. Zayn był tak delikatny i czuły, co spowodowało, że miałam dzikie pragnienie bycia szczęśliwą i dawania szczęścia. Nie mogłam się pomylić, po prostu czułam swoją skórę, że naprawdę potrzebuje rodziny, miłości i opieki bliskich, bez względu na to, jak bardzo starałam się być jednocześnie obojętna na te tematy. Pomimo tego, że nie powiedział mi o miłości i nic mi nie obiecywał.
Moje serce bolało od nagłego przypływu czułości. Jaki on jest przystojny! Długie rzęsy rzucają cień na policzki, usta kuszą do pocałunku, czarne włosy opadają lśniącą falą na czoło. Przez chwilę wpatrywałam się w jego włosy, a rozmowa z Lori na temat testów genetycznych natychmiast pojawiła się w mojej głowie. Czy mogę to zrobić teraz, kiedy śpi? A potem zachichotała na tę myśl. Cóż, tak, wyrwanie włosów śpiącej osobie jest dokładnie tym, czego potrzebujesz. Musisz też postarać się, aby nie obudził się w tym samym czasie. Bo jeśli się obudzi (a na pewno się obudzi), jak mu wytłumaczyć, co zrobiłaś? Otworzy oczy - a ja z jego włosami w dłoni: „Dzień dobry, kochanie! Przepraszam, że przeszkadzam. Ale ten kawałek wyraźnie Ci przeszkadza...". Tak, Gigi, zdecydowanie oszalałaś, jeśli zdecydujesz się to zrobić! Ale nie ma innej opcji. Dziś wieczorem używaliśmy prezerwatywy, które w końcu Zayn spuścił w toalecie.
Z drugiej strony, czy ta cholerna wiedza naprawdę jest dla mnie tak ważna? Jeśli Zayn jest nieświadomy, po co? Uważa Katie za swoją córkę - i to jest najważniejsze.
Odrzuciłam kołdrę i rzuciwszy jeszcze jedno spojrzenie Zaynowi, poszłam do łazienki. Przez około pięć minut stałam oparta o zimną ścianę, z przyjemnością podstawiając moje gorące ciało pod zimnymi strumieniami wody. Po wzięciu prysznica założyłam ręcznik i sięgnęłam po suszarkę do włosów, żeby wysuszyć włosy. W tym momencie zaskrzypiały drzwi do łazienki, a chwilę później na progu zobaczyłam Zayna.
– Dzień dobry. – uśmiechnął się.
Zanim zdążyłam mrugnąć okiem, podszedł do mnie i przez moment już byłam w jego ramionach. Delikatnie pogładził moje plecy wzdłuż kręgosłupa, zsunął się trochę niżej i pocałował mnie w szyję. Wzdrygnęłam i natychmiast złapałam oddech. Czułam się, jakbym uderzył we mnie piorun lub zostałam sparaliżowana. A sekundę później wydawało się, że między nami przepływa prąd elektryczny...
Zayn jako pierwszy opamiętał się. Odwrócił się delikatnie na bok i spojrzał na mnie. Leżałam z zamkniętymi oczami, mój oddech był już równy i spokojny, a tylko lekko przyspieszone bicie serca przypominało niedawny żar.
Zayn powoli przesunął palcem po moich ustach, potem zszedł po moim podbródku, zsunął się po mojej szyi i pochylając się nade mną, pocałował mnie czule.
CZYTASZ
Niania ~ Zayn Malik
Teen FictionGigi Hadid szuka pracy. Po znalezieniu ogłoszenia w gazecie, że potrzebna jest niania dla 2-letniego dziecka, Gigi trafia do domu Zayna Malika. Ale pewnego dnia Gigi... #10YearsOf1D #2 opiekunka - 13.08.20 #2 przyrodnibrat - 18.08.20 #3 niania - 22...