Gotowałam obiad w kuchni, uważnie słuchając tego, co dzieje się w salonie. Chyba Zayn i Niall o czymś szeptali. Keti siedziała koło mnie i coś rysowała na kartce A4. Kiedy będę miała córkę, chce żeby była podobna do Keti. Żeby była takim małym aniołkiem.
- Wiedziałem, że jesteś nie tylko piękna, ale nie myślałem, że umiesz gotować. - usłyszałam głos Nialla i odwróciłam się.
- Dziękuję.
- Mmm jak ładnie pachnie. To będzie bardzo smacznie.
-Przecież jeszcze nie jadłeś. - zaśmiałam się i pomyślałam, że bardzo łatwo mi się komunikować z Niallem
-Jestem pewny, że to będzie delicious .
Kiedy zauważyłam, że Niall patrzy na moje usta całkowicie zawstydzona, odwróciłam się gwałtownie i natychmiast krzyknęłam z bólu, dotykając nadgarstkiem gorącej patelni.
- Poczekaj, zobaczę! - Niall delikatnie wziął moją rękę i dokładnie zbadał skórę wokół nadgarstka - Lekkie zaczerwienienie, ale nie będzie pęcherza. Moim zdaniem wszystko szybko się zagoi. - Nagle podniósł moją rękę do ust i pocałował spalone miejsce.
Ja szybko wyciągnąłem rękę, patrząc na niego z przestraszeniem. Na ustach Naila pojawił się słaby uśmiech.
- I po co to zrobiłeś?
- Chciałbym też to wiedzieć.- głos Zayna nagle pojawił się w kuchni, było widać, że nie był zbyt szczęśliwy.
-A co ja takiego zrobił? - roześmiał się Niall
- Gigi, skończyłaś robić kolacje?
- No potrzebuję jeszcze 10 minut. - w tą chwile Nail wyszedł z kuchni, a Zayn usiadł koło Keti
- Powiedz mi. Czy twoje gorące pragnienie ugotowania eleganckiego dziesięcio daniowego obiadu związane jest z obecnością mojego brata w domu? - nagle zapytał Zayn
- Z Niallem! - gapiłem się na niego. - Jak to się z nim wiąże?
- On wie, jak spodobać się. - wzruszył ramionami Zayn.
- Tak oczywiście. Ale ty, jak można pomyśleć, jesteś szalony, jeśli myślisz, że jestem gotowa spędzić pół dnia w kuchni, dla Nialla, aby zobaczyć jego miłe spojrzenie!
-Nie powiedziałbyś tego, gdybyś widziała wszystkie dziewczyny, które zakochały się w nim bez pamięci. Niall, jeśli zauważyłaś, nie jest w stanie, będąc w tym samym pokoju z dziewczyną, aby nie flirtować z nią. On sam nie bierze tego sobie do serca. On na ogół nie jest poważną osobą, ale dziewczyny są przekonane, że na jego twarzy znajdują swoje przeznaczenie. Wszyscy, jako jeden, zakochują się w nim. A po tygodniu Niallu się nudzi i wszystko kończy się we łzach.
- A jeśli poprosisz go, żeby zostawił dziewczyny w spokoju?
- Być może.
- Wstydzę się zapytać: co ja mam do tego?
- Jeszcze nic. Ostrzegam tylko. - Zayn, opierając się na krześle, obserwował mnie uważnie.
- Emm, jestem podobna do takich dziewczyn, które...
- Jestem podobna do dziewczyn, które mu się podobają.
- Tak.
- A jakich ty lubisz dziewczyn?
"O Boże! Czy powiedziałam to na głos? - Przycisnęłam dłoń do ust i szeroko otwartymi oczami z przerażeniem spojrzałam na Zayna.
- Lubię różne dziewczyny, Gigi.- odpowiedział z niespodziewanie ciepłym uśmiechem. - A ty?
CZYTASZ
Niania ~ Zayn Malik
Dla nastolatkówGigi Hadid szuka pracy. Po znalezieniu ogłoszenia w gazecie, że potrzebna jest niania dla 2-letniego dziecka, Gigi trafia do domu Zayna Malika. Ale pewnego dnia Gigi... #10YearsOf1D #2 opiekunka - 13.08.20 #2 przyrodnibrat - 18.08.20 #3 niania - 22...