Dalsze wydarzenia potoczyły się jak w koszmarze. Niall gwałtownie uniósł Zayna za ramiona, potrząsnął nim i mocno oparł go o ścianę, ponownie gotując do uderzenia.
W szoku, naciągając na siebie T-shirt, krzyknęłam, żeby Niall przestał. Powoli odwrócił głowę na mnie, w jego oczach zobaczyłam straszną złość. I w tym momencie bardzo się bałam. Korzystając z chwili, Zayn wykonał unik i złapał Nialla za koszulę uderzając go kilka razy. Facet pochylił się i Zayn miał zadać następny cios, to był najstraszniejszy koszmar w mojej historii. Z trudem wstrzymując oddech, żeby nie płakać, ubrałam dżinsy i podbiegłam do nich.
Z przerażenia krew zamarzła w moich żyłach, byłam gotowa, by zapiszczać na całe gardło.
- Dość! Stójcie!
Zayn nagle opuścił rękę i poluzował uchwyt.
- Wynoś się stąd! - szepnął przez zaciśnięte zęby, patrząc na swojego brata. - Pewnego dnia całkowicie mnie wkurzysz, a wtedy albo cię pokonam, albo ... Nie wiem, co z tobą zrobię!
Niall patrzył w oczy Zayna przez kilka sekund, po czym powiedział cicho z nienawiścią:
- Pierdol się ...
Odwracając się, wyszedł z pokoju, zatrzaskując drzwi na siłę, tak że wiszący na ścianie obraz z hukiem spadł na podłogę.
Zayn spojrzał na mnie. Patrzyliśmy na siebie przez kilka sekund, po czym ze szlochem wybiegłam z jego pokoju.
Pobiegłam do swojego pokoju i bezradnie upadłam na łóżko. Po kilku sekundach usłyszałem, że drzwi się otwierają i wszedł Zayn.
- Gigi...
- Zayn, idź. - powiedziałam, prawie wybuchając płaczem. - I bez ciebie jest jak jest...
- Spokojnie. Odejdę, kiedy będę pewien, że z tobą jest wszystko w porządku.
- Jestem w porządku.
- Jesteś pewna?
- Zayn... - powiedziałam, wstając. - Muszę porozmawiać z Niallem.
- O cholera ... Po co? - w jego głosie była irytacja.
- Żeby wreszcie wyjaśnić sytuację.
- Nie ma potrzeby niczego wyjaśniać. - Zayn podszedł do okna. - Wszystko i tak widać.
Milczałam.
- Dobra, mów, jeśli chcesz. - powiedział ze znużeniem, wychodząc zamykając drzwi. - Jednocześnie powiedz mu, żeby zabrał rzeczy z tego domu. Nie chcę go tu więcej widzieć.
***
Wiedziałam, że zanim porozmawiam z Niallem, muszę się uspokoić i wziąć zimny prysznic, ale wątpiłam, że będę miała odwagę to zrobić. Wydawało się, że łatwiej będzie wylądować kilka wagonów z węglem niż stanąć pod lodowymi potokami.
Poszłam na kompromis - stanęłam pod letnią wodą, a potem stopniowo zaczęłam zakręcać gorący kran, aż w końcu wypłynęła bardzo zimna woda. Jednak wytrzymałam tylko kilka sekund i drżąc z zimna wyskoczyła spod prysznica. Potem pośpiesznie się wytarłam i założyłam lekkie spodnie i T-shirt, zakładając na wierzch bluzkę. Związałam włosy w warkocz i starłam makijaż. Teraz jestem gotowa. Gotowa na to, że rozmowa nie będzie łatwa...
Znalazłam Nialla na tarasie i miałam silne poczucie déjà vu. Siedział, tak jak wtedy, w fotelu, ściskając w rękach szklankę whisky i patrzył przed siebie w ciemności. Tym razem tylko butelka obok niego na stole była prawie pusta.
CZYTASZ
Niania ~ Zayn Malik
Dla nastolatkówGigi Hadid szuka pracy. Po znalezieniu ogłoszenia w gazecie, że potrzebna jest niania dla 2-letniego dziecka, Gigi trafia do domu Zayna Malika. Ale pewnego dnia Gigi... #10YearsOf1D #2 opiekunka - 13.08.20 #2 przyrodnibrat - 18.08.20 #3 niania - 22...