SELAM KUZULARİyi okumalar <3
"HIYAR"
Gelen ışıkla gözümü açtım. Camdan giren Güneş gözümü almıştı. Etrafa baktığım da odamdaydımAma bir dakika ben en son mezarlıktaydım. Yataktan kalktığım da masanın üzerinde ki notu gördüm.
Üşütürsün :)
Şaka mı bu? Elini kolunu sallaya sallaya nasıl girdi buraya. Notu alıp diğer notların yanına koydum.
Hemen üstümü giyinip güvenliğe gittim.
"Hakan abi dün ki kamera kayıtları lazım bana" dedim
"Noldu bir şey mi oldu kızım?" dedi.
"Oldu işte o yüzden lazım hemen" dedim. Başıyla onayladıktan sonra bilgisayarda bir şeyler yaptıktan sonra hayretle bana döndü.
"Dün ki kayıtların hepsi silinmiş." dedi.
"Nasıl silinir abi ya of" diyip saçlarımı karıştırdım.
Görüşürüz dedikten sonra tekrar eve geldim. Çıldırıcam adam yer yarılıyo içine giriyor sanki.Kahvaltımı yaptıktan sonra Atlas'ın şirketine gittim.
"Atlas Bey toplantıda Almila Hanım" dedi sekreter.
"Tamam ben odasında beklerim" diyip odasına girdim.
Yarım saat oldu ama hala ortaklıkta Atlas yok. Nasıl bir toplantı o mübarek. Atlas'ın odası full camdan oluşuyordu. Kalkıp camdan dışarı bakmaya başladım.
Aklım da hala dün nasıl eve geldiğim vardı.Ben bunları düşünürken belime dolanan kollarla irkildim. Arkama baktığım da Atlas'ı gördüm.
1. Ben bunun geldiğini nasıl duymadım
2. Ne ara bu kadar samimi olduk"Napıyosun Atlas" dedim.
"Çok stresliyim o yüzden sana sarılıyorum" dedi
"Ben stres topu muyum be adam çek şu kollarını." diyip ona döndüm ve kollarından kurtulmaya çalıştım.
Ama sadece çalıştım. Beni kendine iyice yapıştırdı. Kafamı göğsüne dayadı.
"Ya sabırr" dedim. Bunu dememe güldü.
Elleri belimden kalçama indi."Ellerin rahat dursun" dedim. Bu adamlayken neden sürekli böyleyiz. Tek amacımız seks gibi aq
"Ay yeter" diyip kollarından çıktım. "Bilgi bulabildin mi diye sormak için gelmiştim ben" dedim.
"Haa o. Buldum bir iki bir şey de işe yaramayabilir." diyip bana bir dosya verdi.
Dosyaya baktığım da işimize yarayan bir şey yoktu. Bu mahkemeyi alırsak o şerefsiz hapise giricek. Ama kazanamazsak Atlas'ın başı belaya girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVİLA
Teen Fiction+18 içerik vardır Kalbi buzdan zengin bir adam ve şimdiye kadar hiç bir davasını kaybetmemiş bir avukat... Peki ya bu iki güçlü insan karşı karşıya gelirse bu davayı kim kazanır ? Davadan başka ortaya başka sırlar çıkarsa? Almila Hera Vural Atlas At...