11.Bölüm

5.8K 148 6
                                    


SELAM KUZULAR

Ben 1 hafta dayanamayıp bölüm hazırladım

İyi okumalar <3


"BÜROYU DEVRETMEK"

Atlas'ın beni öpmesiyle ilk dona kaldım. Sonradan özlediğim dudaklarına karşılık vermeye başladım. Atlas belimden tutup kucağına oturttu. Elleri kalçamı sıkarken bende ellerimle saçını çekiştiriyordum.

Öpüşmemiz devam ederken ben onun üst dudağını hapis etmişken o da benim alt dudağımı alıkoymuştu.
Öpüşümüz derinleşirken Atlas boynuma geçmek için hamle yaptığın da ona sürtünmemle ağzının içinden bi anda çıkan hırıltıyla başını geri attı.

Ben de yavaş yavaş ona sürtünmeye devam ettim.
"Sen beni öldürürsün kadın" dedi Altımda şişmiş erkekliğini hissedebiliyordum. Atlas kalçamdan tutup beni kendine iyice bastırdı. Dudaklarımı boynuna değdirdiğim de bi anda ürperdi. Boynuna öpücükler kondururken ufak ufak ısırıp emmeye başladım.

İz kalıcağından emin olduktan sonra kulağına yaklaşıp "O kadar kolay değil" dedim ve kucağından kalktım. Atlas bana şaşıran gözlerle bakmaya başladı.

"Hera saçmalama" dedi. Onu affettiğimi sanmıştı.

"Cidden sevişince affediceğimi mi sandın" Daha sonra pantolonundan belli olan erkekliğini gösterip "Kolay gelsin" dedim ve üstümü düzeltip dışarı çıktım.

Taksi çağırıp büroya gitmek için yola çıktım. Eğer Çağrı hisseleri aldıysa toplantı yapılması gereklidir. O yüzden günü ve saati öğrenmem gerekli

Büroya geldiğim de odama arkamdan Çağrı geldi.

"Hisseleri aldık. Kim olduğunu söylemedim toplantıda sürpriz yapmak istersin diye" dedi

"Sen efsanesin. Yüzlerinin alacağı şekli şimdiden merak ediyorum" dedim

"Biliyorum biliyorum muhteşemim ben" dedi

"Abartma da toplantı gününü söyle" dedim

"Yarın saat 5 de şirkette yapılacak." dedi

"O zaman oyun başlasın bakalım. Bu arada Hazal gelicekti geldi mi" dedim

"Daha gelmedi. Büroyu devrediceğin kişi demi" dedi

"Evet üniversteden arkadaşım" dedim

"Tamam ben çıkıyorum. Geldiğinde direk odaya yollarım" dediğin de başımla onayladım oda çıktı.

Çağrı çıktıktan sonra eşyalarımı toplamaya başladım. Artık burada işim yoktu sonuçta.

Son eşyamıda koyduktan sonra kapı çaldı. Zamanlama harika

AVİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin