7.Bölüm

6.8K 166 22
                                    


SELAM KUZULAR

İyi okumalar <3


"BEYAZ GÜLLER"

Gözümü açtığım da belime sarılan kollarla hareket edemedim. Arkama baktığım da Atlas'ı gördüm. Hala uyanmamıştı. Dün yorgunluktan duş almadan yatmıştık. O yüzden şimdi duş almamız gerekiyordu. Tabir-i caizse pislik içindeydik.

Atlas'ın kolları arasında zar zor arkamı dönüp onu izlemeye başladım. Atlas'a aşık değildim. Ama sevmiyorum dersem haksızlık olur. Bu adam bu kadar kısa süre içinde nasıl bağladı beni kendine.

Atlas'ın dudaklarına uzanıp kısa öpücükler kondurmaya başladım. Bi anda eliyle ensemden tutup geri çekilmemi engelledi. Beni derince öpmeye başladı. Dudağımı araladağım da dilini ağzıma itti.

Üstüme çıkıp boynuma inecekken onu durdurup "Duş almalıyız" dedim. Homurdanıp üstümden kalktı ve yanıma yattı. Ikimizde hala çıplaktık.

"Bence duş almadan önce ufak bi kaçamak yapabiliriz" dedi eli kadınlığımı okşarken. Elini itip kucağına oturdum.

"Yaramazlık mı yapmak istiyorsun" dediğinde onaylar şekilde mırıltılar çıkardım. Ona yavaşça sürtünürken kadınlığımın altında kabaran erkekliğini hissediyordum. Tam beni tutup yatağa yatıracağı sırada üstünden kalkıp "Duş almayız" dedim ve göz kırptım.

Arkamdan bağrışını duymazdan gelerek banyoya girdim. Duşu aldıktan sonra çıktım.

Atlas da misafir banyosunu kullanıp duş almıştı. Kahvaltımızı yaptıktan sonra üstünü değiştireceğini söyleyip evine gitti.

Şaka maka ben Atlasla yattım.

Büroya gittiğim de Çağrı odama geldi.

"Dün noldu anlat. Çiçek elbisenin resmini attı. Yıkılıyodu kızım" dedi

"Yuh be ne ara fotoğrafını çekti." dedim

"Almila konumuz bu mu cidden" dedi.

"Öğle arasında Çiçek'i çağır anlatıcam. Tekrar tekrar anlatamam" dedim

"Oha bişiler olmuş yani. Huhuuuu" dedi ve odadan çıktı. Manyak çocuk ya

Öğle arası olmuş ve Çiçek gelmişti. Şimdi üçümüz benim odamda oturmuş hamburger yiyorduk.

"Eee anlatsana kızım" dedi Çiçek

"Atlasla yattık" dedim çat diye. Ayrıntıya gerek yok

Çağrı içtiği kolayı Çiçek'in üstüne püskürttü.

"Çağrı hatırlat sonra azına sıçıcam. Şimdi şaşırmam gereken başka konu var. Kızım ne demek yattık oha sevgili misiniz?" dedi Çiçek

AVİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin