2.Bölüm

9.3K 247 10
                                    

SELAM KUZULAR

İyi okumalar <3

İyi okumalar <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"DAVA"

Sabah uyandığım da başımdaki ağrı kendini gösterdi. Kalkıp kahvaltımı yaptım ve ağrı kesici içtim. Aynanın karşısına geçtiğimde boynumdaki ve göğüsümdeki morlukları görür görmez "Siktir" dedim. Çünkü aklıma dün yaşananlar geldi.

Dün ile alakalı her şeyi hatırlıyorum. Zeuscuğumla öpüşürken kapının bi anda açılmasının ardından içeri giren Çiçek'e bakakalmıştık. Tabi oda bize. Rezillik

Daha sonra yaptıklarımı hemen idrak edip Çiçek'i kolundan tuttuğum gibi Can ve Su'un yanına gittik. Mitolojik canlıyı lavaboda bıraktık.

Apar topar eve geldik. Çiçek bende kaldı ve sabaha kadar başımın etini yedi.

Dün yaşananlar

Çiçek ile göz göze geldikten sonra ikimizin de ağzından aynı kelime çıktı "Siktirr". Kolundan tuttum ve hemen bizimkilerin yanına götürdüm. "Bak sakın Can'a bir şey deme. Sonra başımın etini yiyo" diyip tembihledim. "Tamam ama bugün sendeyim tüm ayrıntıları istiyorum." onaylayıp masaya geldik.

"Can midem kötü hadi kalkalım artık" dediğim de kaşlarını çatıp "o kadar içersen miden kötü olur tabi" dedi. Daha sonra bar dan çıkıp eve geldik.

Çiçek'e olanları anlattığım da kahkalarını tutamadı. "Adama mitolojik canlı mı dedin ciddi misinn" diyip daha çok gülmeye başladı. "Bu arada o adamı gözüm bir yerden ısırıyo tanıyo olabilirim" dediğinde hemen lafa atladım. "Ay yok tanıma lütfen karşıma çıkmasın bir yerde"dedim.

Şimdiki zaman

Makyajla morluklarımı kapattıktan sonra üstümü giyindim.


Büroya geldim ve odaya girdiğimde arkamdan Çağrı'nın girmesi bir oldu.

"Heracım baya önemli bir iş adamının davası geldi sana bak dosya buda" dediğinde çatık kaşlarla ona baktım. "Almila, Çağrı Almila. Bak heceliyim mi Al-mi-la". Bıkmış halde bana bakıp "Iyi be neyse dosyaya bak ATLAS ATASOY un davası. Hani geçen bahsettiğim var ya" o kim di gibisinden bir bakış attığımda "Ya sen beni dinlemedin mi yelloz" diye çemkirdi. Gülüp "hala işverenin ben olduğumu unuttun şekerim"dedim. Bi ansa öksürüp "Neyse ben çıkıyım güzeller güzeli arkadaşım hadi selametlee"dedi ve çıktı

Dosyayı açıp okumaya başladım. Ama ben bu adamı savunmam ki. Karşısındaki adam işgence görmüş. Suçlu olarak Atlas'ı göstermiş. Atlas'ın ifadesinde her dosyada olduğu gibi eksiklikler ve yalanlar var. Adama işgence ettiğinin doğru olduğu anlaşılıyor.

AVİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin