Diycek çok fazla şeyim var ama bunların hepsini bölüm sonuna saklıyorum:) Bu kitap için son kez iyi okumalar.
21.bölüm (Final)"Karanlığın içinde olmana rağmen ona hiç gülümsemedin."
(Yazarın Anlatımıyla)
Üçüde uzun bir süredir karanlık koridorlarda Duru'yu arıyorlardı. Avmde kalmış oldukları bu uzun sürede avmyi baya iyi tanımışlardı buna rağmen Duru'yu bulamamaları onları endişelendiriyordu.
"Nerede bu kız?!"
Emre bitmiş bir şekilde kendini yere bıraktı. Saçlarını karıştırmaya başladı. Bir konuda endişelendiği zaman hep bunu yapardı.
"Avmnin aramadığımız yeri kalmadı. Hiç bir yerde yok."
Hilal boğazında garip bir acı hissetmeye başladı. Ağlamak üzere olduğu zaman boğazı hep acırdı. Ağlayacaktı. Çünkü Duru için endişeleniyordu. Avm ye geldiğinden beri pek çok şeyi kaybetmişti ilk önce kendisini sonra ailesini ve şimdide Duru'yu... Olmazdı,olmamalıydı Duru'yu kaybetmeye hazır değildi buna dayanamazdı .
Berk'te aynı şekilde bitik bir halde Emre'nin yanına bıraktı kendini. Emre'ye doğru dönüp ne kadar perişan halde olduğunu gördü. Sanırım burası en çok Emre'yi değiştirmişti. Hiç bir şeyi umursamayan katil olabileceğini bile düşündüğü o çocuğun şimdi biri için endişelendiğini görüyordu birini umursadığını görüyordu.
"Neden o?"
Berk'in sorusu ile bir süre afalladı Emre. Ellerini saçlarından çekip Berk'e döndü.
"Ne!?"
"Neden o diyorum. Neden Duru?"
Halsiz ve yorgun bir sesle cevapladı Berk'i Emre.
"Ne saçmalıyorsun Berk?"
"Hiç kimseyi umursamayan sen değil miydin? Duru'nun katil olduğunu düşünende sendin. Şimdi neden? Şimdi neden onu umursuyorsun? Ne değişti birden? Bizi umursamadığına eminim ama Duru öyle değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİT
Mystery / ThrillerBirbirini tanımayan dört arkadaş. Kilitli kalınan bir AVM . Bir katil ve binlerce ceset. Burdan çıkınca her şey eskisi gibi mi devam edecekti? Kilitli kaldık sandık ama aslında ruhlarimizin kilidini açtık.