3.bölüm
"Kaybedecek hiç bir şeyim yok."
"Belkide katil tam yanınızdadır. "Sesle birlikte irkilmem bir oldu . Tam arkamdan geliyordu sesi . Tam dibimdeydi. Bu sert ve soğuk ses yanlızca ona ait olabilirdi . Lavaboda beni bulan o çocuğa.
"Işte yarışmamızın dördüncü kişiside sonunda aramıza katıldı. Ben Berk."
Berk yine korkusuz bir tavırla araya girmişti. Ben ise endişeliydim bu çocuğun görmüş olduğu her şeyi Berk ve Hilal'e anlatmasından korkuyordum . Ya onlarda bana inanmaz ve benim katil olduğumu düşünürlerse?
"Bende Hilal bu da Duru. "
"Demek adın Duru."
Berk ve Hilal ile ilgilenmemişti bile . Onun tek ilgilendiği şey bendim .
"E-vet a-a-dım Du-ru. "
Yine kekelemeye başlamıştım. Hilal bir şeylerin ters gittiğini anlamış olmalı ki kolumu sıkıca tutmaya başladı.
"Peki ya senin adın ne ?"
"Ben Emre . Emre Şen. "
"Aramıza hoş geldin bu katili bulma maceramız baya heyecanlı olacağa benziyor ."
"Belkide bulmusuzdur. "
Bakışlarını bana çevirdi. Bir süre baktıktan sonra avmnin korkuluklarının oraya gidip aşağı kata bakmaya başladı.
"Peki ya şimdi ne yapıyoruz. Katili bulup burdan çıkmak için bir planı olan yok mu?"
Hilal bu uzun bekleyişten sıkılmış olmalı ki bunu soruyordu . Berk hemen söze atladı.
"Birlikte aramaya kalkarsak bir yılda anca bitiririz . Avm çok büyük herkes ayrı ayrı arasın. "
"Hayır. Ikiye ayrılacağız kızların başına bir şey gelebilir ."
Normal bir zamanda olsak Emre 'nin bu demiş olduğuna çok sinirlenir ve bağırıp çağırırdım. Ama şu an bunu yapacak enerjim bile yok. Berk bir anda telefonunu çıkarıp bir şeyler yapaya başladı.
"Herkes telefon numarasını söylesin. "
"Neden?"
"Bir şey olursa eğer birbirimize haber verebilmek için grup kuracağım. "
Hilal hem benim hemde kendi numarasını verdi . Emre ise bizi duymuyordu hala aşağı kata bakıyordu.
"Emre bir tek senin numaran kaldı. "
"Tamam yaz 0534 *** ** ** "
"Tamamdır yeni grubumuz hayırlı olsun."
Tam o anda telefonuma bir bildirim geldi . Gelen bildirim şu şekildeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİT
Mystery / ThrillerBirbirini tanımayan dört arkadaş. Kilitli kalınan bir AVM . Bir katil ve binlerce ceset. Burdan çıkınca her şey eskisi gibi mi devam edecekti? Kilitli kaldık sandık ama aslında ruhlarimizin kilidini açtık.