2.bölüm
"Hazır mıyız?"Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda beni ilk kucaklayan karanlık oldu. Hâlâ aynı yerdeydim kapkaranlık tuvalette. Ne oluyordu bilmiyordum. Dışardan hiç ses gelmiyordu. Ve bu duman her neyin neyiyse başımın agrimasina sebep olmuştu. Ellerimde garip bir seyler hissediyordum . Yavaşça yattığım yerden doğrulup karanlığın içinde telefonumu aramaya başladım. Tam telefonumu bulmuştum ki tam benim üstüme denk gelen lamba birden yanmaya başladı. Lambanın yanmasıyla şoka girmem bir oldu . Ellerim kan içerisindeydi. Ve kan içinde olan tek ellerim değildi. Giysilerim ve çevrem kan içindeydi. Ellerim titriyordu . Ne olmuştu? Bu kanlar kimin kanıydı ve neden benim ellerimdeydi. Gözlerimi ellerimden ayırıp çevreme bakınmaya başladım. Ordaydı bu bir cesetti. Ellimdeki bu kanların sahibi burdaydi. Ben yapmış olabilir miydim? Ben bu kadını öldürmüş müydüm? Olamazdı ben bunu yapmış olamazdım. Aynada yazan katil kelimesi aklıma geldi o an . Aklım bu olanları algılayamıyordu . Nasıl bu hale gelmiştim birden . Korku içerisinde cesete doğru ilerledim . Nabzını kontrol ettim . Ve evet ölmüştü. Kadının elinde bir not vardı. Yavaşça aldım notu . Ellerim titriye titriye açıp okumaya başladım.
"Önünde ki o cesete iyi bak . Çünkü daha çok fazlaca ceset göreceksin çünkü sen bir katilsin."
Hayır hayır hayir. Olamaz bir katil olamam . Yapmış olamam . Biri bana oyun oynuyor . Kafayı sıyırmak üzereyim. Sadece biraz dolaşmak bir şeyler almak için geldiğim avm de yaşadığım olaya bakın. Aynı o kitap gibi. Hilal'in beğendiği o kitapdaki olaylar gibi ilerliyor her şey . Dehşet içinde bir elimdeki kana bir ceseti bakıyordum. Tam o sırada lavabonun kapısı birden açıldı. Içeri benim yaşlarımda uzun boylu bir erkek girdi. Elimdeki kanlara ve ona baktı cesete .
"Bunu sen mi yaptin?"
"B-en ... b-en hiç bir şey yap-ma-dim."
Cümle kurmak benim için çok zordu . Açıklama yapmak benim için çok zordu . Ne olduğunu anlamaya çalışmak benim için çok zordu. Önümde bir ceset vardı ve ben kanlar içindeydim şimdi ne yapacaktım ona nasıl açıklayacaktım. Daha kendime bile bu olanları açıklayamamışken .
"B-ak b-en bu kanların nerden geldiğini bilmiyorum . Beni biri buraya kiriltledi . Uyandığımda her taraf kan içindeydi. Ama sana yemin ederim ben bir katil değilim ."
Hiç bir şey demeden yanıma eğildi. Ceseti inceledi. O kadar soğukkanlıydı ki . Benim ellerim titriyordu korkudan ölmek üzereydim ama o sanki hergün ceset görüyormuş gibiydi.
"Ceplerini kontrol et."
Elimi ceketimin cebine attim . Bir not vardi. Notu cebimden çıkarır çıkarmaz elimden alıp okumaya başlaması bir oldu.
"Sesli okur musun?"
"Merhaba Duru Aytaç . Bir oyun oynayacağız. Dört kişilik bu oyunda sende varsın. Oyun çok basit ipuçlarını takip edin ve katili bulun. Katil içinizden biride olabilir ve katil sende olabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİT
Mystery / ThrillerBirbirini tanımayan dört arkadaş. Kilitli kalınan bir AVM . Bir katil ve binlerce ceset. Burdan çıkınca her şey eskisi gibi mi devam edecekti? Kilitli kaldık sandık ama aslında ruhlarimizin kilidini açtık.