Suliba be érve első dolgom volt felkeresni az ászunkat, még van 15 perc becsengő előtt szóval van időm. Nem telt sok időbe meg is találtam.
-Hiányoztam?- léptem a padjához mosolyogva.
-Emma, mit keresel itt?- kérdi miközben fel áll hogy meg ölelhessen.
-Mi az hogy nem akarsz vissza jönni?- kezdtem felelöségre vonni de ránéztem az órára és már csak 5 percem maradt- ezt ebéd szünetben megbeszéljük, itt találkozunk.- intettem és szaladtam a termem felé szerncsére időben oda értem.Gyorsan eltelt az idő, már itt is van az ebéd szünet. Mentem is Asahi terme felé.
-Szia-köszönök neki amikor oda értem.
-Szi-szia - látszik rajta hogy nem akar erről beszélni.
-Figyelj értem hogy megviselt de előtte is blokkoltak és utána is fognak ez így megy- megveregettem a vállát majd folytattam- legalább gondold át hogy vissza jössz. Noya tegnap majdnem abbahagyta a röpit mert nélküled nem akar maradni, a legjobb barátja vagy ezt nem hagyhatod és végre rendesen is ott lehetek, menedzser ként. És van egy elsős duonk akiknek eszméletlen a gyorsuk amit neked is látnod kéne, úgyhogy délután várlak.Aztán ott is hagytam nem nagyon hagytam szóhoz jutni, nem akartam hallani ahogy azt mondja hogy nem jön. Vissza mentem a saját termembe és mivel még egy csomó idő volt neki áltam az ebédemnek.
Ma edzésre Takeda sensei a helyi boltos társaságában jött amit nem értettem amíg be nem mutatta.
-Ő itt az új edző, Ukai edző unokája, Ukai Keishin.- mutatta be a tanár. És ekkor lépett be Daichi aki Asahit rángatta maga után.
-Rendben kezdjuk egy edzőmeccsel hogy felmérhessem a tehetségeteket, az ellenfeleitek hamarosan itt lesznek.
A helyi röpi egyesület ellen játszottak.Természetesen nagyon meglepődött amikor meglátta a Kageyama, Hinata duo gyorsát, jó volt nézni az arcát olyan meglepettséget még nem láttam.
Edzés után Kageyama oda jött hozzám hogy szeretne velem 4 szemközt beszélni ezért ki mentem vele az automatákhoz még ő vett magának egy tejet és gondolom gondolkozott hogy hogy kezdjen bele én csak csöndben vártam.
-Segítened kéne- mondja végül.
-persze szivesen segítek bármiben.
-korábban mondtad hogy szivesen segítesz ha szerelmi ügyekről van szó...- folytatja kicsit vörös fejjel.
-ki a szerencsés?- tértem röktön a lényegre.
-hát ize, nem tudom hogy ez szerelem e, de amikor a közelébe vagyok gyorsabban ver a szivem és azt hiszem meg akarom csókolni...
-ne de mond már el hogy ki aaaz- nyaggatom tovább már szinte hisztizve.
-Hi-Hinata - mondja alig halhatóan.
-Hát persze ki más?- nevetem el magam
-Hé- kapok gyilkos pillantásokat.
-Nyugi, nyugi, szetintem csak mond el neki mit érzel még az is lehet hogy viszonozza- kacsintok rá.
-Rendben talán meg mondom neki- mondja kicsit bizonytalanul, azért remélem tényleg megteszi.Miután haza mentem lezuhanyoztam majd feküdtem is le aludni. Nem tudom mitől lettem ilyen fáradt, talán a tesin maraton futás fárasztott le. Annyira fáradt voltam hogy a telefonomat is el felejtettem felraki tőltőre.
YOU ARE READING
A Karasunoval [BEFEJEZETT]
FanfictionA nevem Emma és elsős vagyok a Karasino középiskolában. A bátyám a röpi csapat harmadéves feladója Sugawara Koshi. Szeretném elmesélni hogy milyen volt a karasuno fiú röpi csapattal lenni. #5 noya (2022. 01. 16)