Herkese merhaba, 10. Bölümle buradayım. Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum. :)
Bu arada koyduğum şarkı bana sanki tam Arasın Neşe için dinleyebileceği bir şarkı gibi hissettirdi. Sizde mutlaka dinleyin :)
Keyifli okumalar dilerim. :) :)Aras abinin odasından koşar adım çıkarken onun adımlarını da arkamda hissediyordum.
Olabildiğince hızlı adımlar atmama karşın aramızda mesafe açılamıyordu. Çünkü bacaklarım kısaydı!
E haliyle bir adımda ilerleyebildiğim yol miktarı da kısaydı. Ve bu çok sinir bozucuydu.
Evin kapısını açıp çıkarken bahçedeki gözlerin üzerimize döndüğünü hissetmiştim.
Sanki bir suç işlemiş gibi herkese gergince gülümserken annemle göz göze geldim.
Annemin kaşları çatıktı. Neden olduğunu anlayamamakla birlikte ortaya kurulmuş masaya doğru ilerledim.
Masadaki az sayıda bulunan boş yerlerden birine geçerken tam karşıma denk düşmüş olan Ayçaya göz göze geldim bu defa da.
Ayçanınsa hem kaşları çatık hem de sinirli bakışları vardı.
Acaba kapı dinlediğimi mi anladı diye düşündüm kısa bir an. Aman anladıysa anlasın canım.
Ona ters ters ne var diye bakarken
Aras abinin karşımdaki çaprazım olan yere oturduğunu gördüm.Kısa bir an bakışlarımız kesişti hemen kaçırdım gözlerimi.
“E herkes tam olduğuna göre başlayalım kahvaltımıza “ dedi Aslı teyze.
Herkesin çayları koyulmuştu. Masadaki herkes tabağını masadaki kahvaltılıklarla doldururken bende Abim ve İskender abinin annemin yaptığı böreğe olan sevdasını bildiğimden dolayı tabağıma hemen bir börek iliştirdim.
Masadaki kahvaltılıklardan da alırken masada havadan ve sudan oluşan bir sohbet havası hakimdi.
Arada sırada vesile teyzenin iğrenç bakışlarını üzerimde hissediyor ama aldırmıyorum.
Bir süre kahvaltımız böyle geçti.
Sonra Aslı teyze bana dönüp konuşmaya başladı.
“Ee Neşecim bugün bize vereceğin güzel bir bilgi yok mu? “
Masadaki gözlerin bana döndüğünü hissederken verdiğim bilgilere aptal saptal diyen abime döndü kısa bir an bakışlarım. Ona kınayıcı bir bakış atarken elimdeki çatalı tabağımın kenarına bırakıp yerimde dikleştim.
Çok önemli bir iş yapacakmış gibi bi havaya girmiştim hemen istemsizce. Düşündüm bir süre.
“Hmm” diye mırıldandım önce.
Gözlerimden bir parlama geçti hemen sonra.
“Hah buldum. Şimdi size söyleyeceğim bilgi çok önemli haberiniz olsun “ dedim masadaki insanlara göz gezdirirken.
Ayça bana göz devirirken diğerleri garip bir beklenti içerisine girmişti.
“ Eğer burnunuzu kapatırsanız mmmmm sesini çıkaramazsınız. “
Masada bir süre verdiğim bilgi şaşkınlıkla karşılanırken Ayça ve Halenin bana göz devirmişti.
Abim ve iskender abininse bunu denediğini görmüştüm.
Vesile teyze bana hala garip bir imayla bakarken babam ve Kemal amcanın bile verdiğim bilgiyi hayata geçirmeye çalışması kocaman bir kahkaha atmama sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUĞA SARILMAK
Teen Fiction"Sen alırsın beni " Nefesim kesildi. "Hıh? " İstemsizce ağzımdan firar etti. Bir adım yaklaştı bana. "Hani beni kimse almazmış ya sen alırsın beni. " Dedi tekrar açıklayıcı bir şekilde. Utanmıştım! Vallahi utanmıştım! Bir kaç saniye yüzüne donm...