"peki ya planımız tutmazsa ?"

9 1 0
                                    

" insanlar sadece , mezarda kileri ölü olarak görür ."

" ahsen bana yazdı , arden ise yazmadı ! planı ne bu çocuğun ? sikerim !" salonda oturmuş , ahsenden mesaj bekliyorduk . ahsen aile evini yakıcakmış ve kimse onu bu fikirden geçiremiyor , ve bizden ise yardım istiyordu  .  

" ateş sen eve gireceksin bizim ardımızdan ama benim odamın , yanında ki cama tırmanmalısın  . nasıl yaparsın bilmiyorum ,  babamın şifreleri 30033003 unutma .o kasa da ki bütün dosyaları al . acil anlarda , telefonumu çaldır . ben çığlık attığımda , yangın söndürücüleri çalıştıracaksınız  . onun dışında beni  ve babamı şoka uğratıcak beni güçlü gösterecek bilgiler lazım . " burada biraz işler karışabilirdi çünkü , biz ahsenin bilmediği, bilemeyeceği bir çok şeyi biliyorduk . 

"ahsen , ardenler kardeş yani senin aral olarak bildiğin kişi aslında aral arden alagan . buğra ise onun bir üst versiyonu . buğra arden alagan . hatta arden ... yani buğra en başında sana yazan buğra değildi .  önce aral yazdı , taşşak geçecekti ... ama buğra seni sevdiği için ondan aldı . ve sana cidden yazdı  . " ahsenin sadece 1 dakika boyunca sesi gelmedi . ölmüş olması bir ihtimal. 

 " hatta sen ardeni ilk sorduğunda , baban sana aral olan ardeni anlattı .  odanda ... kamera var . baban an ve an izletiyor , o gün odana girdiğimizde anlık olarak durdurmuştuk ama bir daha açacağımız zaman babanı gördük ... ve bunu delil olarak aldık ama istersen silebiliriz . bunu da kullanabilirsin . " kızı sapık gibi izletiyordu .ki sapıktı , tek istediği paraydı  . gökşin sadece para kazanmak için bile , karısını satmayı teklif etmişti .

"abay abla , 2 yıl önce babanı aldattı ! baban annene köle gibi davranıyor sırf kimse , kötü haber yapmasın diye ayrılmıyorlar . yeterli mi ahsen  ?" kızın konuşmaya hali kaldımı ? sanmam .   çünkü bunlar ağır ve onun hayatına yön veren şeylerdi .

"teşekkür ederim ateş , yeter . lydia abla ve eren abi kapının önünde dursun ve çığlık sesimi duyduklarında ,o video yayılsın . lütfen ." buna zorunlu değildi! bunu yapmamalıydı , bu sadece her gördüğünde kendinin zarar göreceği bir şeydi .

" emin misin ahsen  ? bu biraz seni zorlamaz mı ?" ateş bana baktı , ben ise ona daha çok baktım . " eminim ateş . "    ardından telefonu kapadı . 

" ne yapacağız ?  " o an ateş gülümsedi ve eliyle hareket yaptı . " mert arabayı sen sür. ahsen ve miray kolyeleri bırakın burada . denileni yapılacağız .  arda ve emir , evde ki bütün adamları bayıltın ve dışarı çıkarın . ahsene gecenin kanından vericez . gerisi ise bende . " annemler içeri girdi , o sırada emir bana baktı , piç .

" bir gelir misin ? " ateş anlık olarak bakışlarını bize yönlendirdi . " eğer kıza tek bir kötü bir şey dersen  , senin belanı alır eline veririm ." o nasıl oluyor yakışıklı ?  

" ne var ?" sert kız ? sert kız .

" özür dilerim gece ... biraz sert çıkıştım .  hiç bir özür , acını geçirmez  biliyorum ama biraz sinirliydim .  amacım canını yakmak değildi ,  affedebilir misin ? "  ne diyebilirim ki  ? isteyerek yapmadığını biliyordum . şimdi ne desem üzülecekti , üzülmesini istemiyordum ... tam bir aptalım.  

" seni affetmiyorum  , sana kızamıyorum da ... sinirlendiğimde bende mirayın , iki kolunu morartmıştım... yani tamam . ama tekrarı olursa , gecelerden soğuk hava dalgası yiceksin. " o sırada sarıldı ve ateşe bakış attım , güven vermek adına gülümsediğim de ise gülümseme ile karşılık verdi .

"gece üstünüze siyah giyin " mirayı onayladım ve hemen odama koştum . 

**********

biz arabada duruyorduk , ateş ise eve girmişti ahsen ve ardenin ardından . ama balkondan ahsenin muzik odasına girmişti . annem ve babam bellerinde silah ile,  kapıda duruyorlardı . malis ve emir onları bayıltmıştı ve arda da bayılan herkesi dışarı alıp , ormanlığa götürüyordu . eğer ahsen evi yakacaksa , onlar kalkamazdı ve kimsenin ölmesini istemiyorduk . 

Gece AlıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin