ATEŞ VE GECE !

7 1 0
                                    

" sana seni seviyorum diyemem ama , sana açelya verebilirim . sana seni seviyorum diyemem ama ,  bir çok şarkı da seni düşünebilirim ." 

bölüm şarkıları : sezan aksu -unuttun mu beni 

tuğkan - bu kalp seni unutur mu 

sadece ateş :  selam 

gece   :  ne var  ? 

sadece ateş : kapının kilidini açar mısın ? 

gece : ne ? 

yatağımdan hemen kalktım ve kapımın kilidini açtım  . karşımda tam olarak duruyordu . pislik . "çabuk gir  , miray falan görecek !"  onu içeriye yakasından tutup çekmiştim , salak ya . eğer miray onu benim katımda görürse , belama sıçardı çünkü ateşi asla affetmeyeceğimi biliyordu . 

" hadi hazırlan gidiyoruz , görevimiz var. " pardon ?ben ne zamandan beri görevlere gidiyorum !  " bir kıza işkence edemem , miray kızı öldürür bana biraz daha merhametli biri lazım, aklıma tek sen geliyorsun .  bu yüzden , davet için hazırlan yolumuz uzun . ben de uçağı ayarlayacağım! hadi gece bön bön yüzüme bakma !" UÇAĞI HAZIRLAMAK ? 

"pardon ? ne daveti  ?saat gecenin 5'i neyden bahsediyorsun ? hem ben seni daha affetmedim ! siktir git ya , hem de uçak hazırlamak diyor, ben yokken uçakta mı aldın ? " eğer uçak aldıysa , ve bu kadar parası varken ben hala bu çocukla çıkmıyorsam ... camdan atlayacağım !

"  hayır gece, ne uçak alması  ?  uçak biletlerinin hepsini aldım , ama sadece biz olacağız " OHA ! hayır hayır haykırmamalıyım ... şaka gibi .

" Potansiyel Mohammed Alsaloussi ! OMG! dur bu durum da bende ... ŞEYMA SUBAŞIYIM ! ofofof ! çok mutluyum , geliyorum. bir şey diyeceğim , 3.g milyon dolarlık evde aldın mı ? hayır yoksa ayrılırım senden ."   bana gene alık alık bakıyordu . bunca yılda , asla değişmemişti . bakışları da , salaklığı da , gönlümde ki yeri de . 

" ne diyon kızım gene ?" yatağa yattı ben de telefonumu alıp , komidinin üstüne koydum .  odamın banyosuna girdiğimde bir daha çıktım , kendime bir şeyler almak için . o arkasını dönmüştü .  beklerken , uyumak ... mis 

" elbisen bu arada , kapının önünde . şimdilik rahat şeyler giy ." şimdilik rahat bir şeyler giy ? onlarla rahatsız mı olacağım ? 

banyoya girdiğimde , bacaklarımda çıkan yeni yeni tüyleri hızlıca jiletle aldım . makine ile şuan uğraşamazdım . ve her ne olur bilmiyorum ve regl olma zamanlarım , düzenli değil . bu yüzden banyodan çıktığımda tampon taktım . 

saçlarımı hızlıca kurutmuştum ama nemli kalmıştı , saçlarımı lüle lüle yaptım , çok tutmazdı büyük ihtimalle ama , bana yeterdi . siyah pantolon giydim , üstüme de siyah crop giydim ama pantolonum yüksek bel olduğu için , pantolonun bittiği yerde crop başlıyordu .  dışarıyı biraz estirmekten bir şey olmaz , deri ceketimi de giydim  . 

"nasıl olmuşum  ?"  ellerimle kendimi gösterdim , baktı ve gözlerini gözlerime dikti . 

"ne bakıyon yarram ? " bunu beklemiyor olacaktı ki , elinde ki yastığı kafama attı ." PARDON ? BEN O MAKYAJ İÇİN 15 DAKİKA UĞRAŞTIM , ADAM OL DÖVERİM . "  kahkaha attı ve ayağa kalkıp  yanıma geldi . 

" çok güzel olmuşsun gecem ... ama senden bir şey isteyeceğim . daha doğrusu ben değil , annem vermemi istedi , ben de takmanı isteyeceğim . "    kutu çıkardı , baya gösterişli bir kutuydu kutuyu açtığında ise çok hoş bir kolye karşımdaydı  . 2li sarmallardan oluşan ,  taç deseni gibi ayrıntıları olan gümüş olduğunu düşündüğüm bir kolyeydi . aşırı hoş ve eski duruyordu çünkü , şuanda böyle olanlar tercih edilmiyordu  .

Gece AlıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin