bölüm şarkısı : dolu kadehi ters tut - madem
" eğer bir şeyi çok istiyorsan ; onun için çabalama , çünkü bir şeyden vazgeçtiğin de bazen o şey sadece sana ait olur ... ya da o kişi . ben galiba en sevdiklerimi sevmemişim , bana ait olmuyor ... ait olsalardı , gitmezlerdi. ama olsun , sen gitme! lütfen ."
vote atarsanız , sevinirimmm
çok atın !
lütfen bee
neyse bölüme uçuyorum.
" Lan bak senin feriştahını sikerim ! yaklaşma lan kuzenime ! lan, uzaklaşsana kızım şundan ! bak bana geliyorlar ." son yarım saattir , mert ve mert ateşten kaçıyordu . ve bilin bakalım ateş napıyordu ? onları kovalıyordu . " lan biz bir şey yapmadık , bakamdık bile ! hem ben bir şey yapmadım benle alakan ne ?! yeter ya , gece bir şey söyle şuna! " mert şuan nasıl bir tımarhaneye düştüğünü düşünüyordu , eminim. ama sorun şu ki ... onu kurtaramazdım. onu kurtarıcak kişiler şuan sadece gülüyordu, gülmek ... gülmek bunun yanın da az kalır , haykırıyordular.
" şey durun şuan ,çok kötü bir şey oldu ." benim yanımda miray ve mirayın kucağında da, arda yatıyordu . biz benim yatağımda yatıyor ve oturuyorduk . ardayı miray zorla yatırmıştı , o ayrı konu . karşımız da ki koltukta emir ve malis oturuyordu ama malis tuvalete gitmişti .
"ne oldu lan ?" ateş ilk defa durmuştu , mert ve mert ise yeni soluklanmaya vakit bulmuşlardı. ellerini , dizlerine koymuş dinleniyorlardı , şakaklarından ise ter akıyordu .
"abi ben şimdi tuvalete gitmiştim. ve sıçtım." evet şuan malis ve sıçma hikayesine , tanıklık ediyoruz . eee sonra ? " olum bizene ." bunu söyleyen mirayın olan mertti , ateş ayağında ki ayakkabıyı çıkardığı gibi mertin kafasına atmıştı , tam isabet ! "sen konuşma lan !" salak ya !
"aga ben sıçtım , hatta bütün dün gece yediklerimi çıkardım galiba ..." hikayemiz gittikçe ilginçleşiyor ! "sifonu çektim , ama gitmesi gereken şeyler ..." hayır , lütfen düşündüğüm şey olmasın , aklım ve burun direğim kaldırmaz ! " yukarı çıktı ! ve gitmiyor , sifonu çekiyorum gitmiyor ! ne yapmam lazım ? " YA HAYIR YA ! BEMBEYAZ BİR TUVALETİM VAR BENİM NE BOKU YA !
"lan gülmeyin çok rezil oldum şuan , neden gitmedi anlamadım ki ? çok ta kokuyordu , yani . hem de bok gibi kokuyordu , koku alma duyum gitti ." rezil oldun evet , birazdan çünkü nasıl sıçtın diye bakıcaktık !
" ya bir şey diyeceğim yanlış anlama da ! bok gibi kokması çok ta normal değil mi ?"bu romeo olan mertin cümlesiydi . emir ve ateş karınlarını tutarak gülüyordu !
"ya öyle demeyin cidden çok kötüyüm , boklar üstüme üstüme geliyordu resmen ! gece ne yapıcaz ? sana oldumu daha önce böyle bir şey ? " hayır hayır gülmiyeceğim !
"kanka aynen benim de boklarım üstüme geliyor ! " yarısını söyleyememiştim bile , gülmekten. düşünsenize rahat rahat sıçarken bir anda gitmiyor , ve orada kalıyor .
" kanka eline poşet al , doldur kovaya eve giderken konteynıra atarız." miray , yüzünü çok ciddi bir şekile sokup , öyle söylemişti .
" gece kova ve poşet varmı ?" ciddiye mi almış o ? ağlıcam . " lan gerizekalı , geç bakıcam !" neyine bakıcaksınız pardon ? hayır ya güzelim tuvaletim bok oldu .
" malis git tesisatçı numarası bul ! " arda reis konuştu , susun ! "kanka ya affetcen mi ? çok güzeldi ama hem , arka da esra ile konuştuk ... of sıçarken konuşmak gibisi yok ! "ya bir insan neden sevdiği kızla, tuvalette konuşur ki ?" bari ona da sorsaydın , o biliyordur ne yapılacağını ." sonuçta zamanın da bize temizliğe gelmişti! ve amacı ise odam dan günlüğümü almaktı .çalışmasında değilim ,çalışması kimsenin umrunda olmamalı ama ... eşyalarımı karıştırmak için bizim eve girmesi , ve bir sürü şey daha ! sinirlerim bozuldu . ne yaptıysam hak etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Alıntısı
Fiksi RemajaHEM FANTASTİK, HEM DE GENÇ KIZ ROMANI AMA HİÇ BİRİ YAŞAYACAKLARINA DAHA TAM HAZIR DEĞİLLER En son hangi filmi seyrettin? Esas kız kimdi? Yada esas kız olduğunu biliyor muydu? Hayatının bir çok noktasında herşeyden kaçan ve kaçan bir kız neler yaşaya...