"lotus çiçeği , biliyor muydu bir bataklıkta yaşayabileceğini ?"
bölüm şarkısı : ı wanna be your slave
sizinle konuşmak isteyeceğim şey var ... daha doğrusu söylemek istediğim . kimseyi vote atması için zorlamam , kimseyi okuması için zorlamam sadece bazen destek görmek insanı mutlu ediyor . bu yüzden vote atmanız , okumanız beni mutlu eder. 200'den fazla okuyucum var ... beni ne kadar mutlu etti bilemezsiniz! çok mutluyum ve cidden bu beni mutlu ediyor , yazmak beni mutlu ediyor . ben yazdıktan sonra sanki hiç yazmamış gibi okumaya bayıldığım için asla sınır koymuyorum , okumak için hızlı yazıyorum HUJREKPIHJKLP ne güzel dimi ? bence de . neyse geçen gün tik tok 'ta video izlerken karşıma kendi alıntım çıktı ... İNSAN BİR ANDA HA ? oluyor . cidden hem değişik hem utanç hem de mutlu oldum . bu kitap işleri beni baya mutlu ediyor ya ! neyse cidden hoşuma gitti neyse sevgiler canlarım ...
@mrs.bulut : abla?
@xgece:benim buyurun
@mrs.bulut : bu fotoğrafları neden story attın?
@mrs.bulut :
@mrs.bulut :
@xgece: çok tatlısın çünkü bebeğim.
@mrs.bulut : abla ! analarını sikecek gibi bakıyorum mal mısın ? erdem abinin kafasına bak ! geleceğimden parlak yemin ederim sana.
@xgece : ağla ! silmem .
@mrs.bulut : ablam bir salak !
@xgece : kardeşim bir loser!!!!!!!!!!!!!!!!1
@mrs.bulut: ses kes aslanım.
@xgece: ağzına sıçarım mal (bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
saat daha 8.43 ve ben sırf yağmur yüzünden uyandım. UYKUSUZLUKTAN ÖLÜYORUM .
hani yağmur yağıyor anlıyorum sorun da yok , karışmam ...sabah yağmasa bari ne olur sanki ? saat 10da yola çıkacaktık ama ben uyumak istiyordum . sadece uyumak istiyordum , göz yaşlarım benden habersiz akarken uyumak ise rahatsız edici . ateş 'te gelmedi! gidip uyandırsam mı ? sonuçta yanımda olma sözünü o vermişti, sözünü tut ATEŞ AR ! odamdan çıkmadan önce saçlarımı topladım , göz yaşlarımı sildim . bir kere daha geldi , ağladıkça aklıma kötü anlarım geliyor yardım edin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Alıntısı
Fiksi RemajaHEM FANTASTİK, HEM DE GENÇ KIZ ROMANI AMA HİÇ BİRİ YAŞAYACAKLARINA DAHA TAM HAZIR DEĞİLLER En son hangi filmi seyrettin? Esas kız kimdi? Yada esas kız olduğunu biliyor muydu? Hayatının bir çok noktasında herşeyden kaçan ve kaçan bir kız neler yaşaya...