ahsen ve arden

6 1 0
                                    

" aşk körlüktü , kör olmak ise bana çokta uzak değildi . ben zaten onun yaptıklarını görmediğimde  , anladım ." 

"arden , ahsene her şeyi söyleyecekmiş ! sonrasında bizim ahseni arayıp buraya çağırmamız lazım . burada olmalılar bir kaç gün ,  ya da bizim onların yanında . kanın onun bedeninde , eğer evine dönerse ... babası böyle bir şey öğrenirse ,  en büyük amaçları gerçekleşir. " ateş planını yapmıştı . köprübaşına gelmiştik , evimizin bura Ahmet Önerbay adına olan , 2019 yılında ölen birine aitti .  ev güzeldi , ama ateşin planları sertti .

" peki nasıl yapıcaz ?" asıl soru buydu , eğer bir şey yapıcaksak ...bunu tam olarak düşünmeliydik . yoksa biterdik , ve arden de bizi bitirirdi . ki arden bunu yapardı. " kız kasaba satın almış , boklu istanbula mı gelecek bizimle ?  " istanbulda değiliz ki ? malise düşüyordu görev burada .

" malis , onla konuş . bizim oraya çağır ama ardenin 2 gün beklemesi lazım . çünkü  bizim burada işimiz bitmedi ." emir o sırada elinde ki su şişesini , dudaklarına götürüp kafasına dikmişti .

"a-ateş  ? ha siktir ya ! bekleseydin 2 ay daha evlenseydik az mirayla !" mert aranıyordu . "neden bütün mertler evleniyor abi , yakında bende mertlerle evleneceğim . " malis kahkaha attığında ona eşlik ettim .  " of siz bilmiyorsunuz , benim bir evim var ... onu geçtim ben varya , çok güzel bir bölüm okuyorum siz ise sadece bizden kaçtınız , ben sizin yapacağınız işin içine sokim !" sonlara doğru bağırmıştım . ne kadar anlamsız ? bir gidiyorlar , gitme sebepleri bile o kadar saçma ki... ne bilim başka şeyler var . " ya pardon da , sanki keyfimizden gittik ! sikerim he , miray 1 , sen 2 ! yeter aq sanki öldünüz !" yüzsüz emir ! hem de ne diyordu .  

"iyi o zaman siktir olun gidin , çünkü biz sizin yokluğunuza alıştıktan sonra gelmeniz bir sikimize yaramadı!  önce gidiyorsunuz , siktiğimin telefonlarına bakmıyorsunuz ! öldünüz  mü ? söyleyen yok amına koyim . sinirlendirmeyin beni ! ne sözlerimiz vardı ?  18 yaşıma girdiğimde yanımda olacaktınız , dövme yaptıracaktık... bakın yaptırdık . " o sırada el hareketi çekmiştim , çok ses çıkmıştı  .  haksız mıyım ? hayır .  çok haklıyım .

" ya yeter !  gelmeyecektik zaten , keşke gelmeseydik te ne bok yiyorsanız yeseydiniz! " o sırada kaşlarım havalandı , gülümsedim .  " siz gidin , iyi yolculuklar ." kapıdan çıkıcaktım ki emir kolumu tuttu . " acıyor salak , bırak !"  eline bakış attım . o sırada ateşin , lavlanan gözlerini gördüm .

" ÇABUK O ELİ , GECEDEN ÇEK !" 

ateş , hızlı ama sert adımlarla yanımıza geldi . emir , kolunu çekmedi .gözlerim yaşlanmıştı , acıyordu . " çek yoksa , fena olur . EMİR!" sonunda resmen kükremişti .  emir kahkaha attığında , kahkahasını bitiren  şey ,  ateşin burnuna attığı yumruktu . benim ise göz yaşlarımı arttıran şey , sırtımın geldiği  sobaydı !

"ah ! YETER , GECE İYİ MİSİN ? "normalde daha çok acıması gerekiyordu , ama bu acı başa çıkılmaz değildi . " siktir ! emir ne yaptığını sanıyorsun ! ya ateşi söndürmeseydim , ya rüzgar esmeseydi! ya kolyemi çıkaramasaydım , kızın sırtını maf edicektiniz! inanmıyorum . çocuk gibisiniz !" sırtım sızlıyordu . 

" SANA ELİNİ ÇEK DEMİŞTİM , NEDEN SÖZÜMÜ DİNLEMİYORSUN ? ! SİKTİĞİMİN GÜNÜNDE TEK BİR İNSAN MI DÜZGÜN DURAMAZ  ? YETER . GECE GEL BURAYA , SAKIN ! SAKIN , YUKARI GELMEYİN . " 

ateş beni kucağına aldığında , gülümsedim  canım acıyordu ama mirayın yaptığı şey hoşuma gitmişti .eğer son dakika fark etmese , bu acının bir üst seviyesini düşünemiyorum . 

ateşin kucağında ise o acıyı daha çok hissettim . ateş emire yumruk attığında , emir savrulmuştu ve beni bıraktığında ise ben arkamda ki sobaya çarpmıştım . çok acımıştı , su toplardı büyük ihtimalle. kemiklerim de hissetmiştim sızıyı .ama aklımı eğer acıya vermezsem , iyileşiyordum . unutmalıydım . 

Gece AlıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin