ıhlamur ...

22 2 4
                                    

" eğer bir gün ... bana yalan söyleyeceksen , bir daha bunu öğrenmeme  , izin verme ." 

bölüm şarkısı  : şarap ve seks - venüs88

Ben Gece Scott . 

hikayem bir mükemmel . annem ve babam birbirlerine aşıkken yakınlaşmışlar  , bu yakınlaşma sonları olmuş . ama benim ve annem için , başlangıç .ingiltere de yaşayan bir insanmış , kendi halinde . hep Türkiyeye gitmek istemiş, hatta bir kaç kere gitmiş . babası ve annesi saygılı bir insanmış , yediği önünde , yemediği arkasında . ama 15 yaşı ona zehir gibi gelmiş. şuan 32 yaşında ama her şeyi derinlerde , yaşıyor  . bir sürü sırrı var , bana anlatması gereken .  ve yarın ... yarın bana anlatacak , gelecek ve anlatacak .  bir çok duyguyu hissedebiliyordum , hissetmekle kalmayıp yaşıyordum. ateş bana bir şey anlattı , mutlu anlattı ... hüzün hissettim . bir gün sonra ise 'biliyor musun ... aslında o gün içim gitti ' dedi . hissediyordum . anlıyordum  . 

ama ben ... cidden ben kimdim ? neleri seviyordum ? 

gitar çalmayı seviyordum , kitap okumayı seviyordum  , koşuya çıkmayı seviyordum , yağmurlu havalarda ağlamayı seviyordum , kahve ve çay içmeye bayılıyordum ,  eğer yanımda miray varsa sırf o kola seviyor diye kola içmeye bayılıyordum , şarkı dinlemeye   , şarkı söylemeye , hikaye yazmayı seviyordum , dizi izlemeyi ve özellikle de Türk dizilerini seviyordum .  

anlatmam gerekirse ; Türk yaz dizileri  hep , aşk hikayesi oluyor . neler olacağını tahmin etmek ? nasıl yol izleneceğini bilmek ...cidden yazı sevme nedenim oluyordu . bazen ters köşe oluyor , bazen ise cidden tahmin edilen oluyor .  mesela şu an ... herkes hikayenin sonunda ateşe  kavuşacağıma inanıyor , ama olmayacak . yazar ne yaparsa , ne yazarsa olmayacak . ateş , beni kül ederdi 

Belki de sen de bir anka kuşusundur gece , küllerinden doğarsın

ona değmez, birini sevsin , onu cidden sevsin ve mutlu olsun . bu cidden beni mutlu eder, uzaktan da severim ben ! yeter ki o olmasın .  bir çok kişi tribe giriyor diyebilir , onu da anlarım ama olmaz . ateşle , sıradan bir hayat yaşamıyoruz . ve ben ... ben bunu istemiyorum. sıradan hayat istiyorum, bunu nasıl başarırım bilmiyorum ! ama deneyeceğim , bunun içinde ateş olmayacak . OLAMAZ!

yazar eğer bizi kavuşturursa ... onu da boğarım , öldürürüm, yakarım ve o zaman küllerinden doğamaz. 

ateş ...bataklık olabilirdi ama ben ,mutasyonlu bir lotus çiçeğiyim ... bataklıkta yaşayamam , bu beni öldürür. 

ben çiçekleri çok severim , hikayelerini . hatta bir çok kitapta geçen , çiçek isimlerinin hikayelerini araştırır , kendim o hikayelerde gibi davranırdım . mesela , ateşin bana lotus çiçeği demesi hoşuma gitmişti , herkes papatya der sevdiğine , bir papatyayı koklamak için , öldüren herkes . papatyayı öldürdükleri için ,papatyanın hayatı kısa sürüyor , onların sevgileri gibi . 

Zaten, papatyalara en çok sevenler zarar veriyor.

bana da en çok sevdiklerim zarar vermişti .

yüzmeyi , çok severim.  keşke nefesim yetse de bütün deniz kıyılarını , yüzerek geçsem. okyanusa dalsam isterim .altında ki canlıları ,araştırsam isterim . gizem varsa , çözmek . ama bunları yaparken , hissetmek isterim . onların , derinliklerinde kaybolmak . 

"suçluyum belki bennn sen sularım da ölürken güldüm, keyfimden..."

kitap okumak ... birçok insanın aksine sadece romantik , genç kız romanı okumuyorum . ben her türden okuyup , bir sürü hayat yaşıyorum . bir çok yazarın , iç dünyasını öğreniyorum .ki bir çok insana göre de ; bir hayat değil , bir sürü hayat yaşıyorum .  bu aslında gurur verici , insanın her döneminde yanında kitabı olmalı . gerçi insanlar okudukça  ,parasını artırıyorlar . okumalarını istemiyorlar sanki ... ne kadar yazık . onları da anlıyorum ama ... yazık gibi geliyor. 

Gece AlıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin