oldu ? bitti ?

11 1 0
                                    

affet beni anne  . ama daha fazla yapamıyorum ... keşkelerle çelişiyorum . keşke doğmasaydımlarla . şimdi ise axel 'i arıyacaktım . neden ? özlemiştim .

" alo kizim ? " türkçe konuşuyordu , hoşuma gitti ama belli etmemeye çalıştım ... ona hala kızgındım . eğer şuan bu durum da olmamın tek bir nedeni varsa , oda axeldi .

" axel ... nasılsın ? " gülümsemesini hissettim . bazen diyordum , beni seviyor . babam beni seviyor,  ama sonra bir şey oluyor ve bunun tam tersini , hissediyorum . bitiyorum , üzülüyorum . 

"iyiyim canim , fransadayım ... ve sana biraz bir şeyler anlatmam lazım , sana ihtiyacım var . oraya gelsem, benimle konuşur musun  ? anneni de getirebilirsin ." annem gelir mi ,sanıyordu ?  onca yaptığı şeyden sonra annem daha onun yüzünü bile görmek istemiyordu .

" axel ... buraya gel . ama ben geliceğim sadece , ne dersen de ...senin gibi olmuyacağım ." sesli nefes verdi , derin nefes aldı  . 

"Türkiyede harcanıyorsun gece , bir sürü gücün var ! onları burada , kullanabiliriz. aklını kullan !" aklımı kullandığım için ,senden uzaktayım aslında baba... ama sen benim yaptığımı yapamadığın için, şuan benden hem uzakta , hem de uzaktasın ... iki anlamda da .

" Ben ...ben Ülkemi seviyorum ,Türkiye'yi seviyorum . banane fransadan ,  ve burada arkadaşlarım var ..." arka da YAŞASIN IRKIMIZ ÇİNE BEDEN KIRKIMIZ  çalıyor .

" tamam gece ,  ama unutma hala soy adımı taşıyorsun  . yarına kadar geleceğim , I love you ." bir şey demeden kapadım . bütün olay soy ad mıydı  ? senin övündüğün o soy adı ,burada kimse bilmiyor canım . ve söyleyemiyorlar !

 ben şuan bir çok şeye cevap veremiyordum , cevap alamıyordum . ikilemdeydim . 

ateşi seviyordum , kaç zamandır onun yıktıkları  , yaktıkları ve bitirdikleriyle uğraşıyordum ama asıl sorun benmişim . ELLERİMDEN ATEŞ ÇIKIYOR ! bu iş fazlalaşıyor .  kendimi , legacies'te ki hope gibi hissediyorum .  değişik değişik , fazladan güçlerim var .  bu ise beni yenilmez yapmıyor . 

tabi  yaa 

ASIL OLAY BU DEĞİL Mİ ? 

ben neden, bundan kaçıyorum ? 

eğer ben bunlara sahipsem , bunları kullanmayı öğrenmeliydim . bunlarda , ateş  ya da başkasına ihtiyacım yoktu .

" gece , sen de benim genim varsa ... bir yerden sonra asla sinirlenmemeli nötr kalmalısın , fazladan güç hissettiğinde . " 

komaya girdiğimizde , coroline teyzem ile konuştuğumuzda demişti . ama o sadece astral seyehat değil miydi ? nasıl biliyorlardı ? tahmin ? ya da cidden teyzem , miydi ? hayır saçmalama .

Hope ... hope hem kurtadam , hem cadı hem de vampirdi . eğer kurtadamlığı tetiklemese, olamazdı ve ölmeden de vampir olamaz . 

peki ben ? ben bu ateşi , neyde tetikledim ? bir anda oldu çünkü . ve alevler elimde , hissediliyordu . önce bir üşüme gelse bile, sıcaklık bedeni sarıyordu . ve o sıcaklık ise bedenimi sonrasında acıtmasa bile, kötü etkiliyordu bence. 

uyumaya ihtiyacım vardı , ama uyursam uyanamamaktan korkuyordum . 

evde arden ,ateş , emir, arda, malis , miray  vardı . annemlerle konuşmuştuk , annem kendi evime geçmemi söylemişti ve bende bizimkileri bize alıp geldim  - hizmetçiler de dahil - onlara ne yapıcağımızı bilmiyorduk ? ama bir sürü şey görmüşlerdi . ateş ben ilgileneceğim demişti .

  onların evini ben yakmıştım ama anında dikkatim dağılmıştı , evin ateşi ise sonrasında sönmüştü . ateş ise bir sürü şey anlatmıştı ama anlamamıştım .

Gece AlıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin