"bilinçli mi ? bilinçsiz mi ?yoksa hafızasını kaybetti ? cidden mi ?"

21 3 3
                                    

"hafızanı benimle alakalı anında  zorla desem , konu ben olunca her şeyi unutursun sevgili ." 

bölüm şarkısı : Tom Odell -Another Love 

"eğer bir gün gece'nin olmadığı bir dünya da yaşarsanız ... Gece Scott'sız geçen bir günümü anlamış olursunuz . gece eğlenceli bir kız ama biraz ,zorlaması gerekir .her şeyi bilir , her şeyi anlar . insanın söylemek istemediklerini , söyleyemeyeceklerini anlar . sen iyi misin ? anlar . iyi olmana rağmen numara mı  yapıyorsun ? anlar. eğer bir kitap ta olsaydık  ve yazarla konuşma şansım olsaydı bu konuşma sadece  ,geceyi benden uzaklaştırmaması konusunda olurdu .  her şeyi geçtim ... ateş ... ateş gözümün önünde yok oluyordu . 

her kitapta yan karakter olur . eğlenceli ve hiç bir şeyi takmayan ağır geçmişi olur . malis ve ben eğlenceli olup hiç bir şeyi takmayanlarız . ama yaşadığımız hiç bir trajedik olay yok . evet annem öldü , evet acı çekerek öldü . bu benim üzülmeme sebep değil ama . malisle kişiliklerimiz uyuyor ve grubu belki de ayakta tutan biziz . malis ve ben yan karakter değil , grubu ayakta tutan karakterdik .

ateş ... zamanında belki de kendisini bitirecek olan şeyi yapıp gece 'den ayrıldı . neden  ? kimse bilmiyor . çok acı çekti  , onda hissettiklerini başkasına sağlamaya çalıştı ! asla olmadı ! neden  ?çünkü yanlış olan buydu .  yapmamalıydı . geceye onu sevmediğini söylememeliydi , bunu ona yaşatmamalıydı . gece çok acı çekti . gece acı çektikçe içimde anlamsız acı oldu . gerçekten oldu  . ama gerçekten ! çünkü mutasyon ile birbirimize bağlıydı , acılarımız.  aslında Conseil scientifique bütün duygularımızla ve vücut olaylarımızla oynamıştı . her ay saati saatine regl oluyorduk , hatta bu acı getirdiğinden - normalinden kat ve kat daha fazlasını düşünün - hastaneye yatırılıyorduk . orada 6 gün kalmak demek , ilaçlarla uyumak demek... vücudumuzun dengesini sağlamaya yarıyordu . 

her zaman kolyeyi takmamız gerekiyor , aksi taktirde vücudumuza başka kan temas etmez. temas etmez ise de vücudumuz bir meyve gibi bir anda çürümeye başlayacak . çünkü Conseil scientifique bunları hep düşünmüştü . bunu her ay nasıl sağlayacaklarını . Ama bilmiyorlar dı ki Lydia Karaca onlardan kat ve kat daha zekiydi . bununda bir açığını bulmuştu . şuan ise arda ,ateş , emir ,malis ve gecenin kanıyla tenim temasta ve o kanların çekimiyle temasta olduğundan yapamıyordu .  Conseil scientifique zaten teması sağlamaya çalışıyordu . 

annem ve lydia leydim ülkelerine yardım edeceklerini sanarken , kendi hayatlarını maf etmişlerdi . axel bu işlere sokmuştu onları . geceyi öyle koruyacağını söylemişti  . lydia leydim gerçekleri  anladığında ise  annem çoktan ölmüş ve benim ise DNA 'm değişmişti . bu yüzden aslında ben geceden daha güçsüzdüm . 

Asıl olay ise kolye'de bitiyordu .  

kolye çıkarıldığı anda Hava'dan , Su'dan ,Ateş'ten ,Toprak'tan ,Yağmur'dan ,Rüzgar'dan ve daha bir sürü hava olayı ve insanı yaşatan her şeyden güç alıyorduk . 

güç almak ise bir sürü işe ve bedava güce sebep olacaktı Conseil scientifique için . 

Gerçi beklenmedik kişi olan Lydia Karaca ...onların elinden o gücü almıştı. 

eğer biz de deney yapılmasına izin verilseydi bir sürü insan dışı özelliğimiz olabilirdi . ama bu aynı zaman da bizi bitirirdi . 

buna annem ve lydia leydim asla izin vermezdi

vermediler de . 

ve şimdi ise ... gecesiz 4 . günüm

onun günlüğüne sayfalarca yazılar yazdım .ona olan bağım ve sevgim ise... anlatılamazdı . kardeşim değildi , kardeşim olamazdı ! o çok farklıydı . o herkesten ve her şeyden farklı canım gibiydi .kardeşim diyemem çünkü kardeşlik onla aramda ki bağda hafif kalır ama ..."

Gece AlıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin