HER BİTİŞ BAŞLANGIÇTIR

6 1 0
                                    

"babam ...sen hep bana aile sıcaklığını hissettirdin , her şeyinle . kimse anlamazken anladın , sarıldın , dertleştin . cidden teşekkür ederim ... bazen kelimeler yetmedi  , bakışlarımdan anladın . sen kimsenin yapamadığını yaptın , benim en değerlim sendin ... senle öğrendim ben biliyor musun ? sevmeği senle öğrendim . 

   hayvanları sevmeyi , kokuları sevmeyi , doğayı sevmeyi,   akrabaları sevmeyi ... sen bana her şeyi öğrettin ... sen herkesten farklıydın , sen süper kahraman değildin , sen  gerçek bir babaydın. sen her şeydin .  sen cidden her şeydin . ben seni çok sevdim ... sen bana baktın , büyülttün ve ben sana belki de tam istediğin gibi bir çocuk olamadım , belki hayalin de ki gibi olamadım ... ama inan bana seni çok sevdim . ama bu dünya bizi istemiyor galiba ? inan şuan yaptığım şeyin tek amacı sizi yaşatmak . cidden ... şuan bir sürü şey demek istiyorum , ama veda değil bu . eğer mezarım da çiçek açıcaksa ... her gün , her hafta belki de hafta da bir gelirsiniz ha ? gelin korkarım ben , çiçeklerimi sulayın ... solmasınlar . "  ekrana yaklaştı ve gülümsedi ... çok sıcak gülümsedi.

"bulutum...senden hep uzaktaydım, hep uzaktaydın ...ama hep kalbimin en özel yerindeydin , cidden sensiz tek bir hayalim yoktu . kardeşimdin . gerçek kardeşimdin... keşke hep birlikte olsaydık , olsun .  sana bir sürü anı bıraktım... dolabında .

   sen benim prensimsin. sen var ya gerçek , aşık adamsın ! nazlı ile inşallah ...hep mutlu olursunuz .  nazlıyı pek sevmezdim , GÖRÜMCE ROLÜ BU ! neyse ...ilerde çocuğunuz olursa... lütfen onlara beni anlatın , bir şeye ihtiyacın olursa... gökyüzüne bak kardeşim , gülümse . dua et Allaha ...inan bana her şey düzelir kardeşim...bu bir veda değil , sadece gidiyorum , belki cennette falan buluşuruz , ha ?" önce 3 parmağını öptü sonra ekrana bastırdı .

" ARDA HÖST LAN ... KARDEŞLERİMİZ AŞIK , GEL SAL ŞU İNADI OLSUNLAR ! DİMİ ULAN... neyse akraba olduk lan iyice... senle akraba olmak güzel duygu... ama biliyor musun , seni çok seviyorum. cidden saatlerce beni dinlediğin zamanları hatırlıyorum! şaka gibi cidden beni dinliyordun  . anlatıyordum bende ! sıkılmadan derdime derman oluyordun , her zaman cümlelerinle hayran bırakıyordun . sen benim hayran olduğum çocuksun ...

   en son bizi bırakıp gittiniz ama , affettim galiba ! mezarımın yanına mezarlarınızı yaptırın , yoksa affımı bozar küserim . götümden ayrılmayın !  taktiği biliyorsunuz ..." uzunca kahkaha attı ve ekrana bir fotoğraf yaklaştırdı .

"emir bu fotoğrafı çektiğim gün ... söz vermiştik, son ana dek demiştik . son ana dek seni , sizi çok seveceğim . emir ve arda ...sizler benim abimdiniz ve iyi ki de öyleydiniz , sizden başkasını istemiyorum. hep yan yana değildik , ama hep birlikteydik ... kalplerimiz birlikteydi , yüreklerimiz ... hatta bazen aklım hep sizlerdeydi...sizi asla unutmam ! siz de beni unutmayın . emir ...sen çok şeysin , fevri! bu yüzden cemre ile olmadınız , cemre çok şey bir kız ... geleceğini düşünen ! sadece onu anla be oğlum . " fotoğrafı indirdi ve kocaman kahkahası evin için de yankılandı .

"malis şerefsizi! sen varya bizim neşemizsin ... her şeyin ile , her şeyimizsin ! bu aptallar sana emanet , ve ben gittim diye üzülürlerse... seni affetmem ! gülümseyin hep , gülün , gezin...ama o kolyelerinizde hep beni yaşatın ! her akşam için! 

  HEERR AKŞAAM VOTKA , RAKI VEE ŞARAPPP ... biliyorsunuz o işler işte !  o bar'a gidin hep oturduğumuz yere oturun , o partilere gidin... bizim karam reisi açtırın ! dans edin... arasın mezarıyla ilgilenin , ailesine her ay benim gönderdiğim parayı gönderin , halledin işte !  ama mutlu olun , SANA GÜVENİYORUM MALİS! KIVIRCIĞIM...." gözleri doldu . 

" miray ben senleyken büyüdüm , evet ben biraz pick me girl bir kızım ! ama yemin ederim aklımda hep vardın , şimdi ise... gene benden kurtulamayacaksın ama unutma seni çok seviyorum , sizi çok seviyorum ! siz dünyanın bana verdiği , yaşattığı... şeylersiniz! bu yaşıma kadar hep yanımdaydınız , hep öyle kalın ... mezarıma resim falan çizme ! o aptal hayaller , hayal olsun ... istemiyorum kocaman yazıları ! haha ne çok güzel anılarımız oldu... berat abimin ne yaptığını merak ediyordun ya ...

Gece AlıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin