Belki de bu bitişimiz olur ?

6 1 0
                                    

 " birini karşına alırken , dikkat et . en başta onun kim olduğuna !" 

" peki şimdi ne yapmalıyız anne  ?  tam 1 yıldır her gücümüzü , saklıyoruz . dediğine göre ise gücümüzü fark ediyorlar ... ne yapacağız ?" 

annemlere gelmiştik . ben ve miray önce alışverişe çıkmıştık ve sonrasında hemen annemlere gelmiştik . annem bize artık gücümüzü harcamamamız gerektiğini , çünkü harita üzerinde dikkat çekmeye devam edersek , bizim için geleceklerini söylemişti .  biz onların çalışanları - gözde çalışanlarını - yok ettikten sonra peşimize düşmüşlerdi , daha sonra ise annem makul bir anlaşma ile - ne olduğunu bilmiyoruz  - peşimizden saldığını anlatmıştı .  şimdi ise , sırf bütün gücü üstümüzde taşıdığımızdan , enerji yoluyla bulabilirlermiş . bu ise benim ve mirayın sonu olurmuş . bunu kimse istemiyor .

" güvenli bir biçimde , dereceli olarak güçlerimizi kullanıcağız . hava sıcaksa , rüzgar estireceksiniz , soğuksa biraz güneş ... bilemiyorum . ya da sinir atıcaksınız . mesela arden , ahsenin gücünü, öne çıkarmak için sinir sistemini çalıştırıyor biz ise , sinir atmalıyız . " yani aslında ardenin yaptığı da saçma , sonuçta ahseni nasıl kızdıracaktı ki ?

" neden sinir peki leydim ?" evet neden sinir ? sinir bence çok basit , bir duygu . bir insan sırf  , silgisi bitti diye bile sinirlenebiliyor ... bence asıl iş siniri , koruyabilmede . bir çok insan sinirine yenilip , bir sürü söz belki de bir sürü saçma davranış yapıyordu . ben ise bunu hem saçma , hem basit buluyorum . neden ? canım istiyor . 

" bakın ... sizin aslında vücut ısınız ile biz bir çok şeyi yapıyoruz. ve bir insanın vücut ısısı en çok sinirlenince çıkar ,ya da sevişirken.  sizden sevişmenizi istemeyeceğim , daha yaşınız kaç ? 20 - 21 ...çok küçüksünüz , her şey için . aşk için bile erken , aşk en çok enerji yapan şeydir , karar veriyorum ... aşıkta olmayın . "annem kahkaha attı  ben ise , mirayın yüz ifadesine kahkaha attım.

"şimdi ben , mertle evlenmek istiyorum . ona da karışma be lydia sultanım , hatunum , aşklı oreom " daha önce ben böyle bir yağcılık görmedim , sığır açtı kız ya . mert  daha dünden razı tabi evlenmeye ,  ama miray - canı öyle istediğinden  - kendini naza alıyordu . 

" sor bakalım mert senle , evlenmek istiyor mu ?" mr . bulut ve hazımsızlıkları .

 " bulutcum , hangi ileri zekalı benle evlenmek istemez ki ? güzelim , varlıklıyım , sadakatliyim , işim var ! daha ne istiyor  , pardonda yani ."  bulut göz kırptı ve yanıma gelip oturdu  .

" fark ettiniz mi bilmiyorum ama , normal ve sakincene yan binanızda oturan özlem hanımlar hiç bir şey demeden gittiler . her sabah günaydın demek için bile gelen , her gün yemek getiren kadın ... hiç bir şey demeden gitti , yana yeni taşınanlar ise eve girildiği görülmediği gibi  , çıkanı da görmediler . bu sizin dikkatinizi çekmemiş olabilir , ama çok dikkat çekici .  diğer yan tarafınızda kilerde öyle ... ev bir günde satıldı , ve onlar da her akşam kahveye geliyordu ... hadi onu geçtim bu iki ev boşalıp , dolduğundan beri güçleriniz tam olarak olmuyor hiç dikkatinizi çekmiyor mu bunlar ?  hani onu da geç ... site yönetimi evleri düzenliyoruz diye, evlerin dışına evlerin etrafını saran kauçuk suyu , döktüler ... bitki özü , doğal ... ve bil bakalım siz ne ile çalışıyorsunuz  ? elektrik ... aaa durun bir şey diyeceğim , kauçuk yalıtkan maddedir  ." 

kelimenin tam anlamıyla , SİKTİR!

ben bunu nasıl fark edememiştim ? cidden bulut fark etmiş ama ben  , burnumun ucunda ki şeyi fark etmemiştim . kauçuk elektriği iletmez ,yalıtkan çünkü . ve biz ise elektrik olmazsa , kendimizi güçlerimizle savunamayız . amaçları çok belliymiş ama fark etmemişim ... siktir! ne yapıcaktık ?

Gece AlıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin