Bölüm şarkısı - Mutluyum ama birazdan geçer
"hayat sana verilen bir yapbozdur . Yapman gereken ,parçaları birleştirmek ."
Yaz geliyordu . mayıs ayındaydık ve yaz geliyordu ve ben gene yaz aşkı yapmadan bir yıl daha istemiyorum . Ben Gece . evet gece annem adımı koymadan Türkiye'ye kaçmış ve Van 'a geldiğinde geceymiş . sonrasında o gece yağmur başlamış ve oda gökyüzüne bakmış , gökyüzü her zaman ona bir sürü şey ifade etmiş .
"Gece bana yardım etti . kızım sende bir gece ol ve bana yardım et ." demiş .ve sonrasında babam onu duymuş .Babam ona gemide unuttuğu çantasını verecekmiş ama bu cümlesinde resmen mest olmuş . evet sıradan gelebilir ama aşkını bir anda bulan biri içinde sizce öyle midir ? tabikide değildi . " kimsenin bir gecesi değilim ama gece'nin sessizliğine de bayılırım isterseniz size yardımcı olayım ? " demiş babam ve onu bir otele götürmüş . sonrasında birlikte yan yana odalarda kalmışlar . biyolojik babam annemin sevgilisiymiş ama onu bırakmış klasik olaylar işte annem beni aldırmak istese bile istememiş ve doğurmuş sonra kaçmış . şuan ise babamla çok mutlular . onların ilişkisine çok özeniyorum . ve anlayacağınız gibi babam gemici annemde Türkiye'ye gemiyle kaçmış .
Babam , o gemiyi almış biliyor musunuz ? 'o gemi bana aşkı getirdi 'diye almış ve gemiye de benim adımı vermiş . şuan ise hala gemici EMEKLİ OLMASINI BEKLİYORUZ .
ve bilin ben napıyorum ?
HER YIL BİR KERE GEMİDE HAYATIMIN AŞKINI ARIYORUM .
hala bulamadım , ama azimliyim !
iltifatlarınız için teşekkürler .
" Madam çok özür dilerim... bölüyoruz ama, sizin gibi bir güzel ve genç kadın nasıl bu yaşta böyle bir çocuğa nasıl sahip hala çözemedim ama ...saygıdeğer beautiful kızınızla görüşebilir miyim ?" diye aşağıdan ses geldiğinde bu sesin Miraya sahip olduğunu anlamıştım ve hafif kıkırdadıktan sonra camdan aşağı baktım ve onların gülüşmelerini dinledim .
"kısacası Geceyi arıyoruz İngiltere prensesi hanımefendi ." dedi Ateş ve babam kahkaha attı .
" vermem kızımı ama yüzünü görmek isterseniz 2 metre yukarıya bakabilirsiniz ." dediğinde, hemen saklandım ama Ateş çoktan görmüştü . Ateş evin kenarında ki merdiven gibi yangın merdiveninden koşarak çıkarken bende şarkının sesini kıstım ve sonrasında annem ve mirayın atışmasını dinledim
"geldim hanımefendi hanım " dediğinde artık kafasına atmak için sümüklü peçetelerimi arıyordum " havuza girme hayalleri kuran gece hastalanmış mı ? wuw " dediğinde grupta ki konuşma aklıma geldi
gece : yarın havuza girelim .
miray delisi : YENİ BİKİNİ ALMAM LAZIM
ateş : bende kırıcak bacak arıyorum
gece: ateş bende hayatımın aşkını arıyrrm yakışıklı kankalarını göndeir misin ?
ateş : bunun ss'ini babana mı gönderim ?
ateş : olur .
gece : seline bana yürüdüğün ss'leri mi atim ?
gece : olur cnm
miray delisi : selini melini boşverin yarın bikini almaya gidioz ateşciğim gelebilirsin sorun yok yavrum
ateş : tamam yarın seni alırım gecelere geçeriz sonra emir falanı da çağırırrız siz bişiler alırken bizde onla karı kız keseriz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Alıntısı
Fiksi RemajaHEM FANTASTİK, HEM DE GENÇ KIZ ROMANI AMA HİÇ BİRİ YAŞAYACAKLARINA DAHA TAM HAZIR DEĞİLLER En son hangi filmi seyrettin? Esas kız kimdi? Yada esas kız olduğunu biliyor muydu? Hayatının bir çok noktasında herşeyden kaçan ve kaçan bir kız neler yaşaya...