Selaaam böcüşlerim umarım iyisinizdir ❦
Lütfen bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
Elbette satır arası yorum yapmayıda. Düşüncelerinizi merak ediyorum :)
İyi okumlaaar 」
***
Kirpiklerimi şaşkınlıkla kırpıştırarak Yağız'a baktım.
Hakan ile ne konuşacaktı? Merak etsemde merakımı bastırdım.
"Tamam o zaman, gidelim hadi." Evin kapısını açarak anahtarımı vestiyerden aldım.
Beraber evden çıktığımızda hızlanan kalbime içten içe sövdüm. Ne vardı sanki böyle hızlı atacak.
"Kafede çalışmak ister misin?" Kendimizi dışarıya attığımızda sorduğu soru ile yerimde durarak ona baktım.
"Nasıl yani?" Diye sorduğumda serseri bir tavırla ellerini saçlarında gezdirip gözlerime doğru baktı.
Bakma öyle güzel kurban olduğum...
"Kafede elemana ihtiyacım var. Sende bildiğim kadarıyla çalışmıyorsun, kafede çalışmak ister misin?" Beklenmedik bu teklif karşısında ne diyeceğimi bilememiştim. Onunla aynı mekânda olmak. Kulağa inanılmaz geliyordu. Ya da sadece benim saçmalıklarımdan biriydi bilmiyorum.
"Naz." Gözlerim önünde sallanan el ile irkilerek kendime geldim. Ne cevap vereceğimi bilmiyordum.
Dudaklarımı öne doğru büzerek omzumu silktim.
"Bilmiyorum ani bir teklif oldu, düşünmem gerekiyor." Salak! Sanki çıkma teklifi etti.
Düşünmem gerekiyor ne demek.
"Yani sen bilirsin, teklif var ısrar yok." Yürümeye başladığında bende sessiz adımlarla arkasından yürümeye başladım.
"Hangi kafede buluşacaksınız?" Önden yürürken sorduğu soru ile adımlarımı biraz hızlandırarak yanına vardım.
"Jojo'dalarmış. İdil'de orada. Oraya gideceğiz." Yan yana yürürken hafif esen rüzgar kokusunun burnuma dolaşmasına sebebiyet veriyordu.
Öyle güzel bir adamdı ki...
"O zaman şuradan bir taksiye binelim yürümeyelim oraya kadar." Yağız bileğimi tutararak beni peşimden sürüklemeye başladığında şaşkınca bileğimi saran sıcak eline baktım.
Neden bu kadar yakın davranıyordu bana. Niyeti beni öldürmek miydi? Ben biraz olsun ondan kendimi çekmeye çalışıp uzak durmak istedikçe o neden bu kadar ilgili duruyordu bana.
"Hadi Naz şuna binelim." Silkelenerek işaret ettiği taksiye yöneldiğimde taksi durağında oturan amcalara döndü.
Taksi sırasının kimde olduğunu sordu. Her hareketinde hareket eden kolları ve kol kaslarını sıkan gömleği ile ne kadar nefes kesici gözüktüğü hakkında en ufak bir fikri dahi yoktu.
"Sen arkaya geç hadi güzelim." Benim için taksinin arka kapısını açtığında itiraz etmeden arka tarafa oturdum.
Oda taksici amca ile öne geçtiğinde başımı cama doğru çevirdim.
Yok yok bu hareketleri asla normal değildi.
Bana güzelim demişti...
Bana güzelim demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA MAHALLESİ | +18
ChickLit"Seni şimdi öpsem, muhtemelen mosmor bir gözle uyanmış olurum." "Abimden mi korkuyorsun?" Diye fısıldadığımda,"Biraz." Diye fısıldadı, sıcak nefesi yüzümü yalayıp geçiyordu. "Seni öpen ben olursam sorun olmaz o zaman." Cümlemi bitirir bitirmez düşü...