15|Yıldızların Altında💋

1.3K 99 31
                                    

Helllooo 💃🏻

Kaosuz, itiraflı bir bölümle geldim.

Bölüme geçmeden yıldızı boyamayı unutmayın.

Keyifli okumalar

*

Anıl Emre Daldal | B.

Bu bölümümüzün şarkısıdır efenim 🙈💋

Bu bölümümüzün şarkısıdır efenim 🙈💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haftalar Sonra, Yılbaşı ;


Elimdeki telefonu cebime atarken dikkatli adımlarla yokuşu iniyordum.Hazırlanmak üzere kızlarla sözleşmiştik ve İdil'lerde buluşacaktık.

Hoş bizim için hazırlanmak bahane dedikodu şahaneydi.

Bugün 31 Aralıktı. Yeni yıla sadece saatler vardı. Bu akşam tüm kadro toplanacaktık. Öncesinde bir mekanda yemek yiyecek sonrasında ise sahile geçecektik.

"Kız Nisa!" Adımı işitmemle başımı kaldırdım ve cama çıkmış pür dikkat bana kesilen Ayten teyze göz göze geldim. Yerimde durdum, "Efendim Aytenciğim?" Diye çığırdım onun gibi.

Kim bilir yine neler söyleyecekti dedikodu kazanı.

"Kız dün seni eve bırakan kimdi,de hele bana! Maşallah valla arabası ay gibi parlıyordu." Değneğin ucu bana değerken gözlerimi devirip yoluma devam etmek şuan yapabileceğim en mantıklı şey olabilirdi. Lakin mantığımı bir kenarıya attım.

"Erkek arkadaşım." Dedim dürüstçe. Gözleri irice açılırken elini ağzına kapayıp,"Aaa-aaa." Dedi hayretler içinde.

"Kız bide açık açık söylüyon mu ne ayıp." Kınayan sesiyle of çektim. Çokta umrumdaydı düşüncesi.

"Sordun söyledim Ayten teyze. Ayrıca ben çocuk değilim! Önce ben, sonrasında; annem de abimde her şeyi biliyor. Perde ardında oturup senaryo yazanlara düşüncelerini sormuyorum, kusura bakma." Gözlerimi devirerek yürümeye başladığımda sabır çekiyordum.

"Terbiyesiz! Hiç utanma yok bu gençlerde!"Ardımdan bağırdığını işitsemde umursamadım. Cahille uğraşmak zordu.Zaten oldum olası sevmezdim bu kadını. Hep pencere ardında oturur çekirdeğiyle birlikte insanları izlerdi. Biri çamaşırını ters serse onu bile eleştirirdi. Düşman başındaydı böyle insanlar.

Adımlarımı hızlandırırken sonunda kendimi İdil'lere attım. Çisem çoktan gelmişti. Direkt İdil'in geniş odasına geçtik. Teçhizatı çoktan kurmuşlardı.

SEVDA MAHALLESİ | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin