4|Saklı Sevda

5.1K 353 87
                                    

Selaaam böcüşlerim umarım iyisinizdir ❦

Lütfen bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın.

Elbette satır arası yorum yapmayıda. Düşüncelerinizi merak ediyorum :)

İyi okumlaaar 」

***

Ağlamak istiyorum, yok olmak istiyorum. Her şeye herkese aniden veda etmek istiyorum. Geceleri kalbim üşüyor, nefes alamıyorum. Herkes sevgiye muhtaçken sevgiyi fazlasıyla gören bir insan neden istemez.

Canım acıyor desemde bir şeyin değişmeyeceğini biliyorum. Ölsem dahi en fazla üzülürsün oysa senin gece başın ağrıdığında ben geceye kadar senin için öldüm lâkin sen farkında değildin.

Yanında olmayı dilediğim kaç gece olamadım yanında, kendimi affetmedim bu yüzden, ben seni bu denli severken senin umrunda olmamam kadar içimi sızlatıyor. Bilmiyorsun ama canım çok yanıyor. Azıcık vicdanın olsaydı bir kez olsun gözlerime bakarken için sızlardı.

Sızlamadı hiç.

Sen hep acımasız şekilde hiç düşünmeden kırıp dökerdin. Bilmeni isterdim ne yaşadığımı, ne hissettiğimi. Bir kez olsun sormadın iyi misin diye ama merak etme iyi olmaya çalışıyorum bazen yutkunamaz gibi oluyorum, kalbim sıkışıyor sonra geçiyor. Ara ara gözlerim doluyor soruyorum kendimi ben bunları hak edecek ne yaptım diyorum.

Anladığım tek şey haketmeyenler hak etmediği kadar çok sevilirken,hak edenler haketmediği kadar az seviliyor...

Bedenim derin bir titreme içindeyken ağrıyan başımı tutarak inleyerek yerimde doğruldum.

Elimi alnıma bastırıp ayağa kalktım. Avcumu ıslatan ter damlaları ile zorda olsa odamın ışığını açtım.

Odadan çıktım zar zor ayakta dururken. Hemen annemin odasına girdim.

"Anne!" Dedim kısık çıkan sesimle, boğazım ağrıyordu..

"Nisa." Annemin kalktığını hissederken ışığını açtım.

"Anne ben çok kötüyüm." Dedim ağlak bir sesle. Bedenim öyle çok ağrıyordu ki.

Ölecekmiş gibi hissediyordum.

"Annem ne oldu sana." Annem koluma girerken başımı omzuna yasladım.

"Hi-ii cayır cayır yanıyorsun kızım sen." Annem odama girip beni yatağıma oturttu.Odada bir şeyler ararken gözlerimi kıstım.

"Sok bakayım şunu kolunun altına ben Demir'i çağırayım." Ateş ölçeri kolumun altına yerleştirirken yorgunlukla gözlerimi kapattım.

Hep ıslak saçla yattığımdan olmuştu bu...

Kolumun arasındaki derece öterken çekip bayık bakışlarım çevirdim göstergesine.

38.8 derece...

Havale geçirecek kıvama gelmiştim.

"Abiciğim." Abim odaya girerken gözlerimi doldurdum. "Abi." Dedim kollarımı ona uzatıp.

"Ne oldu sana gülüm." Abim beni kolları arasına alırken ağlamaya başladım.

"Hastaneye gidelim oğlum, çabuk." Abim beni kucağına çekerken göğsüne sığındım.

Birkaç kapının açılıp kapandığını hissederken gözlerimi yumdum.

"Aç anne arka kapıyı." Annem arabanın arka kapısını açarken hayal meyal arabanın arkasına yatırıldığımı hatırladım gözlerimi tamamen kapamadan önce.

SEVDA MAHALLESİ | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin