Selaaamkeee 🤎
umarım iyisinizdir
yine kaldır yayınla faslından sonra geldim,yüzüm azıcık kızarık
lütfen bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
Satır arası yorum yapmayıda,
lütfen yorum yapınnn <3
İyi okumlaaar 」
*
*
*
Bazı adamlar korkaktır. Sevdanın yüküyle omuzları çöker diye, silkinip sığınırlar bir ayrılığa. Kızamazsın.
Bazı adamlar çocuktur hâlâ. Saçlarına dokunamazsın meselâ, uyurken öpebilirsin onları.
Çekinirsin...
Bazı adamlar hep gider. Hiç gelmeden, hep gider. Defalarca kez terk edilirsin bir kez bile bakmadığın yüzünü, bin kez çevirir senden.
Özlersin...
Bazı adamlar yalancıdır, inanmak istersin. Her yalan bir mermidir, vurulmak istersin.
İhanet ederler, gözlerini sıkıca yumar kaybolmuş bir kız çocuğu gibi çöker kuytu bir köşeye. Ağlarsın...
Bazı adamlar ise cesurdur. Yanındayken dünyaya sövsen, saçının teline dokunamazlar, bilirsin.
O sarıldıkça sana, güçlenirsin...
Bazı adamlar yalnızdır.
Parmaklarının arasına sıkıştırdığı bir sigarayla el sallarlar geceye, Birkaç duble daha içerler, hiç konuşmadan seninledirler, bir şarkı daha dinlerler konuşmazlar sustukları çoğalır...
Gözlerimi şakaklarıma vuran yoğun baş ağrısı ile açarken uzandığım yerden doğrularak başımı ovuşturdum.
Gece kaçta yattığımı hatırlamıyordum içimdeki nefret öyle büyüktü ki sağa sola dönüp o Yağız pisliğinin sözlerini kafamda yankı edişini dinleyip durmuştum. Benim ne kadar gözüm kör olmuştuda onun asıl yüzünü görememiştim? Bu adam benim on yıl önce tanıdığım Yağız olamazdı.
Sakinleşmek adına derin bir soluk aldım. O pisliğin zihnimi daha fazla meşgul etmesine izin vermemeliydim.
Kuş yuvasına dönmüş saçlarımı geriye atarken köşede duran telefonumu aldım.Kızlarla olan gruptan birçok mesaj bildirimi ekrana düşerken benim asıl dikkatimi çeken Barlas'tı. Mesaj atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA MAHALLESİ | +18
ChickLit"Seni şimdi öpsem, muhtemelen mosmor bir gözle uyanmış olurum." "Abimden mi korkuyorsun?" Diye fısıldadığımda,"Biraz." Diye fısıldadı, sıcak nefesi yüzümü yalayıp geçiyordu. "Seni öpen ben olursam sorun olmaz o zaman." Cümlemi bitirir bitirmez düşü...