Bölüm-8

939 18 0
                                    

O sırada biz öyküyle konuşurken içeriye ayaz girdi.

A: Öykü bize defneyle iki dakika müsade etsene

Öy: Tamam bende ömerin yanına bi gidicem.

Öykü çıkar ve ayazla defne tek kalırlar.

A: Defne benden sana zarar gelmez korkma ömerde kadınlara zarar veren biri değildi ama-

D: Ama ne ayaz ne 1 ay boyunca beni evinde tutsak etti yetmedi hergün o illeti içip içip beni dövdü o da yetmedi bişeyi yanlış duydu diye bu sürtük olmadığım kalmıştı o da olduu

A: Nee ömer ne içiyor defne?
D:Arkadaşın uyuşturucu bağımlısı
A: B-bu bunu bilmiyordum bilsem seni asla vermezdim o eve
D: Bi önemi var mı sence ayaz defne ağzının içinde bişeyler geveler ayaz güler ve defneye dönerek

A: Ne diyceksen de defne benden zarar gelmez hem bundan sonra hem arkadaşım hem de baldızımsın diyerek güler.

D: B-ben aşık olamam derken ömeri kastediyordum bir başkasını değil söz konusu bile olamaz tam diyorum tamam ömere ısındım ömer beni şaşırtmıyor ve yine o Allahın cezası ilaç yüzünden dayak yiyorum

A: Sen merak etme o iş bende adamları gönderiyorum bütün köşe bucaktaki torbaları toplatıyorum.
Ve de herkese tembih ediyorum ömere mal vermemeleri için.

D: A-ama ömer öldürür onları
A: Merak etme ben hep yanındayım onun kimseye bişey yapmasına izin vermiycem söz enişte baldız sözü der ve kahkaha atar.

Bende tebessüm ettim ayaz odadan çıktı bende yatağa uzandım ve uyuyakalmışım

4 SAAT SONRA;

Gözlerimi açtığımda saat akşam 18.00 dı. Aşagıya indim öykü yemek hazırlıyordu.

Öy: Oo defne hanım uyanmışsınız.
D: Uyandım bitanem uyandım iyi geldi bana burası.
Öy: Sorun çıkarttı ama ben izin vermedim gitmene bi süre burda kal.
D: Öykü iyi ki varsın be kızım
Öy: Sende iyi ki varsın güzel kardeşim benim.
D: kay kenara da sana en sevdiğin yemeği yapayım öykü küçük bir çocuk gibi ellerini çırpar ve defneye bi önlük vererek kenara kayar.

A: Oo defne napıyosun?
D: Öykünün en sevdiği yemeği yapıyorum.
Öy: Ayy aşkım sen defnenin elinin lezzetini bilmiyosun çok güzel yemekler yapar.
A: Ooo yaşadık desene diyerek gülüşürler.

O sırada kapı çalar gelen ömerdir.

"İyi akşamlar" defne ciddileşir ve ömerin yüzüne bile bakmaz ömer defnenin karşısına geçee ve oturur defneyi süzüyordur.

A: Ömer konuşmamız lazım yemekten sonra önemli
Ö: Tamamdır konuşuruz
Öy:Hoşgeldin ömer
Ö: Hoşbulduk yenge

Defne yine bişey demez defnenin konuşmaması ömerin canını sıkıyordur.

Ömer defneyi süzmeye devam eder

"O bembeyaz tenin süt gibi bacakların kardan beyaz vücudun o kadar güzelsin ki nasıl vurmaya kıyabiliyordum ben sana o ilacı bırakmaya karar verdim herşeyi yeniden halletmem gerekecekti ama önce defneyle konuşmam lazımdı"  ayaza göz kırptım anlamış olacak ki öyküyüde alarak evden çıktılar.

Defnenin yanına yaklaştım onun kokusunu aldıkca içim acıyodu gözlerimi kapatmamla gözlerimin dolması bir oldu.

Defnenin arkasında olduğum için beni görememişti ve tam bana doğru dönerken korktu ve sendeleyerek arkasına düşecekti ki belinden tuttum  öylece duruyorduk.

Bi süre sonra çırpındı ve kollarımdan kurtuldu.

Ö: D-def bana bakmadan lafımı yarıda kesti.

D: L-lütfen diyerek eliyle dur dedi ve odaya çıktı kapıyı kilitledi.
Bende koşarak yukarı çıktım ve kapıdan konuşmaya başladım.

Defneden; Uzak durmam lazımdı o adamdan bana her dakikası zarardı ama olmuyor lanet olası kalbime söz geçiremiyordum. Kapının arkasına oturdum ömer konuşmaya devam ediyordu.

Ö: Bak defne lütfen din- diyemeden defne kapıyı açtı ve

D: NE VARR NEEE NEEE YETMEDİ Mİ YAPTIKLARIN İYİ İNSAN ROLÜNÜ OYNADIN İŞTE SEN BUSUN İŞTE ACIMASIZ VE ŞUURSUZ KARANLIK MAFYA BABASI ÖMER İPLİKÇİ

 Piskopat Mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin