Bölüm-33

480 13 0
                                    

Mesela şu saçların diyerek saçlarını koklar. Mesela şu yüzün diyerek yüzünün her yerini öper. Mesela şu dudakların diyerek dudaklarına yapışır.

Defneyi belinden tutarak dudaklarından ayrılmadan yatın üst katındaki odaya kadar getirir ve yavaşca yatağa uzandırır.

Mesela şu köprücüklerin diyerek oralarını öper ve defnenin elbisesini çıkartır.

Ömer karşısında bordo iç çamaşırıyla duran kadına daha fazla dayanamaz ve ceketini gömleğini çıkartır ve yavaşca defnenin üzerine uzanır.

Göğüslerini avuçlar ve emmeye başlar.

Mesela bu göğüslerin beni deli ediyosun diyerek sıkmaya devam eder defne ise ömerin altında inliyordur.

Yavaşca karnına doğru iner ve diliyle yol çizer.

Defne ise yüksek sesle inliyordur bu ömeri iyice deli eder ve defnenin alt çamaşırını da çıkarttıktan sonra diliyle orayada yol çizer defne iyice çıldırır.

D: Ahhh.. hadi artık... giiir aşkım.. lütfen.. diye yalvarır resmen.

Ömerin daha da hoşuna gider ve diliyle iyice orayı yalamaya başlar defnenin sabrı kalmaz ve ömerin dudağına yapışır. Kendiside yatağa iyice yerleşir ve ömerden bi hamle bekler.

Ömer ise defneye kendini bastırır ama içine girmez defne sinirle ömerin boynunu emer.

D: Hadi girsene be adam

Ömer sırıtır ve defnenin üzerinden inerek yatağa uzanır.

Defne sinirlenir ve ömerin üzerine çıkarak boynunu emmeye başlar ömer inliyordur. Defne yavaşca karnına iner kaslarına dokunur ve en son özel bölgesine gelir. Derin bi nefes alarak orayı öpmeye başlar. Ömerin inlemeleri odayı doldurur daha fazla dayanamaz ve defneyi bi çırpıda altına alır.

Ö: 1 yıldır bu ânı bekliyorum altımdan kimse çıkaramaz artık seni diyerek sertce defnenin içine girer

D: Ahhhhhhh...

Ömer gelgitlerini iyice hızlandırır oda onların inlemesiyle dolmuştur.

D: Ahhh.. yavaş biraz ömeerr...
Ömer daha da hızlanır ve bi yandan defnenin göğüslerini öpüyor bi yandan da gelgitlerine devam ediyordur. 4 saatin ardından yorulur ve kendini yatağa atar ve üzerine defneyi çıkartır.

Bu sefer defne ömeri içine alır ve gelgitlerine devam eder.

D: Nasılmış altta kıvranmak ömer bey der gelgitlerini hızlandırarak.

Ö: Ahh yapm- devam et sevgilim harikasın

Aradan 4 saat geçer defne ve ömer durmadan sevişmişlerdir. Ömer defneyi kucağına alarak arabaya bindirir ve eve gelirler odaya çıkarlar.

D: Aşkım yeter artık çok yoruldum yatalım diyerek dudaklarını büzer.
Ö: Sevişirken öyle demiyodun ama diyerek sırıtır. Daha sonra birlikte duşa girerler ve giyinmeden uyurlar.

Sabah ilk ömer uyanır ve defneyi sırıtarak seyreder.

Daha sonra ömer ellerini defnenin göğsünde gezdirir ve sırıtır defne kımıldanmaya başlar.

Defne gözlerini açar açmaz ömere sarılır ve sonradan gözleri kocaman açılır ve üzerinin çıplak olduğunu hatırlar ve dudağını ısırır. Ömer ise çarpık çarpık gülüyordur.

D: Günaydın sözlüm bey

Ömer gülerek

Ö: Günaydın kadınım der.

Ömer yutkunarak defnenin dudağına yapışır ve yorganı üstlerine çekerek işlerine devam ederler.    😂😂


 Piskopat Mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin