Bi akşam yine içmek için bara geldim yanıma bi adam oturdu elini omzuma koydu ve konuşmaya başladı.
-Bak evlat 1 aydır hergün burdasın belli ki bi derdin var aşk acısı çekiyosun bu bariz belli yok dersen yalan söylersin bi insan kahrından 1 ay boyunca her gün ne arar barda kendine gel kendine çeki düzen ver ve en önemliside sevdiğinin elini sıkı sıkı tut...
Ömer acıyla güler
Ö: Artık çok geç ben artık ona ne gidebilirim, ne de ona kendimi affettirebilirim ben kendim ettim kendim buldum bırakta acımıda kendim çekeyim amca.
Adam güler ve elini tekrar omzuna koyarak konuşur.
-Ah evlat ahh değer bilin kıymet bilin ilerde pişman olacağınız hareketler yapıyosunuz benden demesi diyerek ömerin yanından uzaklaşır.Ömer zil zurna sarhoş olur görevliler ayazı arar ve ayaz ömeride alarak bardan çıkarlar.
A:Ahh ulan ömer kendini de yaktın benide ne olucak şimdi.
Ö: B-ben aşık mışım defneye intikam değilmiş ben gerçekten defneyi çok seviyorum ben ona köppekk gibi aşığım diyerek hüngür hüngür ağlamaya başlar.
A: Bende öyküme diyerek acıyla elini sıkar.
Sabah olur defne 1 aydır olduğu gibi yine hiç uyumamıştır.
-Beni niye kimse sevmiyor neden herkes benden intikam alma peşinde Allah senin belanı versin ömer herşeyimi aldın benden kalbimi, bedenimi,.. diyerek kendini hırpalar ve gözyaşlarını tutamaz.
-Ben seni her şeyden çok sevmiştim herşeyden neden ya nedeeen niye bennn??? Diye diye kendine zarar verir.
Aradan 1 yıl geçer bu süre zafında defne ve öykü bi kafede çalışıyorlardır ve öykünün evinde kalıyolardır. Ömer ve ayaz da bu 1 yıl boyunca her gece başkasıyla eğleniyordur.
Defne ve öykü uyanır ve üzerini giyinirler kahvaltı yapmadan çıkarlar.
Ö: Kalk lan kalkk
A: Noluyo be abi uyuycaz şurda
Ö: Gidiyoruz ayaaz gidiyoruz
A: Anlamadım
Ö: İşte baya ben defneyi özledim ben ona affetiricem kendimi
A: Sen ciddisin??
Ö: KALK LANN BUGÜN ÖĞLEN 12'DE BİLET TOPARLAN ÇABUK.
A: Aslan kardeşim bee dönüyoruuuzzÖmer güler ve odadan çıkar bi adamın yanına gider.
-Haklıydın benim bunu 10 ay önce yapmam gerekiyordu şimdi gidince beni affeder mi bilmiyorum ama elimden geleni yapıcağım amca saol diyerek yaşlı adama sarılır.Ömer artık baya baya düzelmiştir ve defneye çok aşıktır. Gittiğine çok pişmandır.
Saat ikindin 5'dir.
Defne gelen müsterilerle ilgileniyordur öykü ise siparişleri hazırlıyordur.
D: Buyrun efendim siparişiniz nedir?
×: Ben bi adet kızıl et alayım
D: Kızıl et mi maalesef öyle bi seçeneğimiz yok diyerek anlamamazlıktan gelir
× defneyi kolundan çeker ve kulağına eğilir.
×: Ne kadar istiyosan 2 katı tadına bakmak istiyorum diyerek piç gülüşü atar.D: Ne saçmalıyosunuz siz ne hadsizlik
Öy: Defne ne oluyor?
D: Pislik herif bana rüşvet teklif ediyor.
Öy: Ne diyon lan sen kelek diyerek adamın kafasına tabakları geçirir.Patron polisi çağırır ve adamı emniyete teslim ederler
Ömer ve ayaz uçaktan inmişlerdir saat akşam 9'dur.
D: Ay öykü ne gündü hee
Öy: Bırakmadın ki parçalayayım
D: Allah belasını versin değmez öykü
Öy: Sana bişey olmasın ben naparım yoksa diyerek gözleri dolar.
D: Şş aa yok öyle hemen benden kurtulmak diyerek güler.Kızlar yemekten sonra odalarına çekilirler bugün çok yorulmuşlardır.
Ö: Hadi gidiyoruz.
A: Bi dur be oturduğun yerdeee
Ö: Olmaz 1 saniye bile duramam defneyi görmem lazım
A: Benimde öyküyü hadi o zaman gidiyoruz..
-------------------------------------------------------------Niye kitabımın okunması bu kadar düşük ya bence çok güzel bi kitap okuyun beaaa:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopat Mafya
FantasyAcımasız bir mafya'nın kalbine aşk düştükten sonra kendinden geçtiği bi hikaye #deföm