Defne evi son kez kontrol eder ve kilitleyerek hastaneye yol alır.
Hastaneye gider ve ömerin kapısının önüne gelir.
A: Defne, Defne sana çok güzel bi haberim var.
Öy: Defne bitti defne bu günler de bitti.Defne sevinçle sarılır.
A: Ömer git gide iyiye gidiyor. Bugün yarın uyanır dediler.
Defne sevinçle ömerin odasına dalar ve hemşireyi odadan çıkartır ve ömerle başbaşa kalır.
D: Hadi ömerim kalk artık sen hiç bu kadar uyumazdın ki 1 haftadır uyuyorsun diyerek gözyaşlarını tutamaz ömerin elini tutar.Ömer karşılık olarak defnenin elini sıkar. Defne sevinçle güler ve doktoru çağırır.
Doktor muayene eder.
Dok; Geçmiş olsun defne hanım ömer bey uyanmak üzere diyerek güler ve çıkar.
D: Allahım sana çok şükür diyerek ağlamaya devam eder.Ömer defneyi tamamen duyuyordur ve gözlerini yavaş yavaş açar.
Defne ömerin uyandığını görünce sevinç çığlıkları atar ve ömerin yüzünü öpmeye başlar.
Ömer yarası biraz ağır olduğu için hareket edemiyordur.
Ayaz ve öyküde içeri girer ve çok sevinirler.
Ömer yavaş yavaş konuşmaya çalışır
kaburgası battığı için konuşamıyordur.Ö: D-defne der ve yutkunur.
D: Ömerim uyandın bırakmadın beni diyerek ağlar.Ö: Şş-ş i-iyiyim b-ben defnem
Doktor tekrar odaya girer.
Dok; Ömer bey yeni uyandınız dinlenmeniz gerek hareket etmeyin lütfen.
Ö: Çıkarın beni burdan daha fazla kalmak istemiyorum
Dok: Ama ömer bey
D: Doktor ne zaman derse o zaman lütfen ömer
Ö:Bi saniye daha kalamam
A: Çıkış işlemlerini yap sen doktor der silahını göstererek.
Dok: Peki der ve çıkar.Öy: Ay ne inatsın be ömer.
O sırada hemşire gelir ayaz ve öykü çıkar.
Hemşire ömere pansuman yapıyodur. Defne elini yumruk yapmış azrail gibi hemşirenin tepesinde dikilir.
Ömer güler ve hoşuna gider.hemşire ömerin karnından beline sargı bezini dolar ve reçeteyide vererek çıkar.
D: Ayy senin neyine ya bu hastanede kız hemşire görmek istemiyorum hepsi erkek olucak hepsii diyerek kaşlarını çatar.
Ömer güler ayaz ömeri yavaşca tutar ve kaldırır bi kolunada defne girer ve yavaşca arabaya bindirirler.
D: I-ı şey ömerin eski evine gidelim.
A: İyide ömer o evi satmamışmıydı.
D: Ayaz dediğimi yap lütfen.
Ömer defnenin kulağına eğilir.
Ö: Bizi ne bekliyor orda der ve güler.Defne de güler ve sonunda eve gelirler.
A: Burası olduğuna emin miyiz?
D: Ay hadi inin yaa.Ayaz yavaşca ömeri indirir.
Ö: Ayaz iyiyim ben sanki çok önemliymiş gibi kendim yürürüm ben.
D: Ne demek önemli değil mi yani diyerek önden gider.
Ömer ayaza ve öyküye döner.
Ö: Siz gidin artık yarın görüşürüz.
Öy: Ay bi dinlenseydik.
A: Evde dinleniriz hadi sevgilim gidelim biz diyerek vedalaşarak giderler.Ömer eve girer ve gördüğü manzaraya şaşırır. Defne gelir ve ömerin omzuna girerek ömeri koltuğa oturtur.
Ö: Defne bi oturur musun?
Defne ikilemeden oturur.
Ö: E-evi sen mi düzenledin?
D: Evet uyanacağını biliyodum.
Biraz sessizlikten sonra
Ö: Duydum seni
D:Anlamadım.
Ö: AmeliyattaDefnenin gözleri dolar
D: Kalbin durmuştu rüyamda gördüm ö-öldüğünü uyanır uyanmaz ameliyathaneye girdim kalbin durdu o esnada bende konuşmuştum.
Ö: Çok güzel konuştun ben rüya sanıyodum değilmiş diyerek defnenin elini tutar.D: Ömer ben hayatımdaki en zor zamanı senin uyanmanı bekleyerek geçirdim diyerek ağlamaya başlar.
Ömer zar zor kımıldanarak defnenin karşısına geçer.
Ö: Çok mu ağladın?
Defnenin ağlamasi daha da şiddetlenir.Ö: Sorduğum kabahat baksana nasıl ağlıyosun yapma defne sen ağlama içim gidiyor.
D: Ö-ömer b-ben seni affettim seni orda çaresiz bekleyince anladım sensiz yapamayacağımı.
Ömer defneye sarılmaya çalışır ama yarası buna izin vermez defnenin elini tutar ve tam karşısına oturur.
Ö:A-annem beni 8 yaşında terketmiş babamda öldürülmüştü oda mafyaydı benim gibi a-annem babam öldükten sonra terk etti beni ben sokakta kaldım bi süre öyle banklarda falan yattım günlerce sonra ayazla karşılaştık işte onun hakkını asla ödeyemem o olmasaydı napardım bilmiyorum ayazın babası sahip çıktı bana yanında yetiştim onun şimdi işte kimsenin gücü yetmeyecek biri oldum ayazla birlikte karşıma sen çıktın sana olan aşkım ilk günki gibiydi hâla da öyle o 1 yıl boyunca hep seni düşündüm ama cesaret edemedim bunun yüzünden terk ettim seni sana bişey olursa ben kafama sıkarım defnem sensiz yapamam ben sen benim herşeyimsin içimsin benim diyerek ağlamaya başlar. Defne gerçekten çok etkilenir ve o da ağlıyordur.
D: Sen beni gerçektende çok seviyosun benim için o kurşunun önüne atladığında anladım eğer yine intikam için gelmiş olsaydın beni o kurşuna teslim ederdin seni çok seviyorum ben ömerim diyerek yavaşca ömere sarılır.
D: Artık assla ayrılmıyacağız hep birlikteyiz ve ben seni asla bırakmayacağım
Ömer defnenin elini tutar
Ö: Asla bırakmayacağım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopat Mafya
FantasyAcımasız bir mafya'nın kalbine aşk düştükten sonra kendinden geçtiği bi hikaye #deföm