Ö: İstemiyor vazgeçmiş benden, bizden.... bilse vazgeçermiydi yine ?
A:Senden sonra zor zamanlar geçirmiş kolay mı 1 yıl geçirdi sensiz.
Ö: Keşke gitmeseydim ama zorundaydım ama bi daha assla bırakmayacağım onu ayaz asslaa.Ayaz ve ömer sarılırlar ve ayaz sırıtarak ömere döner.
A: Beni hemen affetti
Ö: Benimki inatçı biraz ama affedicekSaat 15.00' dir ve defne uyuyordur öykü ise ayazla birlikte gezmeye çıkar. Ömerde şirketteki işlerle ilgileniyordur.
Ayaz ömeri arar ve defnenin tek olduğunu söyler. Ömer üstünü başını düzeltir ve şirketten erken çıkar.
Defne uyanmıştır ve üzerini değiştirir ve bunları giyer.👇🏻

Defneden;Üzerimi değiştim ve mutfağa indim saat akşam 6'yı gösteriyordu. O sırada kapı çaldı ve kapıyı açtığımda karşımda 1 adet karizmatik ömer iplikçi vardı. Elindeki çiçekleri bana uzattı ve göz kırparak içeri girdi. Kendini koltuğa bıraktı ben ise ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
Ö: Oturabilirsin
D: Efendim
Ö: Otur diyorum ayakta durma boşuna.
D: Ne münasebet canım Allah AllahDefne mutfağa gider ve yemek hazırlar. Ömer ise mutfağa gelir ve sandalyeye oturarak defneyi süzer.
Defne üzerindeki gözleri hissediyordur ama işine devam eder.
Defne yemekleri masaya koyar ve odaya çıkacakken
Ö: OTUR ŞURAYA DEFNE !!
Defne sessizce oturur ömerin sinirlendiğini anlayabiliyordur.Sessizce yemeğini bitirir ve tam masayı toplayacakken ömer engel olur ve defneyi kucağına alarak koltuğa oturtur ve kendiside masayı toparlar.
Ömer televizyona bakıyodur defne ise sessizce oturuyordur. O sırada çatışma sesleri gelir.
D: Ö-ömer
Ömer defnenin yüzünü avuçlar.
Ö: Defne yukarı çık çabuk.
D: Olmaz seni bırakamam
Ö: DEFNE ÇIK DEDİİMM!!
D: Hayıırrr seni burda asla bırakmam.Ömer belindeki silahını çıkartır ve etrafı kolaçan eder. Hadi o zaman gidiyoruz burdan güvenli bi yer bulmamız lazım. Ömer defneye elini uzatır defne önce bakar ama daha sonra silah seslerini tekrar duyar ve tutar.
Ö: Benim yanımdan asla ayrılma sakınn defne sakınnn
D: Korkuyorum
Ö: Ben varım yanında desem yine korkarmısın
Defne cevap vermez.
Ömer kafa sallar ve birlikte etrafı kolaçan ederek dışarı çıkarlar ömer 1-2 kişiye sıkarak öldürür. Defne ise ağlıyodur. Ömer 5 kişiyi öldürür tam arabaya binecekken defneyi bileğinden birisi çeker ve defne çığlık atar.
D: Ömeeeeerrr
Ö: DefneeeeeeBirisi defnenin kafasına silah dayar.
X:Sakın 1 adım daha atma iplikçi sevgilin ölür.
Ö: Kimsin lan seeenn
X: Hani şu öldürdüğün rıdvan varya onun kardeşi ben bende seni canını alayım da can yakmak basıl bişeymiş gör bakalım.
Ö: Bana bak lan bırak sevgilimi seni diri diri gömerim anladın mıı ??
X: Ahahahaha ahh iplikçi ahh yazık olucak bu güzele diyerek defnenin bacaklarına bakar.
Ö: senin o gözlerini çıkartmassam bana da ömer demesinler ulaaaannn
X: Ehh yeter be bu iş çok uzadı diyerek silahı defneye doğru tutar.
Defne ağlıyordur ve ömere bakar.Ö: Korkma defnem hiçbişey yapamaz korkma
Defne ömerin elini sıkı sıkı tutar.X tam ateş edicekken ömer defnenin önüne geçer ömer adama sıkmıştır ama ömerde vurulmuştur X ölür ömer ise ağır yaralanır. Defne çığlık çığlıga bağırır ve ömerin yanına oturur ömer defnenin elini tutar
Ö: B-benn b-ben seni çok..sevdim.. ah..
D: Sşş tamam tamam konuşmayalım nolur ömer iyi misin bana bak lütfen bırakma beni noolur bırakma beni yalvarırım diyerek elini ömerin kanlı karnında gezdirir.Defne ömerin elini bırakmadan ömerin cebinden telefonu çıkartır ve ayazı arar ve olanları söyler.
D: Ömer noolur kapatma gözünü sakın bak bana sakınn sana bişey olursa bende ölürüm ömeerrr
Ömer zar zor konuşur.
Ö: Seni çok sevdiğimi bil ben seni çok seviyorum affet beni d-defnem.
D:Bunların sırası değil nolur kapatma gözünü ömer.Defne şortundan kestiği parçayı ömerin yarasına bastırır daha fazla kanamaması için.
Ö: İşte b-ben hep bundan korkuyodum
D: Sen beni bi bırak ben o zaman gösteririm sana affetmeyi
Ömer acıyla güler ve yutkunur.
D: Çok mu canın yanıyor.
Ö: Yok sen yanımdasın ya hhh diyerek ömerin nefesi gider ve gözünü kapatır.O sırada ayaz ve öykü koşarak arabadan inerler defne bağırıyodur.
D: Ayaaazz ayaazz bişey yap ayaazzz cabuk ol
A: Kardeşiiimmmdiyerek ömeri omuzlar ve arabaya bindirirler defnenin dizine yatırırlar ömeri defne hem ağlıyor hem dua ediyodur.
Sonunda hastaneye gelirler ve ömeri ameliyata alırlar.Defne ameliyat kapısının önüne oturur ve ağlaması şiddetlenir ayaz ve öyküde defneyi sakinleştirmeye çalışıyodur.
D: benim yüzümden beniimmm diyerek elini ameliyat kapısına vurur.
Kriz geçirir ve doktorlar sakinleştirici vurarak defneyi başka odaya alırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopat Mafya
FantasíaAcımasız bir mafya'nın kalbine aşk düştükten sonra kendinden geçtiği bi hikaye #deföm