Defne merdivenlerden koşarak aşağı iner o sırada ayaği takılır ve yere düşer tiz bi çığlık atar. Ömer merdivenden koşarak iner ve defneyi yerde acıyla kıvranarak görünce canı yanar.
Ö: Defne iyi misin?
Defne cevap veremeyecek derece de canı yandığı için cevap veremez.
Ömer defneyi kucağına alır ve odaya çıkartır yatağa bırakır ve yanına oturur
Ö: Acıyor mu ?
D: Kalbim kadar değil der ve burukca gülümser
Ö: Gülünce ayrı bi güzel oluyosun ama acıyla değil neşeyle gülümseyince çok çirkin oldun bak şimdi
Defne güler defne gülünce ömerde güler ve defneye dönerek konuşur.
Ö: Haa şöylee
D: ıghh acıyoorr
Ö: Şş tamam bekle beni burda diyerek pansumanı alır ve gelir.
Ömer defnenin bacağına yavaş yavaş pansuman yapar ve üfler defnenin içi kıpır kıpır olmuştur ama ömer bu sonuçta diyerek es geçer.
Ömer son olarak defnenin yarasını öper ve pansumanı kaldırır.
Ömer defneye bi çorba yapar ve içirir bi kaç tane de ilaç verir ve defne uyur.
Ömer ise aşağı iner ve düşünmeye başlar.
"Ya beni sevmezse ya beni reddederse ya beni istemezse ben ona yapmadık eziyeti bırakmadım " diye diye odaya defneye bakmaya çıkar defne oturmuş ve kitap okuyodur.
Defne ömerin geldiğini farkeder ve kitabı kapatır ve yatakta kımıldanır.
Ö:Dur napıyosun kımıldama yerinden diyerek defnenin yanına uzanır defne bu durumdan artık rahatsız değildir alışmıştır artık
Ömer defnenin elindeki kitabı alır ve kaldığı yerden ömer sesli bi şekilde devam eder.
"Birkaç dakikalık sessizliğin ardından
Darcy, acı içinde kıza yaklaşıp konuşmaya başladı... _Çok çabaladım ancak nafile... Hepsi boşa... Duygularımı asla dizginleyemeyeceğim... Size nasıl taparcasına hayran olduğumu, nasıl deliler gibi aşık olduğumu söylememe izin verin, yalvarırım..." gurur ve önyargıdan bir alıntı okur ömer defne ise hayranlıkla ömere bakıyodur.Defnenin başı ömerin omzuna düşer ömer defnenin uyuduğunu görür
Ö: Bir gün belki bende sana karşı duygularımı anlatırım belkii...
Ömer defneyi hiç kıpırdatmadan defnenin yanına uzanır ve burnunu defnenin saçlarına gömerek uyuyakalırlar.
Akşam saat 19.00 dı. Gözümü açtığımda yanımda yatan ömeri görünce onca yaptığı şeye rağmen gülümsemiştim.
Ömer kriz geçirerek uyanmıştı olamaz tam herşey düzelir derken bu olmamalıydı hemen bütün hapları sakladım.
Ömer sağa sola dönerek hap arıyordu bunu veremezdim ömeri kendi ellerimle zehirleyemezdim.Sahi neden ömeri bu kadar düşünüyordum?
Ö: D-defne bul bana
D: Olmaz ö-ömeer veremem yapamam.
Ö: Yalvarırım ver ihtiyacım var defne yalvarırım diyerek ömer ağlamaya başlar koskoca ömer iplikçi ağlıyordu karşımda ne yapıcaktım ben şimdi.Çareyi ömere sıkı sıkı sarılmakta buldum ömerde bana sıkı sıkı sarılmıştı.Omuzumdaki ceketi iterek ceketin üzerimden düşmesini sağladı ve açıkta kalan omuzlarımı öpüyordu.
Birden dudağıma yapıştı ve susamışcasına beni öpüyordu bende ona karşılık vermiştim neden bunu yapmıştım en ufak bi fikrim yoktu.Sırtımı yatakla buluşturdu ve karnıma sayısız öpücük kondurdu
D:Ö-ömer durmalısın.
Ömer cevap vermez ve defneyi öpmeye devam eder.
Defne ömerin boşluğuna denk geldiğinde altından kurtulur ve kaçarak mutfağa gider.
15 dakika sonra arkasından da ömer gelir üzeri çıplaktır sadece altında eşofman vardır ve sırıtarak defneye yanaşır.
Ö: Beni çok şaşırtıyosun defne
Defne cevap vermez alttan alttan güler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopat Mafya
FantasyAcımasız bir mafya'nın kalbine aşk düştükten sonra kendinden geçtiği bi hikaye #deföm